Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihava äiti = huono äiti

Vierailija
03.08.2007 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset myös urheilevat raivokkaasti, siis joka ilta on treenit ja vapaa-aikanakin pitää hyppiä koko ajan trampalla tai pelata jotain, en ole koskaan nähnyt heitä vaan makoilemassa.

lapset ovat kurjan näköisiä, väsyneitä ja liian laihoja, mutta äidin mielestä hyväsä kunnossa ja reippaita. kohtuus kaikessa olisi kai paras.

Vierailija
2/20 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ulkoilee ja liikkuu lastensa kanssa ja pitää heistä huolta, kiitos ap, että kerroit minun olleen väärässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

=)

Vierailija
4/20 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Laihan sadistiäidin lihava tytär, jolla rakastetut laihat lapset...

Vierailija
5/20 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää aloitushan oli siis vittuilua tolle röökifriikille. Näillä asioilla kun ei ole mitään tekemistä hyvän äitiyden kanssa. Että älkää suotta ottako pultteja.

Vierailija
6/20 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaminen, liikkumisvaikeudet, sydän- ja verisuonisairaudet, nivelongelmat, kakkostyypin diabetes, ulkonäkökompleksit.

Vierailija
7/20 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kiusaaminen, liikkumisvaikeudet, sydän- ja verisuonisairaudet, nivelongelmat, kakkostyypin diabetes, ulkonäkökompleksit.

Vierailija
8/20 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naura siellä vaan ja delaa viiskymppisenä sydäriin kun sydän ei jaksa kaikkea tota läskimäärää.

Kaikki mitä 8 kirjoitti on täysin faktaa.

Vierailija
9/20 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sorry, purskahdin nauruun :D

En suoraan sanottuna kyllä tajua, mitä nauramista asiassa on. Lääkäriliittokin on joutunut julkaisemaan Käypä hoito -suosituksen lasten lihavuudesta. Pieniltä lapsilta on diagnosoitu kakkostyypin diabetesta, jne...

8

Vierailija
10/20 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mistä sanonta " lihavat ovat lepposia" tulee - ei tod. päde ainakaan näiden tapaamieni äitien keskuudessa!

Ihan järjestäen nuo lihavat äidit ovat lähes päivittäin pinna kireällä ja pitävät lapsi-paroillen sellaista komentoa että! Mistä lie johtuu. matalasta verensokerista- puistossa kun syötetään vain lapset, alemmuuskomplekseista- vaikea kai sitä on olla vertaamatta itseään niihin monen lapsen hoikkiin ja kauniisiin äiteihin? Vai mistä?

Vierailija
11/20 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hemmetisssä se paino liittyy mitenkään äitiyteen tai siihen että miten lapset hoitaa. Jos minäkin tässä laihdun joku kaunis päivä niin muuttuuko minun äitiys samalla ja se miten hoidan lapsia?? Huh huh mitä juttua taas! :O -kaislaliina-

Vierailija
12/20 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin omalla kohdallani. Olen lihava ja se tekee minusta todella laiskan äidin. En yksinkertaisesti jaksa ryömiä lasten kanssa ja perässä, enkä oikein siivotakaa. Syön liikaa ja siksi närästää, en jaksa köykkiä lattialta leluja, enkä nostella lapsia syliini.

Ulkoilu on aivan minimissään, koska liikkuminen on niin työlästä ja puuskututtaa.

Lapseni ovat kyllä kaikki (toistaiseksi ) laihoja.

Vierailija
13/20 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. laiha

Vierailija
14/20 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: + 60 kg, joka kyllä jaksaa...

Vierailija
15/20 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain +50 kg enkä jaksa mitään.

Vierailija
16/20 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla bmi yli 50 ja kykenen kyykkimään lattialla, ryömimään lasten kanssa(harvemmin tullut kyllä ryömittyä, heh), juoksemaan ne kiinni, siivoan lähes taukoamatta(olen hullu siivoomaan), jaksan leikkiä lasten kanssa päivittäin, ulkoilemme ja kävelemme joka päivä vähintään 3km ja hoidan kaikki muutkin kotityöt mukisematta. Eikä edes ota koville.

-kaislaliina-

Vierailija
17/20 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla BMI 29, ja olen perusterve, liikun paljon, ja paino on pysynyt samana viim. 3v (jolloin laihtutin raskauden jäljiltä 10 kg).

Minulla siis edelleen 10 kiloa liikaa, olenko lihava? olen kait, mutta ei millään tavalla vaikuta lapsenhoitoon. Ja lapseni on vähän liiankin hoikka koska liikkuu niin paljon ja syö ihan tavallista ruokaa

Vierailija
18/20 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen omenalihava, varsinainen pallo. onko sillä jotain tekemistä jaksamisen kanssa verrattuna paksupeffaisiin tai muulla tavalla lihaviin?

Vierailija
19/20 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olen omenalihava, varsinainen pallo. onko sillä jotain tekemistä jaksamisen kanssa verrattuna paksupeffaisiin tai muulla tavalla lihaviin?

t: 16, isoperseinen kapeavyötäröinen läski

Vierailija
20/20 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulemma varsinkaan viikonloppuisin mennä ilman meikkiä ulos eikä hänellä ole sopivia vaatteita hiekkalaatikolle. Sama nainen ravaa hulluna pari tuntia illassa lenkillä, eikä vietä koskaan aikaa lapsensa kanssa, kun ei ehdi.

On toki hoikka ja näyttävän näköinen, mutta hänellä (en väitä että näin on kaikilla) tuntuu menevän kaikki energia itsensä hoitamiseen. Nyt kun 40 alkaa lähestyä ja valitettavasti itse kullekin maan vetovoima ja selluiitti hyökkää, niin hänen kaikki puheenaiheensakin liittyvät laihduttamiseen, kaloreihin, rasvaprosentteihin, seluiittivoiteisiin jne jne...

Ai niin ja hänen tyttärensä (siis tämä lapsi, jonka kanssa hän ei vietä aikaa koskaan) on todella tuhti ja ylipainoinen ja koska äiti ei tee koskaan lämmintä ruokaa, niin tyttö syö mitä sattuu ja se näkyy hänestä....

Että kyllä nämä asiat ovat enemmän luonteessa kuin ihmisen ulkoisessa olemuksessa. Uskokaa pois.