Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No jos mä annan palautetta siitä puuttuneesta sämpylästä, miten kohteliasta ilmoittaa?

Vierailija
02.08.2007 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku on möhlöjä pakkaajia teillä ku liian vähän sämpylöitä laittavat pussiinn tai sitten syytät kauppiasta varkaaksi. Kerrot että virkavallalle ja kuluttaja-asiamiehelle olet jo tehnyt valituksen. Muista kirota välillä ja käyttää normaalia kovempaa äänensävyä.



Ethän tosissa ole tollasesta valittamassa?

Vierailija
2/4 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan tässä aikani kuluksi pähkäilen =)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan asiallisesti aina kerron, mihin olen ollut pettynyt, siis missä kohtaa tuote ollut viallinen.

Vierailija
4/4 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tieto auttaa yritystä parantamaan laatua. Ja voit saada hyvityksenkin, ihan mielellään ne sellaisen antaa kun saavat asiallista palautetta (hyvittävät tosin vaikka palaute olisi epäasiallistakin...).