Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, poika kyseessä, ikää kohta 6-v

Vierailija
06.08.2007 |

Hei,

Eilen olimme pihassamme ulkoilemassa ja käväisin sisällä hakemassa pyykit. Alakerrassa pojan pikkusisko tuli kantelemaan, että poikani oli pissannut hiekkalaatikolle :(. Oli siis kaivanut kuopan sinne ja pissannut kuoppaan.

Poikani on tosi järkevä, todella ajattelevainen tapaus, en ikinä olisi voinut uskoa, että tekisi mitään näin järjetöntä!

Olin edellisenä päivänä isänsä tontilla ja jäin miettiään, että oliko siellä sitten nähnyt, että työmiehet pissivät minne sattuu vai mitä ihmettä tämä on...(olen yh siis)

Puhuimme tästä ja lapseni sanoi, että oli kuulemma niin kova pissahätä, että muuten olisi tullut pissat housuun.

Onko tämä nyt jotain mieheksi kasvamista vai pitääkö mun olla huolissani. Olen jotenkin niin hajalla, kun meillä ei ole arjessa sitä miehen mallia tarjolla. Tapaa toki isäänsä joka toinen vkl, mutta silti kaipaa miesseuraa todella...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos keskustelitte asiasta niin eiköhän tuo seuraavalla pissahädällä osaa mennä puskaan tms. Tsemppiä pojan kanssa ja hyvää kesän jatkoa! :o)

Vierailija
2/5 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaan kertoisit nyt vaan LAPSELLE ettei jatkossa kokeile pissaamista hiekkalaatikkoon. Selitä ettei ole kiva jos sielä pissataan kun paikka on leikkimiselle.

Vaikka lapsi on fiksu niin silti vielä lapsi ja kokeilee kaikkea outoa. Mielikuvitusta siis löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko missä niin osais välttää...

Vierailija
4/5 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hei kiitos vastauksista, itse jo ajattelin jo vaikka mitä hölmöä. Kumpa osaisi olla rento äiti...

Vierailija
5/5 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasi tulee tekemään vielä kaikenlaista hassua. Hän on vielä pieni.

Ja kaikesta et todella itsekään tiedä.

t. kolmen äiti

(mun esikoinen pissas päiväkodin seinään toisen eskarilaisen kanssa ja tästä hän kertoi sitten vasta vuosia myöhemmin..)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi