Mun mies lupas ostaa mulle hevosen!!!!
Ja sponsaa puolet tallivuokrasta, mulle jää muut kustannukset. Ai ku mä oon onnellinen!
Kommentit (4)
Mun mies osti hevosen ja toissa syksynä vain ilmotin että olis kivan tuntuinen shettis myynnissä ja siinähään sekin on.
Mun mies maksaa kaiken ja tekee tallitöitäkin, ruokkii hevoset aamulla jne jne. Ja pullapolleja ne, ei tienaa kellekään mitään. oloneuvoksia nykyään pääosin.
Hankkisitte kunnon koulutuksen ja työn niin ei tarvitsisi liikoja kysellä keneltäkään muulta.
Ap:n viestistä ei ilmennyt, ettei hänellä olisi itsellään ollut varaa ostaa hevosta. Hän oli vain iloinen, että mies on sen hänelle ostanut! Etkö sinä olisi iloinen lahjasta mieheltäsi, vieläpä noin arvokkaasta? Jos saat mieheltäsi timanttikorut, ajatteletko vain, että no olishan mulla itelläkin ollut varaa noi ostaa...?
Ja silloin, kun eletään parisuhteessa yhteisessä taloudessa yhteistä elämää, on ihan luonnollista, että noin isoista jutuista kuin hevosen ostamisesta keskustellaan puolison kanssa. Se vie paljon aikaa, vaivaa ja rahaa, ja perheellisellä on muitakin velvollisuuksia. Ei siinä paljon koulutukset auta ;) Jos on sinkku, voi ajatella vain omaa napaansa ihan niin paljon kuin lystää!
sun miehen. Mun mieheni vaan nauraa kun mä jauhan hevosesta neljättä vuotta. Vaan sitä ennen pitää ostaa uus auto jne jne jne.