Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko itsekäs äiti, jos tasan kolmevuotiaalle hakisin pk. paikkaa 10 pv./kk ja olen itse

Vierailija
02.08.2007 |

vauvan kanssa kotona? Meidän 3-vuotias on tähän saakka ollut kokopäivähoidossa eli paikka on hänelle tuttu ja hän on viihtynyt hoidossa tosi hyvin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tissitellä ja kantoliinailla kouluikään asti:)

Vierailija
2/7 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti kokonaistilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille puusilmille kotihoito=hyvä (vaikka lapsi olisi monessa kerhossa viikoittain, ja mummolassa jatkuvasti) ja päiväkoti=paha (vaikka lapsi olisi päiväkodissa 10 päivää kuussa 5-6 tuntia kerrallaan, ja muun ajan äitinsä kanssa).

Virikehoito rulettaa!

-esikoista virikehoitoon vievä helvetin hyvä äiti-

Vierailija
4/7 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä ei ollut kavereita, koska talomme mummotalo ja olimme juuri siihen muuttaneet. Ihan kelpo ratkaisu oli, sano kuka mitä tahansa.

Vierailija
5/7 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kolmevuotias oli tarhassa puolipäivää 10pvää/kk kun hoidin vauvaa kotona.

En potenut huonoa omatuntoa, lapsi viihtyi tarhassa, kävi retkillä, askarteli, näki ikäisiänsä ja teki ylipäätänsä kaikkea kivaa mitä en kotona hänen kanssaan ehtinyt tehdä.

Tyttö oli muutenkin ikäisekseen silloin kovin meneväinen ja tekeväinen.

Podin huonoa omatuntoa enemmänkin siitä että useat päivät kuluivat kotona niin etten ehtinyt tehdä esikoisen kanssa juuri mitään.

Nyt lapset jo isoja ja hyvin kävi siitäkin huolimatta että olin näin itsekäs ja huono äiti. :)

Vierailija
6/7 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri hakenut 3-vuotiaalle esikoisellemme osapaikka tarhassa ja aion olla kotona 9kk vauvan kanssa. Tähän asti olemme olleet kaikki kotona. Esikoinen odottaa innolla että koska tarha alkaa.

Vierailija
7/7 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan minusta hyvin viisas. Täällä saa monenmoisia vastauksia, oma päätös on kuitenkin tärkein.

Tee niinkuin parhaaksi näet itsellesi ja ennen kaikkea perheellesi.

Meille samanlainen ratkaisu oli todella hyvä, joten suosittelen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan