Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko jo löytäneet oman kunnasvaaliehdokkaanne?

Vierailija
15.10.2008 |

Mä löysin sen just, kun tutkailin vastauksia eräästä vaalikoneesta. :) Kiva tunne, kun on vähän perehtynyt ja tietää äänestävänsä hyvää tyyppiä! :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolue on selvä.

Vierailija
2/7 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nikottelen, sillä samalla tavalla ajatteleva ja samoja asioita ajava ehdokas onkin 57-vuotias demarimies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestäiskö naista jonka tunnen vai miestä joka ajaa mm. juuri oman asuinalueeni asiaa (asuu lähistöllä)... päätän ehkä kopissa.

Vierailija
4/7 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi äänestää samaa ehdokasta kuin aikaisemmissa kunnallis- ja eduskuntavaaleissa, sillä antaisin ääneni mieluummin jollekin uudelle ja nuorelle ehdokkaalle. Kukaan nuorista ei kuitenkaan ole vielä aivan vakuuttanut minua, joten saatan päätyä äänestämään sitä samaa vanhaa.

Vierailija
5/7 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi eri vaalikonetta antaa täysin erilaiset ehdokkaat "parhaiksi". Olisi sielä yksi lähinaapuri, jonka tiedän aikaansaavaksi ihmiseksi, mutta en ole varma haluanko äänestää häntä. Äänestämässä käyn vasta vaalipäivänä.

Vierailija
6/7 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä on. Aluksi mietin, että kannattaako äänestää kansanedustajaa valtuustoon, mutta mulle on kerrottu, että siitä on hyötyä: paikallistason päätökset vaikuttavat myös valtkunnallisiin ja päinvastoin.

Vaalikoneessa tämä ehdokas on minulla sijalla 4, eli ei aivan huonosti.

Vierailija
7/7 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen juuri tutkailin kuntavaalien ehdokaslistoja, niin EI TAHDO SOPIVAA EHDOKASTA LÖYTYÄ! Puolue on kyllä selvä, mutta ehdokas on pahasti hakusessa! Kyllä tuolla kaupungissa oli tämä asia paremmin: oli varaa, mistä valita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme