Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KADONNEET

Vierailija
02.08.2007 |

En nähnyt ihan alusta, mitä jaksokuvauksessa tarkoitettiin sillä " anna anteeksi rakas" , että syytä anteeksipyyntöön olikin?

Entäs miksi Jani lähti Joensuuhun?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan kiva elää kun oma uni oli veljeä tärkeämpi?

Vierailija
2/20 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuti mielensä nähtävästi useaan otteeseen, ja päätyi mielijohteesta mukaan reissuun jolla vietiin toinen kaveri Joensuuhun.

Sitä pyyteli anteeksi avovaimoltaan.

Mulle kyllä käsittämätöntä käyttäytymisytä että aikuinen mies tollai poukkoilee ja lähtee ihan mihin sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestä tuntuisi aivan mahdottomalta elää tuollaisen asian kanssa!!!

Vierailija
4/20 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi oli jo laitettu nukkumaan. Enpä nyt tiedä voiko tuosta syyllisyyttä tuntea, jos veli on vähän hulttio.

Vierailija
5/20 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko että kukaan teistäkään olisi ottanut kännissä keskellä yötä kotiinsa riehumaan.

Vierailija
6/20 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi kuulematta.. ja lapsi oli kuitenkin vielä niin pieni tällä hetkellä että ei varmaan kovin monta vuotta?

Vierailija
7/20 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin mennä???

Vierailija
8/20 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait sen nyt pitäis tietää millanen hunsvotti sen poika oli.

Vierailija
9/20 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, vaikka mitään muuta paikkaa ei olisi. Vaikkei se lapsi oliskaan herännyt, niin kuka ihan oikeasti haluaa humalaisen ihmisen kotiinsa keskellä yötä? Joka voi tehdä, vaikka mitä?

Vierailija
10/20 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieleen että varmaan jatkuvasti samoin käyttäytyvä hulttio on ollut jos sisko ei päästä kämpilleen nukkumaan vaikka kaveri on 70 km päässä kotoaan vailla nukkumapaikkaa.

Jos taas ollut vain yksittäinen vastaavankaltainen ryyppyreissu JNS:hun, olisipa vaikea elää siskon saappaissa... :o(

Vierailija
11/20 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainenkulttuuri kun on niin helvetin itsekeskeistä. Mä en pystys elämään kyllä keveinrinnoin tuon siskon housuissa.

Vierailija
12/20 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihän sanoi että Jari oli kiltti ja rauhallinen, kunnon poika!

Eihän semmoset kunnon pojat mitään tee... muuta kuin ryyppääväät ittensä räkäkänniin ja pettävät lupauksensa perhettä kohtaan.

Vierailija
13/20 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä mä syyttäisi sitä siskoa.

Oliko se avovaimon äiti vähän yksinkertainen? Kun se hoki, että Jari oli hyvä uimari ja jos se olisi joutunut veden varaan, niin kyllähän se olisi sieltä ylös päässyt. Eikö se yhtään tiedä, mitä humalaiselle tapahtuu vedessä? Harva känniläinen on selvinnyt elävänä vedestä.

Vierailija
14/20 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" kovan" oloinen.

Minua tämä kosketti erityisesti siksi kun itsellänikin on veli, saman " tyylinen" kuin tämä Jari joka katosi. Ja minulle hyvin tärkeä ja rakas. En voisi vastaavassa tilanteessa jättää toista yön selkään vaikka kuinka olisi humalassa!!

Vierailija
15/20 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Enkä mä syyttäisi sitä siskoa.

Oliko se avovaimon äiti vähän yksinkertainen? Kun se hoki, että Jari oli hyvä uimari ja jos se olisi joutunut veden varaan, niin kyllähän se olisi sieltä ylös päässyt. Eikö se yhtään tiedä, mitä humalaiselle tapahtuu vedessä? Harva känniläinen on selvinnyt elävänä vedestä.

Vierailija
16/20 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oli kai sillä muitakin kavereita Joensuusta (eikös äitikin asunut siellä), kun kerran niillä nurkilla ikänsä elänyt. Pienet niillä on piirit maaseudulla.

Kertoisko joku jo mikä se möhkö on!!

Vierailija
17/20 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari Pesonen, Jenni Hurskainen ja äiti oli myös joku Pesonen!

Vierailija
18/20 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi, niin ette todellakaan syyttäisi siskoa ja jauhaisi lähimmäisen rakkaudesta.

Vierailija
19/20 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se tossa ohjelmassa edes olisi ollut, jos ei veljeään kaipaisi. Mutta tarviiko siinä alkaa itkemään asiaa, tapahtunut mikä tapahtunut, eikä sitä voi enää muuksi muuttaa. Ei sitä voinut tietää, että tällä kertaa käy näin.

Vierailija
20/20 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapset oli ihan pieniä, niin ei ollut kuivilla vaan aikas pahastikin " sekoili" siis ei huume vaan viinajuttuja.

soitteli joskus yöllä ja aina ne kerrat kun soitti niin otin hänet meille, luonto ei antanut periksi kääntää selkää, vaikka monesti huusin rumasti, että älä soita kännissä yöllä ym.

ja tyytyväinen olen, että apuni annoin hänelle. nyt välimme parhaat mahdolliset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi