Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
No jos mä annan palautetta siitä puuttuneesta sämpylästä, miten kohteliasta ilmoittaa?
Kommentit (4)
Kunhan tässä aikani kuluksi pähkäilen =)
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihan asiallisesti aina kerron, mihin olen ollut pettynyt, siis missä kohtaa tuote ollut viallinen.
Kaikki tieto auttaa yritystä parantamaan laatua. Ja voit saada hyvityksenkin, ihan mielellään ne sellaisen antaa kun saavat asiallista palautetta (hyvittävät tosin vaikka palaute olisi epäasiallistakin...).
Alue: Aihe vapaa
ku on möhlöjä pakkaajia teillä ku liian vähän sämpylöitä laittavat pussiinn tai sitten syytät kauppiasta varkaaksi. Kerrot että virkavallalle ja kuluttaja-asiamiehelle olet jo tehnyt valituksen. Muista kirota välillä ja käyttää normaalia kovempaa äänensävyä.
Ethän tosissa ole tollasesta valittamassa?