GALLUP! Tayttaako rintasi mariskoolin? Mahtuuko miehesi penis wc-paperihylsýyn? Ja jos mahtuu, tuleeko se reilusti toisesta paasta ulos?
Kommentit (87)
tissi täyttää skoolin(vielä ku ois kiintee), mutta ei mahu vehe paraatikunnossa veskipaperin hylsyyn.
Kiva galluppi näin pikkuhiparakssa...
mutta wc-paperirullaan menee paksuudelta seisokissa sisään mutta tulee sitten melkeen sen rullan pituuden verran ulos toisesta päästä ;) Ilmeisestu melko pitkä? Ei kyllä paksuudessakaan ole koskaan ollut valittamista vaikkei olekkaan iso tuohon rullaan :D
mies on ton hylsyhomman testannut vähän aikaa sitten :p ei mahtunut
Ja myöskin arviolta veitikka mahtuisi hylsyyn leveyssuunnassa mutta pää tulisi ulos ihan reilusti.
itsellä ei kyllä skooli täyty millään. hoikka kun olen enkä imetä enää.
ja jos nyt siis taistelukuntoisista vehkeistä puhutaan niin ei, mieheni oma ei mahdu lähimainkaan vessapaperihylsyyn paksuuden puolesta, mutta jos mahtuisi niin ulos tulisi komeasti vielä pitkälti. ei kai kenenkään miehen penis nyt niin onneton ole seisokissa että tuon testin läpäisisi...?
Täytyypä testata toi mariskooli, kunhan sellaisen käsiini saan.
Aaahahhaha! Tää on hauska ja kokeiltiin. :D
Mariskooli täyttyy, sentään imetän.
Mies juuri ja juuri mahtui rullaan ja päätyyn olisi voinut lisätä toisenkin ja sekin olisi täyttynyt melkein kokonaan. Joo, iso poika on.
Velttona mahtuu, eikä tule ulos.. jäykkänä ei mahdu, mutta on pidempi kuin hylsy.
Mieheni pippeli ei mahdu edes viemäriputkeen, Niin iso se on. Omat rintani taas täyttävät saavin.
Juuri ja juuti täyttyi mariskooli! =) Eikä mahtunut löysänä ihan kokonaan wc hylsyyn... Jäi pari senttiä varresta menemättä ja pilkotti pari senttiä ulkona...
Erektiossa ei mahtunut hylsyn sisään kuin nelisen senttiä ja kun laittoi rullan kullin viereen niin yli olisi tullut noin 9cm... =) Mut mun sisään menee kokonaan ja tuntuu ihanalle... Ja sinne se kuuluukin! ;-)
Ei ole tullut kokeiltua kumpaakaan, mutta varmasti täyttyisi mariskooli (terveisin 70G).
Vessapaperihylsyyn mahtuisi ja luultavasti tulisi toiselta puolelta ulos.
Mariskooli näyttäisi olevan kuppikokoa D.
Miehen vehje ei todellakaan mene mistään paperihylsystä läpi arkena eikä juhlana.
Jahas. Tuleeko tästä jokin tutkimustulos vielä lopuksi?
1. ei riitä skool mun mitoille
2. eikä mun mies tunge mitään vessapaperirullan hylsyihin ja ei kyllä mahtuiskaan.
Mä kokeilin tätä kaupassa, kun en omista skoolia. Meinasivat suuttua. Ei sitten viitsinyt miestä viedä wc-paperiosastolle.
Tissit mahtuu molemmat yhtaikaa mariskooliin ja ukon pili kurkkaa hylsyn päästä.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 14:34"]Mä kokeilin tätä kaupassa, kun en omista skoolia. Meinasivat suuttua. Ei sitten viitsinyt miestä viedä wc-paperiosastolle.
[/quote]
Ette sit omista wc-paperiakaan?
Vierailija: