Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Nyt äkkiä pukeutumisvinkkejä!!!!
05.08.2007 |
Minulla on ruskea hame, jossa on paljetteja yms. Sävyltään sellainen kinuskikastiketta vähän tummempi, ei mikään suklaanruskea. Minkälaisen yläosan yhdistäisin tähän? Entäpä kengät? Juhla-asusta siis kyse.
Kommentit (3)
Mitka on vaihtoehdot jotka loytyy jo kaapista? Mita toppeja ja kenkia olet ajatellut? Oletko tyytyvainen kroppaasi vai haluaisitko piilottaa ongelmakohdan..? Vaikea auttaa muuten.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Toppi voisi olla jees, mutta jos olemme ulkona niin mitäpäs siihen päälle... ?
En keksi omasta vaatekaapistani nyt mitään fiksua, joten olen kyllä valmistautunut ostoksille.
Jos hame on koristeellisempi, ja yläosa hillitympi, niin mitenkäs esim. laukku?
Alue: Aihe vapaa
Kunhan ovat samaa väriä. Siis kengät, laukku ja yläosa.
Jos hameessa paljettelja, niin laita ihan yksinkertainen yläosa.