Pitkän harkinnan jälkeen...! ÄÄNESTYS
Olen miettinyt, että pitäisiköhän minun lopettaa kokonaan ketjuni?!!
Vastaan tietenkin KAIKILLE jotka ovat jo kysyneet!!
Mutta ennen sitä voisi tehdä äänestyksen. Ja tämä kestäköön huomiseen asti, jolloin moni on ehtinyt äänensä antamaan!!
Ole hyvä ja anna äänesi joko:
KYLLÄ jatka
EI älä jatka
Kommentit (31)
Ainakin uusi ketju voisi siksi olla hyvä, että tuo pitkä ketju on mielestäni jotenkin raskas käyttää. Siis kun on niin paljon viestejä.
sähköpostin kautta tämä homma jatkoon. Ei tarvi enää katsella tuota ällöttävää huuhaa-hommaa palstalla!
EI eikä tarvitse matkia muita näkijöitä" sähköpostitse" voisin jatkaa.............
en minä jaksa sitä koskaan enää avata, kun loppuun pääseminen vie niin kauan. Aloita mieluummin uusi.
Voi olla, että ehkä siirrytään sitten s-postiin, mutta siinä en pääse vastailemaan niin usein, koska tiedän monen kyselevän ja minun on sitten laitettava MONTA mailia menemään!! Täällä on siten helpompaa, koska voin vastata monelle kerralla pitkään listaan kerralla!
vaikka vaan yksi ihminen toivoisi jatkamista niin eikö se riitä. ne joita ketju ei kiinnosta, olkoon lukematta sitä! yksinkertaista!
Eli... JATKAN!
Mutta pysyn ketjussani, koska se ON niin ihanan pitkä! =)
Mutta en edelleenkään ota siitä rahaa!!!
Jos kasvotusten olisin niin siitä jo voisikin EHKÄ ottaa.
Pannan siis harkintaan tuo idea.
Mutta tämä äänestys on nyt huomiseen voimassa!!
Voin myös jatkaa täälläkin. Ja katsotaan kumman kautta se on helpompaa, minulle.
__Näkijä__