Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*^*TP:t elokuussa*^*

02.08.2007 |

Tämä pino on kaikille kahden lapsen äideille!

Aloitimme pinoutumisen aikanaan vauvakuumepuolella

joskus vuonna 2004 ja nyt pikkukakkosemme ovat jo taapero-iässä!

Uudetkin kirjoitteijat ovat tervetulleita!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen viimeinen lomaviikko menossa ja mulla on ollut aika luksusta :)

Mies on noussut joka aamu tyttöjen kanssa ja antanut aamupalaa ja minä olen saanut nukkua tai vaan olla. Tosin nyt lomalla lapsillakin on ihan eri rytmi eli heräävät vasta klo 8.30-9 ja menevät nukkumaan samoihin aikoihin eli nukkuvat yleensä 12h yössä.

usein lähtevät aamupäivällä ulos ja minä olen tehnyt sitten ruuan valmiiksi, sitten onkin koko perheen päikkäriaika ;)

Iltapäivällä olen yleensä vähän energisempi niinpä sitten on mun vuoro keksiä jotain ohjelmaa ja ollaan käyty kavereilla leikkimässä tai sitten vaan puistossa ja on se mies päässyt tänä kesänä pelaamaan golfia ainkain pari kertaa viikossa joten ihan " koti-hitler" en ole...

Mitään tuntemuksia lähestyvästä synnytyksestä ei ole... ja henkisesti ole valmistautunut että yliaikaiseksi menee. Mutta kiitos tsemppauksesta ja heti kun jotain tapahtuu niin tulen teille raportoimaan!

Nyt ruuan laittoon.

j rv 40 (viimeinen viikko menossa...)

Vierailija
22/26 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olenkin odottanut huomisiltaa kuin kuuta nousevaa..Alkaa Greyn anatomia!!!! Tosi vähän tulee kateltua telkkaria, mutta huomenna istun kuin liimattuna nenä telkkarissa klo 21.00!! =D Toivottavasti seuraava kausi on yhtä hyvä kuin edellinen.

Huomenna olen menossa kaupungille syömään kaveriporukalla. Yksi kavereista tulee käymään Saksasta Suomessa, pitäähän sitä mennä johonkin käymään. =) En olekaan keskustassa käynyt, ties milloin viimeksi??! Ajattelinkin mennä etukäteen ja käydä hieman " ikkunaostoksilla" , katselemassa Sokoksella ja Stockalla ja varmaan Kampissakin. Mitään ei ole kyllä tarkoitus ostaa..Niin harvoin siellä tulee käytyä, että täytyy käyttää tilaisuus hyväksi. =D

Eipä tänne muuta.. =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän taukoa töistä,mulla on flunssakin vähän=(

pitää jatkaa,

Juhon korvakontrolli putkista tänään myös...

äityliini ja Juho 1v9kk+

Vierailija
24/26 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan nostamaan meidät uudelle päivälle.

Missäköhän Minsku on kun ei ole pitkään aikaan käynyt pinoilemassa...?

Eilen oli taas neuvola ja kaikki hyvin, onneksi painoa ei ole tullut enää kuin n. 200g/vko. Odotteluahan tämä nyt vaan on... eihän sitä kotona vaan jaksa olla, niinpä kyläillään ja touhutaan ihan normaalisti.

j

Vierailija
25/26 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän minä täällä olen, en vaan ole oikein jaksanut kirjoitella. Pahaolo ja väsymys vaivannut.

Nyt on ollut huolta parina päivänä. Keskiviikkona illalla aloin vuotaa verta aika reilusti. Menin päivystykseen, vauvalla kaikki hyvin, eikä verenvuodon syytä saatu selville. Eilen illalla taas aloin vuotaa. Menin taas päivystykseen. Vauvalla edelleen kaikki hyvin. Saatiin selville, että istukan reuna on vuotanut. Vuoto näytti kuitenkin jo loppuneen, kuvassa näkyi vain vanhaa verta. Tiistaina meen taas ultraan, jossa katsotaa, mitä sille verenpurkaumalle on tapahtunut.

Vauvalla tosiaan kaikki on kuitenkin hyvin. On kasvanut just viikkojen mukaan. Niskapoimu oli normaali ja muutkin kaikki normaalit. Pelottaa tietty miksi oli vuotanut ja vuotaako vielä jatkossa!

Anteeksi tämä omanapainen viesti...

Yritän käydä nyt vähän useammin, kun olotila muuten alkaa helpottaan.

Minsku rv 12+5

Vierailija
26/26 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vauvalla on kaikki hyvin!! Mutta varmasti aika pelottavaa silti.. =( Virtuaalihali täältä sinne!

Täällä ei kummempia, nautiskellaan viikonlopusta. Aamulla kävin jumpassa ja äsken käytiin porukalla mäkkärissä jädellä. Hieman täytyy tasapainottaa, ettei vaan pääse laihtumaan.. =D

Pakko hehkuttaa tytön uutta taitoa (ellen ole jo hehkutellut?!)...käy tosi kivasti potalla nykyään! On kotona pääasiassa ilman vaippaa ja vahinkoja ei ole (vielä) sattunut. Menee itse potalle, kun on tarve. Ja välillä ihan varmuuden vuoksikin taitaa käydä..Mehän ei olla istutettu tyttöä oikeastaan ollenkaan potalla, ennenkuin nyt, kun itse sinne menee. Kakatkin menee tekemään pottaan. =D

Nyt siivoamaan kaappeja, jospa sais aikaseks mentyä kirpparille joku viikonloppu myymään..

Tulkaas käväsemään ja kertomaan kuulumisia! =)