Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tähän pinoon kaikki ne, joilla on tällä hetkellä asiat hyvin ja jotka ovat onnellisia.

Vierailija
02.08.2007 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas lapsi tulossa ja vaikka kaksi ovat vielä pieniä niin heidän hoitamisensa helpottaa. Päästiin viimeinkin muuttamaan takaisin kotiseudulle. Avioliitto rullaa ja raha-asiat ovat jees. Kaikilla myös hyvä terveys.

Vierailija
2/19 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisuusmittari suorastaan pompsasti ylöspäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin kuitenkin anteeksi, oli nimittäin niin turha pimahdus, ja lähdin töihin. Sinne jäi perheeni köllöttelemään. Ansaittua vapaapäivää viettämään. Onneksi työt alkoi aikaisin (7.00), pääsen ajoissa kotiinkin. Ja ulkona paistaa vielä aurinkokin.

Vierailija
4/19 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on hyvin.

Vierailija
5/19 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nykyään melko vähään tyytyväinen ja extreemit sotkee vaan elämää.

Vierailija
6/19 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitto voi hyvin, vaikka aviomies ottikin eilen lomanaloituskännit.. Lapset ovat ihania, vaikka isompi käy vähän ylikierroksilla ja pienemmällä on uhma.. Ttyö on kivaa, joskin vapaa-aikaa on liian vähän..

Oikeasti, olen tyytyväinen elämääni!! Minulla on nyt kaikki se mitä joskus haaveilin.

Vierailija
7/19 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan kaikki on oikein hyvin. Minulla on ihana mies, jonka kanssa olemme saaneet pelastettua parisuhteen karikoilta.. Poika täyttää kohta kolme ja on maailman ihanin ja tärkein asia.. Oma elämä tuntuu olevan tasapainossa; ihanaa eloa perheen kanssa, mukavaa työtä, liikunnallisille harrastuksille löytyy aikaa.. Ystävistäni olen myös onnellinen ja kiitollinen.

Vierailija
8/19 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomaa takana ja edessä vielä yhteinen lomaviikko perheen kanssa ja ilmat näyttävät suotuisaan suuntaan menevän!

Työt alkaa parin viikon päästä eikä sinnekään meneminen hirveästi ahdista. Mielenkiintoiset haasteet odottavat silläkin saralla.

Vierailija
9/19 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-vuotias syö aamiaista ja 2-viikoinen pötköttelee sohvalla :)

Mies nukkuu vielä kun hoiti yösyötön :)

Vierailija
10/19 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menimme naimisiin vajaa pariviikkoa sitten, häämatka siintää muutaman viikon päässä. Nyt vielä ennen sitä tiedossa yhdet häät ja paljon muuta kivaa aktiviteettia. Perhe-elämä ja tuore avioliitto ovat kukassaan. Ihanaa :)

Vierailija
11/19 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan innolla syksyä ja koulun alkua. Tunnen itseni " isoksi tokaluokkalaiseksi" :D

Vierailija
12/19 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään toivottu vauveli on syntymäisillään aivan lähi viikkoina, mies on ihana ja kotimme tavallinen mutta kaunis. Olen tosi happy, muuta en tarvitsekaan.

Vierailija
13/19 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas onnellinen. Vaikea raskaus, keskossynnytys ja synnytyksen jälkeinen masennus takana mutta vähitellen tässä alkaa elämä taas hymyillä. Ihana mies ja lapsi, kiva koti, ja terveitä ollaan. (kop kop koputan puuta)

Vierailija
14/19 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies, koti ja 1 v- lapsi. Aktiivinen sosiaalinen elämä ja mahtavat isovanhemmat.

Takana neljä viikkoa perheen yhteistä lomaa (menoa & meininkiä), nyt alkoi tuttu ja turvallinen arki lapsen kanssa kotona.

Hauskaa syksyä kaikille!

Vierailija
15/19 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka raskaana olenkin (ja siksi heiman väsynyt) ja hoidan tällä hetkellä 10:tä lasta " yksinhuoltana" kun mies on reissutöissä, mutta mitäpäs tässä valittamista:)

Vierailija
16/19 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana mies, ihana lapsi, ihana koti! paljon ystäviä...

Vierailija
17/19 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana perhe. Kohta päästään muuttamaan meidän unelmataloomme ja kuukauden päästä alkaa koulu. Olen hyväksynyt itseni sellaisena kuin olen ja luulenpa, että juuri sen takia elämäni onkin niin ihanaa!

Olen niin onnellinen! Ihanaa! :))

Vierailija
18/19 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän ruuhkavuodet menossa, parisuhdetta ei ole (enkä kaipaa). Nautin joka hetkestä!

Vierailija
19/19 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin just yliopistolta. Mulla on aivan ihana aviomies ja lapsi tulossa. Meillä on ihana, iso (200 m2) asunto meren rannalla Espoossa. Taloudellinen tilanteemme on älyttömän hyvä, voin olla rauhassa kotona lapsen kanssa niin kauan kuin haluan. Lisäksi olen todella kaunis ja luonteeltani aivan huippu, minulla on paljon upeita ystäviä ja laaja tuttavapiiri. :) Eipä vois asiat paremmin olla...