Mitä sellaista teillä on, mitä ei kovin monesta kodista löydy?
En ole vielä muissa kodeissa nähnyt sellaista. Joitakin halpoja ilmanpuhdistimia on muutamassa kodissa tosin ollut.
Kommentit (69)
erillinen rakennus yövieraille. Ja erillinen puusauna.
Taidetta löytyy meiltä myös ja useita harvinaisia ensimäisiä painoksia tunnetuista kirjoista.
Niin ja erään edesmenneen presidenttimme henkilökohtaisia tavaroita myös.
Makuupaikat siis kolmessa eri kerroksessa. :)
onnelliset vanhemmat, molemmilla ura ja säästöjä osaketilillä.
Todella kauniit lapset, tyttö ja poika, meillä on myös Länsiylämaan terrieri, Marimekkoa, Aaltoa ja Frankia sisustuksessa. Kaunis koti, jossa käy siivoja ja meillä on myös kodinhoitaja/aupair Italiasta sillä mieheni on italialaissyntyinen viinitilallinen. Mieheni rakastaa suomalaista muotoilua yli kaiken ja siksi kotimme onkin mallikkaasti ja aistikkaasti sisustettu, säväyksenä aitoja mattoja ja taljoja.
onnelliset vanhemmat, molemmilla ura ja säästöjä osaketilillä.
Todella kauniit lapset, tyttö ja poika, meillä on myös Länsiylämaan terrieri, Marimekkoa, Aaltoa ja Frankia sisustuksessa. Kaunis koti, jossa käy siivoja ja meillä on myös kodinhoitaja/aupair Italiasta sillä mieheni on italialaissyntyinen viinitilallinen. Mieheni rakastaa suomalaista muotoilua yli kaiken ja siksi kotimme onkin mallikkaasti ja aistikkaasti sisustettu, säväyksenä aitoja mattoja ja taljoja.
monella ole miehenä
viinitilallista kuten minulla.
Köyhät kyykkyyn, meillä ei ole köyhyyttä, eikä kurjuutta.
van tayttä harmoniaa ja ja rakkautta, mikä teiltä muilta puuttuu.
monella ole miehenä
van tayttä harmoniaa ja ja rakkautta, mikä teiltä muilta puuttuu.
Eikä teillä ole tyyliä, se unohtui sun listasta.
kaapissa aito sveitsiläinen juustofondueresepti (sveitsiläisen ystävän sukukalleus, kulkenut suvussa sukupolvelta toiselle ja olen ainoa suvun ulkpuolinen, jolle se on annettu)
aito sveitsiläinen fonduepata (ei halpa markettikopio)
aito, 30 vuotta vanha alppikelkka
merinäköala ei taida olla harvinaisuus eikä se, että seinillä on aitoa taidetta.
monella ole miehenä
van tayttä harmoniaa ja ja rakkautta, mikä teiltä muilta puuttuu.Eikä teillä ole tyyliä, se unohtui sun listasta.
tollasta henkistä köyhyyttä ku italjaanon muijalla harvoin löytyy :-)
Johtopaikka ehdottomasti!
Tai taitaa ne olla aika yleisiä? Meidän suvussa ei kuitenkaan mutta mies harrastaa ammuntaa. Itse en oikein aseista pidä enkä ole antanut lasten niitä nähdä.
Ja saman rakennuksen päädyssä paskahuussi, se ei ole tosin enää käytössä.
Ei tule muuta mieleen kuin se että talomme on rakennettu kallion päälle.
Vittumainen mies ja kasari viuhka makkarin seinällä..
myös kodinhoitaja/aupair Italiasta sillä mieheni on italialaissyntyinen viinitilallinen.
Peritty hieman omintakeiselta sukulaiselta : (
Ei oo toista tullut vielä vastaan.