Oksettaa tämä kuumuus :D
Mun puolesta olis voinut syksy jo tulla kun kerran oli jo tulossa. Vituttaa tällanen, että alkaa jotain fucking hellettä pukkaamaan just kun pääsi jo syystuulien makuun. Kokoajan hiki virtaa ..................
Kommentit (10)
Samoin mua, helteellä oksettaa, pyörryttää, on kokonaisvaltainen paha olo. Osalla meistä pohjoisen ihmisistä elimistö ei vaan kestä kuumuutta.
Päivisin ja iltaisin aina nihkeä olo, vaatteet liimautuu ihoon kiinni. Kämppä kuumenee ja kaikki tuulettimet on pakko pistää huutamaan. Onneksi vauvaa ei vielä näytä häiritsevän ja öisin on toistaseks helpottanu kun voi viilentää... joo, olis edes joku loppu näkyvissä tälle.
Laittakaa iv kylmemmälle tai ilmalämpöpumppu?
Poistoilmalämpöpumppuon erinomainen, talvella saa lämmintä ja kesällä viileää ilmaa, ei ole hometta tai huonoa ilmaa, kun ilma vaihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Aina on helle. En jaksa.
Mikään ei kelpaa. Yhyy sataa liikaa, yhyy liia kuuma, yhyy liikaa lunta, yhyy liian vähän lunta, yhyy liian kylmä, yhyy loskaa, yhyy liian kuivaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei kelpaa. Yhyy sataa liikaa, yhyy liia kuuma, yhyy liikaa lunta, yhyy liian vähän lunta, yhyy liian kylmä, yhyy loskaa, yhyy liian kuivaa.
Paraskin puhuja. Teille hellepalvojille kelpaa vaan helle.
Vierailija kirjoitti:
Ja kaivoit tätä ulinaa varten 11 vuotta vanhan ketjun esille?
No ei oo täällä Raahessa helteestä tietoakaan, ollut koko kesänä. :D Tänne voi tulla. 20 ollu maksimilämpö.Nytki 12 ja vettä sataa.
Hyi mulla ihan fyysisesti oksettaa ja oletan, että johtuu kuumuudesta. Tai sitten eilisestä salaatista....