G: Oletko koskaan nähnyt kenenkään kotona takkaa, jonka reunalla EI ollut Kivi-lyhtyjä?
Kommentit (14)
En tiedän mikä on Kivi-lyhty, joten en osaa sanoa, olenko muiden takoissa nähnyt.
Ärsyttääkö ap:ta kyseiset esineet?
jonka reunalla olisi Kivi-tuikkuja. Meilläkään ei ole yhdelläkään kolmesta takastamme.
kaksi valkoista muuramen tuikkukippoa...
Ärsyttääkö ap:ta kyseiset esineet?
Meillä on Kivi-tuikkuja mutta ei takkaa :). Mutta jos olisi, en hukuttaisi sitä kyseisten Kivien alle. Oikeasti, kolmella kaverilla olen nähnyt kaikilla suht samanlaisen sommitelman. Ja just viimeksi yhdessä sisustuslehdessä, jossa esiteltiin jonkun muutoskohde ennen ja jälkeen. Ja siinä ennen-kuvassa oli Kivet somassa rivissä takan reunustalla, mutta ei sitten enää jälkeen-kuvassa :).
ap
Mutta itse asiassa tuo takan reuna olisi juuri järkevin tuikkujen polttamiseen. Lapset ei ylety ja on paloturvallinen alusta.
Nyt Kivi-tuikut on kaapissa, jos vaikka siirränkin saman tien takan reunalle niin tulee joskus käytettyäkin :)
Kun aloin miettiä, niin meidän tuttavista yli puolella on vuolukivitakka ja sen reunalla tai päällä Kivi-tuikkuja. Ja kehtaan vielä tunnustaa, että viime talvena pidin vuorotellen maitolasisia, harmaita ja monivärisiä lyhtyjä takkamme päällä. Tänä syksynä pistin oranssit pyöreät tuikut takan päälle ja ajattelin pitää niitä Halloweeniin saakka siinä.
Meillä oli muuten ennen myös rivi mariskooleja keittiön kaapin päällä ja keräilen Muumi-mukeja. Olen tavisten tavis!
Takan omistan, mutta en yhtään Kivi-kippoa. Eikä kyllä kenelläkään ystävistäni ole mitään lyhtyjä/tuikkuja muutenkaan takan reunalla.
oman takan reunalla on turkoosit kynttilä kipot, 4kpl....
takassa ei ole edes reunaa mihin voisi tuikkuja laittaa.
Miehen siskolla sen sijaan on kivi-tuikut takan reunalla....
Muilla tuttavillamme ei ole.
Meillä muuten on 4 rivissä takan edustalla. :)
Mutta en oo ajatellut, että niitä on kaikilla. Enkä ole tietoisesti kopioinut mistään sisustuslehdestä tai mistään. Ne vaan oli mun mielestä ainoat siistin näköiset esineet, jota takkamme päälle halutaan.
Meillä on 4 kivilyhtyä takan reunalla tällä hetkellä. Välillä korjaan ne siitä kaappiin ja taas välillä otan käyttöön.
vanhempani, mieheni vanhemmat, isoäitini, kesämökkimme... Missään noista ei ole Kivi-lyhtyjä takan reunalla. Meillä taas ei ole edes takkaa, ei tosin taida olla yhtään kivi-tuikkukippoakaan.
en kyllä muista niitä nähneeni tuttujen takallakaan.