Hyväksyykö suomalainen erilaisuuden?
Kommentit (7)
Ihan samalla tavalla ulkomaalaiset ei hyväksy ja kunnioita meitä. Miksi niitä pitäisi kunnioittaa?
Erlaisuudestahan tässä oli kysymys. Erilaisuudesta Suomessa.
Vierailija:
Ihan samalla tavalla ulkomaalaiset ei hyväksy ja kunnioita meitä. Miksi niitä pitäisi kunnioittaa?
No aika rasisti itse olen.. mielisairaat, vammaiset, lapsiin ja eläimiin sekaantuja, raiskaajat, väkivaltaiset ym. vois lahdata samantien. Ulkomaalaisia en hyväksy ollenkaan. Mummoja ja pappoja on opetettu kunnioittamaan vaikka moni mummoista ja papoista on juuri niitä, jotka kiilaa jonoissa, ei hyväksy pieniä lapsia, ovat pahoja suustaan jne. Niille en vain mitään osaa sanoa vaikka pitäisi.
Vierailija:
No aika rasisti itse olen.. mielisairaat, vammaiset, lapsiin ja eläimiin sekaantuja, raiskaajat, väkivaltaiset ym. vois lahdata samantien. Ulkomaalaisia en hyväksy ollenkaan.
Nuorena olin vielä avoin, erilaisuuden suvaitseva jne. Elämä on tehnyt minusta rasistin ja ihmisen joka ei hyväksy erilaisuutta. Olen elämäni aikana saanut kokea niin paljon paskaa, etten mm. luota yhtään kenenkään paitsi itseeni. Elämä ei aina ole niin ihanaa ja ruusuista kuin sen voisi kuvitella olevan.
Samoin hyväksyn klaniksi päänsä ajaneet heteronaiset. Erilaisiahan he ovat kuin enemmistö.