Lue keskustelun säännöt.
Mihin aikaan helsingin pitäjänmäessä jaetaan posti? Onko helsingissäkin lähetysaika kirjeille 1vrk
06.08.2007 |
Äitini on lähettänyt minulle keskiviikkona kirjeen uuteen osoitteeseen johon en ole vielä tehnyt osoitteenmuutosta. Torstaina lähetetty toinen kirje eikä kumpikaan ole vielä tullut. Asiakaspalvelussa sanottiin että pelkän osoitteenkin perusteella tulee perille
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla