AV-mamma painaa täysillä heti synnytyksen jälkeen, pitää kananpersetukkaa, maripaitaa.
Kommentit (21)
et vähän kuin ois huonosti istuva karvakypärä päässä.
Vierailija:
et vähän kuin ois huonosti istuva karvakypärä päässä.
joutilasta aikaa. Mamma elää tulonsiirroilla ja saa suuseksiä joka yö.
(missä mun pitäis olla?) kun mulla on pitkä tukka ponnarilla ja lapsi istuu Bugaboon kärryissä (joissa ei tod. ole rekisteriä...)
AV mamma. Millainen huumorintaju hänellä on?
Vierailija:
AV mamma. Millainen huumorintaju hänellä on?
Huumorintaju ei kuulu av-mamman sanavarastoon, ei varsinkaan itseironia
Tosin töissä vähän siistimpiä vaatteita. Lapsilla nykyaikaiset nimet, mut ei nyt sentään mitään nicoo ja neeaa! Sitäpaitsi ei Neea/Nea mulle ole mikään muotinimi, koska suvussani reilusti yli 20v Nea-niminen tyttö.
Vierailija:
Tosin töissä vähän siistimpiä vaatteita. Lapsilla nykyaikaiset nimet, mut ei nyt sentään mitään nicoo ja neeaa! Sitäpaitsi ei Neea/Nea mulle ole mikään muotinimi, koska suvussani reilusti yli 20v Nea-niminen tyttö.
uhmaavasti kun mamma vaatii kelasta lisää rahaa.
suhtautuu autokärryihin? Minulla on aina niin hauskaa (nykyisin kaupassa) kun seurasin sitä autokärry keskustelua. Toinen hauska oli mustikka metsässä ketju - kai jotain huumoria löytyy?
Ja tulee siitä tänne vaahtoamaan.
Missä näitä av-mammoja asuu?
edes kysyä? Porvoossa tietenkin, hienossa asunnossa, jonka ikkunaan ei voi laittaa mitään junttimaista hyönteisverkkoa.
niin näette AV mamman, se on Nenna. Oikeesti käsikirjoittaja on luonut hänet näiden palstojen mukaan. Sarjassa Nenna myös menee vauvalehden keskustelupalstalle.
:-D
Miksu vaatii että mamin tizut heiluvat vapaasti.
Ja kadehtii nuoria, kauniita galtsun äitejä
Keltaiset kulmahampaat välähtää kun mami hymyilee.
Ja raportoi täällä kaikesta lukemastaan mm. ulkomaalaisten lasten kidnappaukset, julkkisten raskausuutiset jne.
ketjun kirjoittelijat sitten olette jos ette av-mammoja.... Tää jonkun tietyn " ryhmän" ominaisuuksien luetteleminenhan on just ihan av-mamman tyyliä.
*tahtoo*