Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini haukkui mieheni! Järkytyin pahanpäiväisesti :(

Vierailija
02.08.2007 |

Äitini tiuskaisi keskustelumme lomassa aivan yhtäkkiä, että " tuskin se sinun miehesi mitään hyvää keskusteluseuraa on, kun se ei vaikuta ymmärtävän yhtään mitään sinun omasta elämäntarinastasi" . Tämä siis siinä yhteydessä, että itse olen eroperheestä, mieheni ei.

Ja sitten perään, että " ei sinun varmaan kannata miehesi kanssa isoa taloa hankkia, koska miehesi ei ole kädentaitoihminen" .

Itku miten tuli paha mieli :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en pahoittanut mieltäni, vaan koin että anoppi tuki minua

--- asia oli toki eri kun teillä...

Ps. oletteko olleet vasta vähän aikaa yksissä ap?

Vierailija
2/4 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä antaisin takaisin samalla mitalla jos äiti puhuisi tuollaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siitä, että on itse ollut osallisena lapsuudenperheesi hajottamisessa. Äitisi, ei miehesi!

Äidilläsi on tästä syyllisyydentuntoja ja nyt hän yrittää vaihtaa puheenaihetta kääntämällä asian jotenkin ihmeellisesti edukseen, miestäsi vastaan.

Äitiäsi vain ottaa pattiin, että sinä ehkä olet löytänyt elämäsi miehen joka sinua rakastaa ja jonka kanssa perustaa ehjä perhe, mutta hän itse ei siihen aikanaan pystynyt.

Vaikka äitisi kommentti koski miestäsi, tarkoitti se mielestäni lähes sataprosenttisesti häntä itseään.

Ymmärätkö mitä tarkoitan?

Vierailija
4/4 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti ei yhtään pidä miehestäni, on liian vähän lasten kanssa, tekee liian vähän kotitöitä, on liikaa koneella, ja eihän mun äiti oikeasti meillä asu, että ei tiedä oikeesti mitään näistä asioista. Päätelmät teki viikon reissun aikana, jolloin mies juoksi ja touhusi oman 6-vuotiaan perässä ja itse hoidin pienemmän lapsemme.

Toivoo varmaan, että me erottais. Minä rakastan miestäni sellaisena kuin on! Hoitaa lapset hyvin, on vähän laiska kyllä.

Jos vielä tulee sanomista, ajoin sanoa suorat sanat äidilleni!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi