Kaikilla tyttärilläni on ulkomaalaiset miehet
Ihan kauniita ja nuoria naisia ovat. Näin vain on.
Kommentit (47)
Se ja sama sille kauneudelle, sillä suomalaiset naiset ovat henkisesti täysin sietämättömiä.
Niin mitä sitten? - Elämme yhä kansainvälisessä maailmassa. Ja voin kuvitella, että jolilain suomlais-ulkomaalias pareilla olisi enemmän yhteistä annettavaa ja jaettavaa ilman että täytyisi olla kaksi ääripään suomalaista, jotta kulttuurierot ja jaettavat aisat olivat samaa luokkaa kuin pariskunnalla, jonka osapuolet ovat kotosin eri maista.
Uskovainen mies
Minun tyttärilläni N21 ja N19 on puhdasrotuiset PS-miehet!
N45
Oikein!
Suomalaiset on sen verran rankasti sukurutsaisia ja suomalainen avioliittokulttuuri on täysin persiistä.
Ulkomaillle mars hakemaan sitä perinteistä nyrkkiä, joka pitää akan hellan lähistöllä ja perheen kasassa.
Mitä täällä selität miten ovat pariutuneet.
Olen ulkomaalainen mies mutta en koskaan ollut suhteessa suomalaisen naisen kanssa.
On mielenkiintoista seurata tämän keskustelun kulkua; kuinka monelle asia on tyyliin mitä sitten ja kuinka moni asettuu siilipuollustukseen ja on valmis lyttämään välittömästi toisten parisuhdevalinnat vain kuullesaan, että se on kohdistunut ulkomaalaiseen, eik tosieen suomalaiseen.
Ihan normia. Nättejä lastenlapsia.
Pojillani on ulkomaalaiset vaimot ja tyttärelläni ulkomaalainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Ovat pilalla!
Lapsista tulee suomalaisten sijaan normaaleja.
Tuleeko siis k i k k a r a p ä ä t ä jos sukua jatkavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normia. Nättejä lastenlapsia.
Ei näy likakaan.
Ulkomaalainen ei tarkoita tummempaa ihonväriä? Rakkautta ja siunausta sinulle
Sulla sitten ei ole laadunvalvontaa.
Vierailija kirjoitti:
Et sitten tajunnut kieltää tuomasta "väriä" ruokapöytään? Itse tajusin ja oppi on mennyt perille.
Värisuora on hyvä. Sillä voittaa kun lyö pöytään.
Onko kaikki miehet samasta maasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein!
Suomalaiset on sen verran rankasti sukurutsaisia ja suomalainen avioliittokulttuuri on täysin persiistä.
Ulkomaillle mars hakemaan sitä perinteistä nyrkkiä, joka pitää akan hellan lähistöllä ja perheen kasassa.
Höpö höpö. Vaikka me suomalaiset oltaisiin kääpiökansa ja äo olisi 80, olisi suomalaiset silti minulle rakas kansa, koska se on omaa kansaa. Kansallismielisyyteen ei kuulu rodunsekoitus missään muodossa. Ei thaimaalaisia tuontivaimoja, ei turkkilaisia pizzanpyörittäjiä, ei albanialaisia rakennusyrittäjiä, vaan suomalainen Suomi, etnisesti suomalainen kansa.
Sosialismin tyhmentämiä slaaveja ei Darvin tänne kaipaa.
Voihan ulkomaalainen olla vaikka norjalainen tai ruotsalainen. Ei ole automaattisesti huono asia, kunhan väri on oikea.
Kauneus on katsojan silmissä ja ulkonäkö ei paljon ratkaise.