Antaisitko miehesi...
... mennä illanviettoon tälläisessä porukassa:
miehesi, hänen miespuolinen ystävänsä ja tuon ystävän vaimo sekä vaimon sinkkuystävä joka on erittäin vetävännäköinen ja kiva " tyttö" . He viettäisivät siis nelisin iltaa ravintoloissa ja sekä miehesi ysätävän luona.
Itse jäisit kotiin hoitamaan lapsia.
Kommentit (14)
Suuttuisin kyllä, pakkaisin laukun ja mukulat autoon. Viikko mummulassa ja ehkä olisi viimeinen kerta kun haluaa mennä juhlimaan ilman minua.
Toisaalta, jos mies näkisi miten pahalta minusta tuntuu ja silti tietoisesti loukkaisi minua, en ehkä muutenkaan tahtoisi olla ko. miehen kanssa enää...
Vierailija:
Toisaalta, jos mies näkisi miten pahalta minusta tuntuu ja silti tietoisesti loukkaisi minua, en ehkä muutenkaan tahtoisi olla ko. miehen kanssa enää...
Me naiset ollaan juteltu naisten juttuja ja miehet on jutelleet miesten juttuja. Olen tutustunut kaverini myös siihen kaverin miehen ystävään.
Meillä ainakin on niin että lapsenvahtia on vaikea saada ja muutenkin on joskus kiva päästä menemään ilman miestä ihan vaan oman kaverin kanssa.
Enkä todellakaan näe pahaa siinä että kaverini mies jonka luona olemme, ottaa myös oman kaverinsa seurakseen iltaa viettämään! Pitäiskö se mies ajaa pois kodistaan tai kieltää ottamasta ketään miespuolista kaveriaan sinne kun kerran minä olen paikalla??? Voi pyhä sylvi sentään.
En myöskään nai tai ajattele sillä silmällä niitä työkavereita joiden kanssa joskus on työpaikan puolesta illanviettoa.
vielä pieni perheriita välillänne ennen illanviettoa että lähetät miehesi matkaan lohdutuksen tarpeessa...hieman alkoholia kehiin = valmis!
Kyllä siinä saattaa flirttiä ja vetovoimaa tulla puolin ja toisin vaikkei pettämiseen ajautuisikaan. Toisaalta siinähän sitä parisuhde punnitaan. Ei ketään voi vartioida kuin haukka. Jos mies on luotettava ja rakastaa ja kunnioittaa vaimoaan niin mitään ei tapahdu.
Pitää sitä nyt omaan mieheen sen verran luottaa, että antaa mennä. Oon mäkin ollut kavereiden luona silleen, että siellä on ollut mun ystävien miesten sinkkukavereita, ei siinä ole mitään outoa.
Eiköhän ole pikemminkin niin, että ne kaverit, joita ei joka päivä tavata, ovat tällä parilla kiinnostuksen kohteina. Eli naiset juttelevat keskenään ja miehet keskenään.
Mies-nainen -jakautuminen olisi mahdollista jos kummatkin kaverit olisivat sinkkuja ja tilanne järjestetty varta vasten, mutta kun toinen on varattu ja mitään paritustilannetta ei ole, niin mitään " vaaraa" ei ole paitsi korkeintaan siinä tapauksessa että mies etsii mitä tahansa tilaisuutta pettämiseen ja flirttiin. Siinäkin tapauksessa luulisi tosin, että ei uskaltaisi ihan ystäväpariskunnan silmien edessä siihen ruveta.
Vaan me naiset on juteltu keskenämme ja miehet keskenänsä omia juttujaan. Minusta on ihan ymmärrettävää että kaverin mieskin tahtoo otaa kaverinsa seurakseen eikä kuunnella akkainjuttuja ainoana miehenä koko iltaa!
Minkäänlaista romanttista vipinää ei ole todellakaan koskaan syntynyt puhumattakaan mies-naispareista. Kyllä aikuinen kypsä nainen pystyy jutella ja olla samassa huoneessa sinkkumiehen kanssa ilman että tarvitsee ryhtyä riisumaan katseellaan tai flirttaamaan.
Vierailija:
Suuttuisin kyllä, pakkaisin laukun ja mukulat autoon. Viikko mummulassa ja ehkä olisi viimeinen kerta kun haluaa mennä juhlimaan ilman minua.
ei kyllä itekkään lähtis tollasella kokoonpanolla. sen verran tykkää vaimostaan että jos ei saa daamikseen nii ei sit lähekkään. eri asia on miesten illat.
Mies on mieluummin kotona minun kanssani.
Vierailija:
ei kyllä itekkään lähtis tollasella kokoonpanolla. sen verran tykkää vaimostaan että jos ei saa daamikseen nii ei sit lähekkään. eri asia on miesten illat.
Tietysti, jos olisi ' pahat mielessään' varmaan lähtisikin.
Joskus olen kyllä ollut vähän mustis.