Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilttiruokia syövät aikuiset ovat vastuuttomia! Mitä jos kaupasta loppuu

Vierailija
15.10.2008 |

pilttiruoat ja vauvat eivät saa ruokaa

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö aikuiset yhtään ajattele!

Lisäks mua ärsyttää että jotkut ostaa jo yksivuotiailleen jotain 4-6kk ruokia, vaikka yksvuotiaille on omiakin ruokia (siis purkissa).

Miettisivät hiukan:( Vauvat kuitenkin kuolee tosi helposti nälkään kun ne on niin pieniä!!

Vierailija
2/23 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukausia lämpimässä hyllyssä säilyvät liha- yms säilykkeet ei voi olla a) terveellisiä b) hyvänmakuisia.

Jokainen lapsestaan pitävä vanhempi tekee itse lapsensa ruoat eikä syötä äklöttäviä purkkiruokia rakkaille lapsilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki voit ostaa vuoden tarpeet, ettei vauva kuole nälkään hätävararuuankin loppuessa!

Ärsyttääks kattoo ku joku hoikka aikuinen vetää pilttiä naamaan.

Vierailija
4/23 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysyntä lisää tarjontaa ja valikoimakin monipuolistuu. Kilpailijoita tulee lisää ja hinnat halpenee. Takuulla riittää kaikille nuo mössöt!

Vierailija
5/23 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai ettekö muuten vaan tajunneet alotusta idiootit?

Vierailija
6/23 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin pääsisi käymään, niin voi ostaa esim. perunaa ja porkkanaa, keittää ne ja soseuttaa. Jos on isompi ja syö lihaakin, niin paistaa vaikka jauhelihaa ja sitä soseutta sekaan.

Hedelmiä ja marjoja vaan soseeksi sauvasekoittimella. Baanaania voi ihan suoraan lusikalla syöttää.

Kun vauvat vielä sitä äidinmaitoakin juovat ja korvikkeita tuskin aikuiset juovat, niin ei hätää, vaikka vauvan purkkiruuat loppuisivatkin.

Vierailija
7/23 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis koska, oi milloin, te ymmärrätte että vauvoille annetaan vauvanruokaa!

Ihan sairasta neuvoa jotain perunoita ja porkkanoita antamaan, ne on tarkoitettu aikuisille, ja vähän isommille lapsille.

Pilttipurkkien ikä-koodeista näkee, koska voi siirtyä perunaan ja muuhun sellaiseen "aikuisten ruokaan". Eli sitten kun ei ole enää sopivia pilttejä.

Mikä ihme siinä on että aina täällä näkee näitä vääriä ohjeita:( Ei oo ihme että lapset on niin lihavia nykyään.

Vierailija
8/23 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin aikuiset, jotka ostaa lauantaina karkkia kaupasta, koska sittenhän lapsille ei välttämättä riitä lauantaikarkkeja!

Vierailija
9/23 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai jotku oikeesti osta??

Mä en onneks ole nähnyt, mut jos nään niin takuulla vedän dunkkuun, koska mun lasten karkkeja ei kukaan horo syö!

Vierailija
10/23 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai annetaan sen mukaan ruokaa minkä ikäinen on. Alle 4kk ei tarvitse vauvanruokaa ! Itseasiassa 6kk asti voi täysimettää !

Jokainen tietää mitä vauva voi minkäkin ikäisenä syödä ja sen mukaan tietenkin tekee sosetta. Voihan sitä tehdä, vaikka perunasta pelkästään. Tosin niin pieni vauva joka ei vielä porkkanaa saa syödä tulee toimeen pelkällä äidinmaidolla tai sitten korvikkeella ja sitähän aikuiset ei itselleen osta!

Joten ei hätää, jos purkkiruuat loppuu kaupasta.

Vierailija
11/23 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis niitähän tilataan sen verran lisää mitä meneekin. jos aikuiset jatkuvasti/säännöllisesti niitä käyttää niin mitä ihmeen haittaa sitä on?

Kyllä niitä purkkeja halukkaille riittää.

En siis itse niitä syö. Joskus olen mangososeita ostanut hyytelökakun tekoon. muutoin vaan lapsen tarpeisiin.

Vierailija
12/23 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ironiaa, rakkaat AV-mammat.

Yrittäkää edes ymmärtää:)

Vierailija
13/23 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vauvanruokaosastolla pitkäkin jono? jos peruna-parsasose loppuu, niitäkö et osaa itse keittää ja soseuttaa? onko banaanin muusaaminen ylivoimaisen vaikeaa?

Vesikriisin aikaan Nokialta loppuivat vauvojen puhdistuspyyhkeet, mutta olisi kai ollut moraalitonta kieltää ostamasta niitä dementiaa potevan syöpäpotilaan hygieniaa varten, vaikka paikkakunnalla oli vauvojakin (niin terveitä kuin sairaita). Syöpäpotilas oli esimerkki elävästä elämästä, oli Nokialla toki monenlaisia monisairaita, sairastuneita suurperheitä, uupumuksen alla taistelevia yksinhuoltajia joilla saattoi olla vaikka 3-, 5- ja 8-vuotiaat lapset. Heiltäkö olisi pitänyt kieltää vauvojen puhdistuspyyhkeet?

Vierailija
14/23 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolet ketjuun vastanneista on järjettömiä tosikkoja?

Lukekaa APn aloitus uudestaan ja miettikää, kuuluuko vastauksenne tähän ketjuun, vai johonkin "tosikkojen minäkuvankohotusta vauvaruokien ehdoilla"-ketjuun

Vierailija
15/23 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on isompi ja syö lihaakin, niin paistaa vaikka jauhelihaa ja sitä soseutta sekaan.

Hedelmiä ja marjoja vaan soseeksi sauvasekoittimella. Baanaania voi ihan suoraan lusikalla syöttää.

Kun vauvat vielä sitä äidinmaitoakin juovat ja korvikkeita tuskin aikuiset juovat, niin ei hätää, vaikka vauvan purkkiruuat loppuisivatkin.

Vierailija
16/23 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiemanko taas mammat täällä kiihtyi!

mä ainakin tajusin ap:n pointin =D

Vierailija
17/23 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tämä vitsi? ei meidän lapsi ole koskaan syönyt piltti-ruokia...

Vierailija
18/23 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrotko minkämerkkistä tuo peruna-parsasose on? Mä oon kaupassa töissä ja tilaan ja hyllytän vauvanruuat, mutta peruna-parsasosetta ei oo tullu vastaan. En oo huomannu parsaa minkään muunkaan kaverina saati yksinään. Piltti-, Bona- eikä Semper-merkkisenä sitä ei ainakaan löydy.

Vierailija
19/23 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ihmiset ei kyllä oikeesti tajua monestakaan asiasta. Kyllä ne Piltit loppuvat, olen itse ollut monta kertaa tilanteessa, jossa haluamani sose on loppu ja kun menen seuraavana päivänä samaan kauppaan katsomaan, niin loppu on. Sitten näen, kun niitä purkkeja on hyllyssä, että sellaiset nostelevat niitä korihin, joilla ei varmasti lapsia ole.

Ettekö te täällä tajua, että kaupoilla ja kauppaketjuilla on niitä 3- ja 5-vuotissuunnitelmia. Ne ovat määräajaksi päättänyt mitä ne viikottain tilaavat. Eli valitettavasti kyllä se niin on, että soseet loppuvat.

Vierailija
20/23 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

peruna-parsakaali-sosetta löytyy ainakin Pilttinä, yli 4 kuukauden ikäisille. Työn iloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä