Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnittymisvuoto

03.08.2007 |

Onko kiinnittymisvuodosta kokemusta kellään? Liittyykö se oikeasti hedelmöittymiseen? Minulla on menossa kp 22/28 ja kahtena aamuna on näyttänyt veskissä siltä kuin menkat olis alkamassa... Ekassa raskaudessa en muista tämmöistä ilmiötä, tai sitten en vain tiiraillut sillä silmällä kaikkia mahdollisia merkkejä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli eilen iltapäivällä oli vuotoa ihan housuihin asti sotkemaan ja vessassa pyyhkiessa tuli kirjasta verta. Vaikutti ihan kuukautisten alulta, mutta ajankohta on vaan kamalan epätodennäköinen. Tänään on kp 23. Ja kierto on ollu mulla viimeiset 15 kiertoa 28-35 päivää. Ovulaation oletin olevan limojen perusteella viikko sitten torstaina. Tämä on mulle ihan uutta. En ole ollu raskaana ikinä, enkä uskalla toivoa että olisin nytkään. Kerrothan miten asiat sinulla etenevät? Mie käyn kertomassa sitte miten minun kävi. Vatsaa vihloo kyllä kans uudella tavalla. Jännittää kamalasti. Sori että minusta ei ole parempaa apua ku kohtalotoveriksi. Tsemppiä kovasti! Terveisin s-k- kp 24/28-35 yk 15, dpo noin 7

Vierailija
2/7 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi

mulla oli 6 päivää oviksen/sänkypuuhien jälkeen ihan pientä vuotoa. Tosin vaan yhen kerran vessassa käydessä havaitsin, mutta selvästi silti. Ja raskaana tosiaan olin, nyt " vauva" jo vähän vuoden. Ekassa raskaudessa ei moista ollut.

Että kyllä hyvin voi olla kiinnittymisvuotoakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariliina! Onko mitään uutta oiretta tai muuta kerrottavaa? Oletko jo testannut? Vai tuliko täti?

Täällä ei uskalleta enää oikein toivoa mitään. Sunnuntaina olin tosi väsyny ja rinnat kipeänä ja tuhrutti. Mutta sitte ei enää mitään oiretta. Mie tulin kipeäksi maanantaina ja nyt oonki kärsiny flunssasta. Alavatsaa vielä välillä jomottaa, mutta en usko sen olevan mitään ihmeellistä.

Höh. Toivo alkaa olla mennyttä. Ei jaksa uskoa että nyt olis ollu onni myötä.

Kiitos Vulpes, kommentista. Toivottavasti et vala turhaa toivoa.. :)

No, perjantaina pitäis tätinki tulla. Saapa nähdä sitte.

Plussaonnea!

s-k- kp 27/28-35, yk 15, dpo n. 11

Vierailija
4/7 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys,

menin eilen huvikseni ostamaan testin kp 26/28(29) ja kun tarkasti katsoin niin viivaahan sieltä pukkas. Olo on hiukan hölmistynyt enkä vielä osaa uskoa että tämä olisi oikea raskaus! Minulla oli 3v sitten keskenmeno 8.vkolla ja sen jälkeen on työt ynnä muut pitäneet kiireisenä, eikä tosissaan olla toista lasta yritetty, mutta aina sitä on ollut vähän pettynyt kun menkat on alkaneet. Esikoinen on tomera 5-vuotias - kivahan se olisi pikkusisko- tai veli perheeseen saada... Onnea vaan sinne ja muillekin.

Vierailija
5/7 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

veriviiruja valkovuodon seassa n. viikkoa ennen kuin menkkojen piti alkaa. Muulloin ei ikinä.

Siitä melkein arvasinkin viimeksi olevani raskaana jo ennen testiä, samaten kuin ennen plussaa ilmaantuneesta reisisärystä :-)

Vierailija
6/7 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Mariliina! Toivotan sulle oikein ihanaa odotusaikaa ja niitä tarrasukkia ja vauvaliimaa tietenki! Kiitos ja vielä onnea!

Iik. Joko minunki sitte pitäis ? Jännittää kamalasti. Eilen sitte kipeyty taas rinnatki ja tänään alavatsassa on tuntemuksia. Toisaalta saattaa ne menkatki alkaa jo nyt tai huomenna luultavammin.

Kauankohan sitä pitäis pantata pissaa ennen ku kannattaa tehä testi?

Uskallankohan mie? En haluais turhaan testata ja saaha negaa ja huomenna varmistua siitä vuodon alkamisella.

Peeveli ku o hankalaa.

Kiitos hippu. Kuulostaa ihan samalta ku mulla. Ikinä ei oo välivuotoa ja nyt oli. Voisko siihen luottaa?

Jännättää.. s-k- kp 28/28-35 yk 15

Vierailija
7/7 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin negan. Olipa rankka paikka. Taianpa tästä lähin tyytyä oottamaan niitä kuukautisia ettei tarvi testailla negoja.

Seuraavaan kiertoon siis, kunhan alkais vain. Se n jo yk 16.

s-k- kp 28/28-35