Onko teistä Julia Roberts kaunis?
Oikeestaan aika ruma, mutta meikattuna ok. Liian iso ja leveä suu, tuuheat kulmakarvat, ja hevosen naama... Miltähän näyttää luonnossa?
Kommentit (48)
kumpa näyttäisi, edes puolet yhtä kauniilta kun hän
On aivan hiton kaunis
Julia oli ysärillä ja 2000-luvun alussa tosi kaunis. Pretty Woman ja Erin Brockovich leffoissa esimerkiksi. Voitti ulkonäöllään mennen tullen monta ns. tuon ajan huippumalliakin.
Liian iso suu minun mielestäni, ei ole mitenkään superkaunis mielestäni. Yliarvostettu näyttelijä niinkuin monet ovat. Pidän enemmänkin Hollywoodin vanhan ajan glamourista ja näyttelijöistä, Marilyn Monroe, Grace Kelly, Elizabeth Taylor, heitä pidän kauniina ja naisellisina.
Huomaa sukulaisuuden veljensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään monet näyttelijät on ihan tavallisen näköisiä tai jopa rumia ilman meikkejä
Eihän näyttelijän työ ole mitkään missikisat.
Vierailija kirjoitti:
vaikkapa Jennifer Aniston tai Sarah Jessica Parker
Aniston ei ole kaunis
Ei perinteisen kaunis, mutta puoleensavetävä.
Liian iso suu, mikä on kuin hailla, mutta psykologian mukaan juuri hymyilevä suu on ihmismielelle iso plussa.
Onko hänet peräti äänestetty maailman kauneimmaksi naiseksi joku vuosi sitten?
Kauneus on todellakin katsojan silmässä ja makuja on monia.
Itse ihmettelin tätä valintaa, koska minusta hän on lähinnä omituisen näköinen. Juuri nuo piirteet, joista moni onkin maininnut, vaikuttavat myös minun näkemykseeni.
Vierailija kirjoitti:
Ei, linkkupolvi kuten a kukkohov
Eli jonkun mielestä polvissa ei saa olla rustoja. Toisilla ne näkyy, toisilla ei.
Mars mars, kaikki naiset nyt ruston poistoleikkaukseen, että kaikki miehet tykkää sitten kärrätä teitä pyörätuolissa.
Ei ole eikä ole ollut koskaan. Liikaa Esa Pakarisen näköä kuten myös Li Andersonissa.
Nuorena kollina haaveilin Julian suikkaritaidoista koska iso suu 😃
Vierailija kirjoitti:
vaikkapa Jennifer Aniston tai Sarah Jessica Parker
Niin mikä se vastaus oli aloittajan kysymykseen?
Ylipäätään monet näyttelijät on ihan tavallisen näköisiä tai jopa rumia ilman meikkejä