Hirveä shoppailumasennus
Kärsiikö kukaan sellaisesta koskaan?
Meni kamalasti rahaa, ja mitä sain? Tekisi mieli palauttaa kaikki. Ainakin puolet. Onhan ne käyttövaatetta, mutta ei kovin erikoista sittenkään. Ja pari sovittamatonta tunikapaitaa on ihan floppeja päälläni. Taidan piilottaa kassit kaapin perälle ja koittaa unohtaa koko ostoskierroksen. Miksi taas näin kävi? Kun sai halvalla kaupan päälle alesta. Eikä ne ees olleet kovin halpoja, kun lähtöhinnatkin oli roimat.
Kommentit (3)
Mulle tulee kans joskus shoppailukatumus, mutta kun taloudellinen tilanteeni on nyt huonompi hoitovapaan takia kuin muulloin, olen opetellut palauttamaan tavaraa.
ja kun sen on kerran tehnyt, kiertänyt ja palauttanut vaatetta, niin se aika tehokkaasti ennaltaehkäisee jatkossa samanlaisia turhuuksien hankkimisia.
Ja pari lasten vaatetta, ne jotka oli ne " kaupan päälle" pitäisi palauttaa. Ja se hieno neulepusero, joka oli kyllä törkeän kallis yhä alennuksen jälkeenkin, ei siinä muuta vikaa ole.
Mitähän mieskin taas sanoo. Piilotan siis kaappiin ja näytän kaksi vaatetta kerrallaan. Toimii kunnes näkee taas tiliotteet. :(
t.ap ja hoitovapaalla myös
Se mikä näytti pukukopissa ihan kivalta olikin ihan paska kotona tarkemmin katsoessa. En enää aio lähteä alennusmyynteihin kiireen /väsymyksen/nälän kourissa. Mulla jäi shoppailusta käteen toinen toistaan kummallisempia vaatteita ja huonovointinen olo summasta jonka niihin sijoitin.