Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrankin olis vapaata...

Vierailija
06.08.2007 |

Lapset on viisi päivää isällään, minulla vielä viikko lomaa. Aika hankalaksi mennyt tekemisen keksiminen. Tai onhan sitä, siivota, ommella, tehdä ruokaa pakastimeen, leipoa ja roikkua netissä. Mutta olis halunnut joain muutakin, tehdä jotain piristävämpää kun, kun lapset ovat olleet minulla koko kesän. Että latasin kai tähän liikaa odotuksia.. ollapa kavereita.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni tuttava ainakin panostaa miesystäväänsä tai bilettää tai reissaa. Nuo on kaikki poissuljettuja. Iskee vaan paine, että viikon lopulla poden armotonta vitutusta, jos vaan nyhrään kotona vääntämässä lapsille lihapullia pakkaseen....

ap

Vierailija
2/8 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

RENTOUDU!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala stressi jos ei keksis tekemistä. Mun lapset kerran kk pari tuntia isällään. Se aika tehdään miesystävän kanssa sellaista mitä ei lasten kanssa pysty/viitsi. Esim. veneillään, käydään katsoo taloja tms.

jos lapset menee mummolaan, eli aikaa on enemmän niin tavataan kavereita, käydään leffassa, terassilla, uimassa (pidemmän kaavan mukaan) yms. Jos olen ihan yksin eli mieskin reissussa niin sillon on ihana syventyä hyvään kirjaan/elokuvaan.

Vierailija
4/8 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hanki nyt ihminen hyvä ystäviä. Mulla on 215754 yh-kaveria, koska kaikilla on aina sama ongelma. Tarvitsee lapsille hoitoa ja itselleen seuraa. On kivempi istua kaverin kanssa puiston reunassa!

Onko kaupungissasi yh-olohuone. Siellä on ihmisiä samassa jamassa...

yyl. fi

Vierailija
5/8 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen vaihtoehto oli mennä kaupungille, mutta mitä siellä yksin pyörii kun ei ole varaa shoppailla...

Pitää mennä kirjaston kautta, saisi jotain lukemista.

Vaan.. taidampa arvata miten käy, itseni tuntien. Hetken luen rannalla, sitten hiippailen tyhjään kotiin räkimään kattoon. Ei vaan oikein osaa viihtyä yksinään.

ap

Vierailija
6/8 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus puhuu, ei niitä koskaan ole liiemmin ollut. Sekin vaatii jonkinlaista " natsaamista" henkisellä tasolla. Toinen hyvä ystävä on ulkomailla työkomennuksella, toinen miesystävänsä luona toisella puolen suomea. Eikä ole minulla miesystävääkään...

Leffaan menen huomenna (tälläviikolla halvat leffaliput, mutta surkea tarjonta) ja kyllä luenkin kohtuullisesti. Pitää vaan nyt kirjastossa käydä hakemassa lisää. Taidenäyttelysitä en perusta, kaupungin museot osaan etu-ja takaperin ulkoa.

tuota yh:ien olohuonejuttua pitää tutkia, oli ihan uusi juttu.

ap

Vierailija
7/8 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sen kivempaa kun saa lapset pois niin talo rauhottuu? Mää nautin ihan vaan niitten lihapullien tekemisestä yksinään!! :D

Sinuna miettisin nytten toimintasuunnitelman, jos sulla on 5 päivää yksin ja sitten viikko lomaa niin mieti mitä tekisit yksin ja mitä sitten lapsien kanssa. Mennä vouhottaa voit lapsien kanssa. Nyt kerkeet tekeen satsin lihapullia -itte sain tehtyä kaalikääryleet justiin kun oon yksin kotona. Sitten sää meet rannalle palkinnoksi niistä pyöryköistä. Sitten vähän ompelet, siivoat jonkun yhden isomman ja pyörit illan netissä ja teet vaikka kasvohoidon tai jalkahoidon.

Huomenna taas nukut pidempään mutta älä nuku koko päivää, ota vaikka päiväunet jostain tehdystä hommasta palkintona?

Musta kivoin tapa rentoutua on saada se palkintona jostain. Näin mulla on hyvä mieli koska sain jotain valmiiksi. Jos nyhjään kokoajan netissä vaikka aurinko paistaa niin se harmittaa. Samat keskustelut täälä pyörii -ja jos teet nyt jonkun taikinan niin kohta voit etsiä ketjun!

Ota yhteys vanhoihin kavereihin tai solmi uusia ystävyyksiä! Mutta yksinoleminen kannattaa paitsi hyödyntää sillä että saat tehdä omassa tahdissa kenenkään keskeyttämättä ja sillä että saat olla omassa olossa. Tee sitä mistä tykkäät. Äiditkin saa nauttia elämästä eikä tuntea pahaa oloa siitä että käy töissä tai lapset on toisaalla!

Vierailija
8/8 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset palautuvat perjantaina...

Tässä " ihan yksin" olemisessa on totuttelua... yksinäinen olen ollut aina, mutta nyt erottua asun nyt ensimmäistä kertaa ilman aikuista seuraa. Kun lapset olivat viimeksi toukokuussa 3 pv isällään, olin ensimmäistä kertaa yksin kotona sitten teinivuosien. Kyllä oli muuten kummaa, piti yölläkin kiertää asunto läpi ja tarkistaa :D

On vähän huono yhdistelmä, että on yksinäinen, muttei viihdy yksin. Ja en minä tähän aio lorvimaan jäädä, kymmenen jäljestä lähden. Kauppaan hakemaan jauhelihaa, että saa vääntää lihapullia ja siten kirjaston kautta rannalle loikomaan...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan