Miehen työmatka;=(
Miten suhtautuisitte?
Mies on lähdössä työmatkalle naispuolisen pari vuotta häntä nuoremman työkaverinsa kanssa erääseen eurooppalaiseen pääkaupunkiin. Työjuttuja on ke-pe mutta tulevat takaisin vasta su illalla (eli haluavat viettää viikonlopun siellä). Onhan se kiva kun pääsee ulkomaille, mutta...Onko tässä teistä jotain hämärää?
Kommentit (79)
Mä sanoisin ihan rehellisesti, että vaikka häneen luotankin, niin musta tuntuu pahalta, että hän jää sinne toisen naisen kanssa. Sanoisin, etten tietenkään voi kieltää häneltä mitään, mutta jos vaimonsa tunteista välittää, niin kotiinkin voisi tulla... Voitaisiin yhdessä käydä sitten joskus lomalla siellä (jos tuo nyt ei ole tyyliin once-in-a-lifetime -mahdollisuus esim. rahallisesti).
Kyllä musta pitää voida puolisolle sanoa ihan asiallisesti, jos on paha mieli jostain. Ja jos ei toinen koskaan välitä puolisonsa tunteista, niin ei sen kanssa tartte sitten elääkään/kitua.
olemaan aina pari päivää ekstraa myös - onhan se tylsää matkustaa jonnekin kiinnostavaan maahan ja sitten nähdä vain lentokenttä ja jonkun firman konferenssihuone... Vapaapäivinä mies yleensä yksinään (toisinaan työkaverin kanssa) kiertelee paikkoja, valokuvaa paljon jotta mäkin " näen" paikan ja tuo usein jotain kivaa tuliaista myös. Mulle on ihan sama onko seurassa oleva työkaveri mies vai nainen, omat huoneethan kaikilla kuitenkin on eikä mulla ole mitään syytä epäillä miestäni. Luottamuspula on kyllä sitten alkanut jostain ihan muusta jo, jos työmatkoja tarvitsee pelätä.
viikonlopuksi. Jännä vaan ajatella että toisinpäin tälläinen tilanne ei meille edes olisi mahdollinen kun ei minulle ikinä tulisi mieleen edes ehdottaa tällaista, että jäisin hurvittelemaan johonkin ja toinen hoitaisi lapsen/kodin!
-ap-
Että tulee aina kotiin niin pian kuin mahdollista ja on ihan raivona jos matkalla on " luppopäiviä" niin ettei ole paalvereja tms.
Välillä sitten menen mukaan ja ollaan paikalla etukäteen pari päivää ja lähden kotiin kun miehen työhommat alkaa.
Mun mielestä toi on oikeasti vähän hassua. Miksi ei pyydä sua mukaan?
miehestäni sen verran, että hän ei " halua sotkea töitä ja yksityiselämäänsä" joten senkään takia minua ei voi pyytää mukaan jos joku työkaveri vaikka näkisi minut! (Tällainen hän on ollut aina joten tässä ei sinänsä ole kai mitään uutta outoa)..
sori, ap, mutta olet tosi naiivi, jos kuvittelet, että heppi housuissa pysyy.
aivan selvä.
että työpaikalla petän joten parasta pitää akka erossa siitä... Nyt kyllä ottaisin todellakin puheeksi, ehdotat että menet mukaan ja jos ei käy niin sit kissa pöydälle.
sulla on aika yksinkertainen kuva miehistä.
t: yksi jonka mies matkustaa noin 3 kk vuodesta ja ei todellakaan ole ikinä pettänyt
Joillain ihmisillä vaan on sellainen parisuhde, että toisilleen ollaan avoimia ja toisiinsa voi luottaa täydellisesti. Harmi juttu, että sulla ei sellaista selvästikään ole. ;)
t: 24 vai mikä numero olikaan
matkustelemme yhdessä, ja hänen vaimo ja lapset odottaa kiltisti kotona.
tämä on tosielämästä.
että voi voi, sinäkin, joka väität, ettei mies ole ikinä pettänyt, vaikka 3kk vuodesta reissun päällä, voi että olet sinisilmäinen, tai sitten miehesi on ruma.
ei tarkoita että mies olisi yhtämittaisesti 3 kuukautta pois. Matkat on yleensä lyhyehköjä, 2-4 päivää, mutta vuodessa matkustuspäiviä kertyy kolmen kuukauden verran.
ps. kun meidän seksitahti normaalisti on 1-2 päivän välein, miehen lastin määrästä on erittäin helppo huomata sen että hän on välillä reissun takia joutunut " panttaamaan" pari ylimääräistä päivää ;)
... eli lentoliput tulevat huomattavasti halvemmaksi jos jää viikonlopuksi. Toki siitä voi kieltäytyä, jos haluaa. Ensisijaisesti kuitenin tarjotaan paluuta sunnuntaina.
Miten te uskallatte päästää miehenne töihin yleensäkään, kun pano kerta kestää vaan pari minuuttia niin nehän voi vaikka kahvitauolla treffailla sihteeriä?!
Itse en eläisi lainkaan sellaisessa parisuhteessa, jossa en voisi totaalisesti luottaa puolisooni. Mitä järkeä selaisessa suhteessa edes olisi?
Itse olen ollut tänä kesänä kahdesti viikonlopun kestävällä työmatkalla nuoremman mieskollegani kanssa. On ollut ihan helvatan hauskaa, jossain vaiheessa mietittiin pitäisikö meidän mennä samaan hotellihuoneeseen, jottei olisi illat yksinäisiä. Mutta vain siis siinä mielessä, että olisi illalla juttuseuraa.
Mutta kas kummaa, kumpikaan meistä ei pettänyt puolisoitamme noilla reissuilla. Ja teemme muutenkin töitä viikonloppuisin kahdestaan, meillä on ihan älyttömän kivaa keskenämme... ja olemme molemmat tahoillamme varattuja ja kunnioitamme sitä.
Ap:lle, mua kyllä loukkaisi tuollainen " työ ja perhe erillään" - meininki. Kyllä mun mies saa tulla käymään mun duunipaikalla, ja mä sen. Ei tartte pitää niitä erillään. Enkä kyllä tykkäisi tuollaisista venytetyistä reissuista, jos en itse pääsisi vastaavasti menemään ja pitämään vapaata.
firman turvallisuuspolitiikasta johtuen. Itse esim. en ole koskaan käynyt mieheni työpaikalla, koska sinne pääsee vain kulkuluvalla ja iltaisinkin siellä on vartijat. Miehen työkavereita olen silti nähnyt mm. lounaalla.
Dream on, dreamer. Totuus on tarua ihmeellisempää. Niin, tai sit niinku joku sano, sun ukkos on susiruma. Ei mahdotonta sekään :D
Tuloksena siitä oli ero, koska miehellä oli suhde tämän naisen kanssa. Kyllä minä olisin sen verran mustis ja tiedonhaluinen, että ottaisin selvää miehen toimista... Kysy nyt ainakin, mihin hotelliin on menossa, niin voit tarvittaessa vaikka tarkistaa,asuuko mies huoneessaan yksin vai onko heilläkin kimppahuone, ettei olis niin yksinäistä...? Inhottavaa =(, sulle tulee, ap, pitkä viikonloppu. Yritä keksiä jotain kivaa lasten kanssa!!
just olen työpaikalla joutunut todistaan työpaikkaromanssia, kaksi paljon keskenään töitä tekevää työkaveria, mies varattu, ja kyllä täytyy sanoa, että pitkään meni, ennen kuin miehen puoliso alkoi jotain tajuta, vaikka homma on ollut muille tosi selvä.
eihän miehesi kohdalla juuri näin ole, mutta joskus tällaiset " siitä ei kyllä ikinä uskois sellasta" -jutut vaan tapahtuu.
toinen esimerkki on kaverini, sekaantu varattuun miespuoliseen työkaveriin, jäivät kiinni kun vaimoke tutki koneelta mesetys-historian. olivat myös yhteisellä työreissulla ulkomailla.
en halua pelotella sua ap, mutta ota asiasta selvää niin hyvin kuin vain voit. ja mieti, onko miehesi jotenkin muuttunut viime aikoina.
toivottavasti sun tapauksessa ei kuitenkaan ole mistään sellasesta kyse.