Lue keskustelun säännöt.
Onko vadelmia metsissä hyvin tänä vuonna?
05.08.2007 |
Itse en oo vielä ehtinyt lähteä haeskelemaan. Tarkoitus olisi kuitenkin mennä marjaan.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta nyt sain vaivatta pari desiä kerättyä. Tämän perusteella voisin sanoa, että on tavallista enemmän.