Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kutsua miestä, jonka kanssa kihloissa, asuu avoliitossa, ja on yhteinen lapsi?

Vierailija
05.08.2007 |

Mieheksi ei kai parane, ettei harhauta... Olenhan siis av:n palstalaisten mukaan ehkäpä ehta vanhapiika:D.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sanoi tätini reilut kymmenen vuotta sitten minulle ja avomiehelleni. Meillä on nyt mieheni kanssa takana parikymmentä yhteistä vuotta ja tädilläni on avioliittoja tuon lausahduksen jälkeen ollut jo muutama... Mutta onhan rouva aina rouva.

Vierailija
42/48 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ennen lasta ole saanut kosittua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen itsenäinen, älykäs ja menestyvä nainen. Kenenkään miehen ei tarvi " viedä" minua vihille, jotta itsetuntoni siitä jotenkin parantuisi. Meille avioliitto ei vaan ole ollut ajankohtaista ja säästetään se siihen hetkeen, kun tarvii keksiä jotain hauskaa piristystä.

Tunnenpa naisen lähipiiristä, joka haluaa heti naimisiin miehen kanssa, koska haluaa sitoa miehen mahdollisimman tiukasta itseensä. On jo neljättä kertaa naimisissa ja veikkaan, että ero tulee parin-kolmen vuoden sisällä. Ikää vasta 42. Hänellä on pahoja ongelmia itsensä kanssa muutenkin... En tarkoita sillä, että avioituvat olisivat jotenkin ongelmallisia yleensä, mutta motiivit avioliittoonkin voivat olla epäpyhät ja sitoutuminen väliaikaista.

Vierailija:

Olemme koulutettuja, työssäkäyviä aikuisia ja erittäin tyytyväisiä elämäämme. Olen miehelleni vaimo ja hän on minulle mies. Kaikki ne, ketkä jotain meille merkitsevät, tietävät, että emme ole AVIOliitossa. Emme ole naimisissa, koska emme ole kokeneet sitä tärkeäksi. En myöskään naisena tunne, että miehen pitäisi " viedä" minut vihille, en ole mikään aivoton, jota täytyy viedä. Jos joskus tulee tunne, että haluamme mennä avioon, niin sitten menemme. Jos sitä tunnetta ei tule, jatkamme elämäämme tyytyväisenä kuten tähänkin asti.

Vierailija
44/48 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli avokki tai mies, ja nyt vain mies kun ollaan naimisissa. Miehelleni muutuin rouvaksi naimisiinmenon jälkeen =)

Vierailija
45/48 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kuuluu avioliittoon, muuten ihan sama, mikä on ja miksi kutsuu.

Vierailija
46/48 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioMIES ja avoMIES, miksi vain ensimmäistä on lupa kutsua mieheksi??? Mihin tämä perustuu, ihanko faktaan?? ja joku väitti, että kutsuessaan avomiestään mieheksi, tekee itsensä naurettavaksi. voi kiesus, en ole ikinä ajatellut, että siinä on jotain naurettavaa. eiköhän suurimmalle osalle terveistä ihmisistä ole aivan se ja sama, onko joku naimisissa vai ei, se kun ei kerro mitään itse suhteesta.

Vierailija
47/48 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennäänkö tosiaan naimisiin miehen viisaasta päätöksestä?? :D Ihana!

Sori, meillä minä en halua naimisiin. Joten ei mennä naimisiin. Ehkä minä olen se tyhmä. Mutta pysyy toi MIES tossa ihan pitämättäkin..

Rakkaalla lapsella on monta nimeä: avomieheni on mulle avomies, mies, välillä kutsun omalla nimellä, hellyyttely- ja haukkumanimiä.

Lapsieni isäksi en häntä kutsu. Musta tuntuis oudolta jos mies kutsuisi mua lastensa äidiksi.

Vierailija
48/48 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kutsutaan myös monella nimellä: naiseksi, omalla nimellä, hallituksen puheenjohtajaksi, hellyyttelynimiä löytyy -haukkumanimiä ei ole uskaltanut käyttää mulle! :D Emäntä olen miehelleni myös.

En ole vaimo. Sitten joskus kun ollaan naimisissa.

Mutta mies se on koska on aikuinen mies. En tarkota että oltaisiin naimisissa, se vaan on mies eikä poika enää!

74