Onko muita, jotka olisivat ihastuneet 16v vanhempaan mieheen?
Kommentit (6)
Kuolisin häpeään... :(
Minkälaisia ihmisiä te olette, jotka olette ihastuneet niin paljon vanhempaan? Rumia, epätoivoisia, hyväksikäytettyjä?
Ei varmaan ekana tuu mieleen, että jos siitä tulee elämänmittainen ihastus. Toinen on vanhus, kun toinen on parhaassa iässä.
Tunteiden laimennettua ollaan ihan vaan ystäviä, hyviä sellaisia.
Nyt olemme olleet yhdessä 15 vuotta onnellisina. Ikäero on mielestäni plussaa, saa lisää ajattelunaihetta ja enemmän erilaisia ystäviä puolisoiden kavereista. Itseäni ainakin kiehtoi/kiehtoo edelleen kypsemmät ihmiset kuin oman ikäiseni. Varsinkin parikymppisenä arsytti oman ikäluokan pinnallisuus. Nykyisin oman ikäluokan ihmisistä jo löytyy syvemmänkin elämänkokemuksen omaavia.
kun aloin seurustella 32v miehen kanssa. Olimme tunteneet (minun sukulaisteni kautta) jo useamman vuoden.
Nyt olemme olleet 13 vuotta yhdessä, näistä 9 naimisissa ja meillä on kolme lasta. Miehelläni ei ole aiempia lapsia tai avioliittoja, joten sikäli lähdimme " samalta tasolta" .
(Tosin miestäni on noin kolmekymppisestä asti luultu 10vuotta ikäistään nuoremmaksi.)
olen, olin silloin 15 vuotias mies 32. Suhteemme oli aluksi ystävyyttä, mutta harrastimme myös seksiä muutaman kerran.