RINTAPUMPUISTA
Mikä rintapumpun imuteho on mielestänne paras? Olen hankkimassa uutta pumppua kun Ainun käsikäyttöinen ei saa rinnoista mitään ulos...
Kommentit (3)
Hyviä on mulla olleet niin Ainu / Medelan sähköpumppu kuin Avent Isiskin.
Sähköpumppu ollut tosi kätevä kun pumppaan kaikki maidot vauvalle - ei sido kuin yhden käden joten samalla voi esim. notkua netissä ;-) Huono puoli on se, että on sidottuna pistorasiaan (pattereillakin toimii, mutta syö niitä ihan hurjaa tahtia). Melko äänekäs.
Avent Isis on myös ollut tosi hyvä. Nopea ja hiljainen! Miinuksena se, että sitä pitää painaa tosi tiukasti rintaa vasten, joten toimiakseen vaatii molemmat kädet hommiin.
Itse käytän tuota Ainua silloin kun vauva nukkuu ja Aventia silloin kun vauva on hereillä (pystyy pumppaamaan vauvan lähellä kun ei ole sitä sähköjohtoa).
Aventin ostin käytettynä (ovh n. 60 e, käytettynä n. puoleen hintaan), tälläkin hetkellä näyttäisi olevan Huuto.netissä useampia kappaleita myynnissä. Omani bongasin täältä kirppikseltä.
moi!
paria eri pumppua koleilleena sanoisin että avent isis paras!
Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta Aventin pumppua on yks sun toinen kehunut. Itse meinaan taas ostaa tulevalle vauvalle varalle, voi olla, että menee taas myyntiin uutena...