Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka olisivat ihastuneet 16v vanhempaan mieheen?

Vierailija
02.08.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen, olin silloin 15 vuotias mies 32. Suhteemme oli aluksi ystävyyttä, mutta harrastimme myös seksiä muutaman kerran.

Vierailija
2/6 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolisin häpeään... :(

Minkälaisia ihmisiä te olette, jotka olette ihastuneet niin paljon vanhempaan? Rumia, epätoivoisia, hyväksikäytettyjä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ekana tuu mieleen, että jos siitä tulee elämänmittainen ihastus. Toinen on vanhus, kun toinen on parhaassa iässä.

Vierailija
4/6 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteiden laimennettua ollaan ihan vaan ystäviä, hyviä sellaisia.

Vierailija
5/6 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olemme olleet yhdessä 15 vuotta onnellisina. Ikäero on mielestäni plussaa, saa lisää ajattelunaihetta ja enemmän erilaisia ystäviä puolisoiden kavereista. Itseäni ainakin kiehtoi/kiehtoo edelleen kypsemmät ihmiset kuin oman ikäiseni. Varsinkin parikymppisenä arsytti oman ikäluokan pinnallisuus. Nykyisin oman ikäluokan ihmisistä jo löytyy syvemmänkin elämänkokemuksen omaavia.

Vierailija
6/6 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aloin seurustella 32v miehen kanssa. Olimme tunteneet (minun sukulaisteni kautta) jo useamman vuoden.

Nyt olemme olleet 13 vuotta yhdessä, näistä 9 naimisissa ja meillä on kolme lasta. Miehelläni ei ole aiempia lapsia tai avioliittoja, joten sikäli lähdimme " samalta tasolta" .

(Tosin miestäni on noin kolmekymppisestä asti luultu 10vuotta ikäistään nuoremmaksi.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme