Te joilla kolme tai useampi alatiesynnytystä takana!
Kertokaa rehellisesti, kuinka sen värkin on käynyt?
Kuinka löysäksi on jäänyt, onko seksi enää mitään?
Kommentit (30)
Tyhmiä olette, jos kuvittelette olevanne entisellään.
Yhtä tiukaksi sen saa, mutta ulkonäkö muuttuu jostakin vasmasti.
Meinaan ulkohäppärit ovat kuin peikon korvat. Väljyydestä sen verran että en muista enää kuinka tiukka se on joskus ollut mutta ihan pienimunaiset ei tunnu miltään.
Paitsi, että toisinaan pitää käyttää pikkarinsuojaa kun tulee kaikenlaista vuotoa ;)
Ei se ehkä mun kohdalla ihan niin tiukka ole mitä ennen mutta ihan tarpeeks tiukka ja seksikin tuntuu ihan hyvältä ja paremmaltakin kuin ennen.
Sen ulkonäkö ei ole muuttunut miksikään.
ja pikkuhousun suojaa joudun joka päivä käyttämään kun valuu koko ajan jotain töhnää. Virtsanpidätysongelmia ei ole tullut, eikä toivottavasti tulekaan.
Ekassa synnytyksessä tehtiin episiotomia, minkä arpi hieman taisi muuttaa ulkonäköä, tosin en sitä itse nyt niin tutkaile ja mies sanoi, ettei huomaa eroa. ;)
Tuohon löysyyteen ei kyllä vaikuta synnytysten määrä, sori vaan! :D Itse olen tehnyt koko aikuisikäni lantionpohjaa vahvistavia harjoituksia, ja kyllä on " ilolihakset" hyvässä kunnossa nyt jo neljän lapsen äidilläkin. Toki aina synnytyksen jälkeen menee 1-2 kk palautumiseen ja että saa jumppamäärän samaksi kuin aiemmin, mutta sen jälkeen ihan sama meno jatkuu, eli hyödyn tuntee niin mies kuin minäkin.
Jumpatkaa naiset lantionpohjaa ja opetelkaa tuntemaan itsenne, älkääkä laskeko synnytysten määriä. ;)
ulkonäöstä en tiedä, kun ei ole tapana omia paikkojani tutkailla. Seksi tuskin on muuttunut muuten, kuin että kun yhteisiä vuosia karttuu enemmän ja ikääkin tulee, niin paremmaksi se on muuttunut. Enkä usko, että jotenkin löysemmät paikat olisi.
viimeisestä aikaa puoli vuotta.
Ihan on hyvin paikat ennallaan, mieheltä juuri asiaa kyselin ja totesi ettei ihan tarkkaan muista minkälainen oli ennen, mutta että tosi tiukalta tuntuu, ei muista ainakaan että olisi muuttunut.
Itse huomaan pienen muutoksen siinä että nykyään pienen tamponikoko menee hyvin sisälle, ennen teki tiukkaa.
Ennen olin niin tiukka että olen tyytyväinen näin.
Onhan se löysempi, mutta ei paljon. Lantionpohjanlihaksia olen ruvennut nyt neljännen jälkeen säännöllisesti treenaamaan. Aikaisemmin meinasi aina unohtua.
Sitten tokan jälkeen 7 vuotta sitten otin käyttöön geisha-kuulat ja aloitin aktiivisen treenauksen sinne alapäähän.
Varmaan puolessa vuodessa nämä kaikki ongelmat alkoivat parantua ja seksikin sitten maittoi. Nyt kolmannen jälkeen tilanne vieläkin parempi, mutta jumppaa teen edelleen säännöllisesti. Tai kuulat hoitaa sen treenauksen.