Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä perheitä jotka eivät käytä kaikkia etuuksia joihin on oikeutettuja?

Vierailija
02.08.2007 |

ME olemme aina olleet. Yh:na en hakenut toimeentulotukea vaikka olisin sitä 3 vuotta saanut 60mk kuukaudessa.

Nyt emme hae lapselle kk lippua kouluun vaikka olemme siihen oikeutettuja.

Minusta kaikkea ei tarvitse hyödyntää. Mutten moralisoi niitä jotka niin tekevät. Itse olemme pärjänneet onneksi vähemmälläkin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ilmeisesti saataisiin ainakin 50-100 euroa kuussa. En ole jaksanut ja nytkin on pärjätty.

Vierailija
2/18 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynnistä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täyttämään lappuja ja taistelemaan kelan kanssa joten annettiin olla.

Tuettuja lomia ei olla koskaan haettu.

Vierailija
4/18 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuuko jossain lääkäriasemilla hakea kela-korvaukset itse?

Itse olen käynyt muutamassa eri paikassa ja niissä on korvaukset laskettu automaattisesti hinnasta pois ja lääkäriasema hakee ne kelasta.

Vierailija
5/18 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sitä saisimmekin.

Vierailija
6/18 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kyllä saisin.

Mutta olisi se jotenkin hävettävää.

Asumistukea saan, mutta en tiedä miksei se tunnu niin nololta kuin toimeentulotuki. Ehkä kun on kelan etuus.

Vierailija
7/18 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

en hae mitään kelantukia

Vierailija
8/18 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku ei ottaisi lapsilisää.

Fiksu päätös kyllä jos ei sitä kerran tarvitse.

Vierailija
9/18 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tuetuille lomille. Ei tosin siksi että oltais rikkaita ja voitais maksaa omat kurssimme ja lomamme, eikä siksikään ettei niitä tarvittais, vaan lähinnä siksi että ollaan niin väsyneitä ettei jaksa edes sitä hakemista, kurssista tai lomasta puhumattakaan.

t vammaisen lapsen vanhemmat.

Vierailija
10/18 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on varaa olla ilman lapsilisä eikä hae niitä, niin kyllä on järjen köyhyyttä. Me ainakin laitetaan lapsen lapsilisät suoraan säästötilille eli ei käytetä niitä rahoja, mutta tottakai kaikki edut otetaan irti mitä saadaan.

Jos tää kolmen lapsen vanhempi joka ei hae lapsilisiä on joku ökymiljunääri niin silloin en ihmettele ettei jaksa vaivautua Kelan lappusten täyttelyyn.

Vierailija
11/18 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimeentulotukea emme hakeneet, vaikka siihen välillä olisimme olleet oikeutettuja. Sen sijaan on kiristetty kukkaron nyöriä oikein kunnolla ja käyty töissä opintojen kustannuksella. Molemmilla tutkinnon venyneet ja itse en tn enää koskaan valmistu :( Vähän harmittaa, mutta ylpeys ei anna myöten. Pakko tulla toimeen.

Vierailija:

ME olemme aina olleet. Yh:na en hakenut toimeentulotukea vaikka olisin sitä 3 vuotta saanut 60mk kuukaudessa.

Nyt emme hae lapselle kk lippua kouluun vaikka olemme siihen oikeutettuja.

Minusta kaikkea ei tarvitse hyödyntää. Mutten moralisoi niitä jotka niin tekevät. Itse olemme pärjänneet onneksi vähemmälläkin.

Vierailija
12/18 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku jättää lapsilisät hakematta jos ei kerran tarvitse! En ole koskaan ennen kuullutkaan moisesta.

Itse saisin asumistukea ja toimeentulotukea, mutten hae niitä koska näin rahat riittää jollekin, joka tarvitsee niitä enemmän kuin minä. Lapsilisät ja yh-korotukset on pakko ottaa, muuten ei tultaisi toimeen.

-Neljän lapsen yh-äiti-

Vierailija
13/18 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen näin.

Vierailija
14/18 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisät aiotaan jättää nostamtta, jos ollaan joskus niin rikkaita, että on varaa laittaa lapsille sama summa säästöön omistakin rahoista. Nyt menee lapsilisät ihan elämiseen, mutta jos vaikka joskus olisi toisin...

Vierailija
15/18 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse teen näin.

Vierailija
16/18 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan kohdetta ei saa itse valita, mua kun ei huvita esim. tukea kaikkea mahdollista valtiossamme.

Vierailija
17/18 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ainakaan kohdetta ei saa itse valita, mua kun ei huvita esim. tukea kaikkea mahdollista valtiossamme.

Vierailija
18/18 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan silloin tajunut hakea niitä kaikkia, kun olin aika pihalla alussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi