Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tosiaan niin että synnyttäneellä ei ole enää

Vierailija
01.08.2007 |

seksikumappanina mitään arvoa, kun alakerta ei ole enää entisensä? Tämän palstan juttuja lukiessa tulee mieleen pitäisikö lapsen syntymän jälkeen joka miehen ottaa ero, jotta voi harrastaa tiukkaa ja hyvää seksiä?

Henkilökohtaisesti tuntuu siltä että ei enää seksi kiinnosta kun aattelen ukonkin vaan kaipaavan tiukkaa jota ei synnyttäneellä ilmeisesti voi olla.... ahdistavaa, kukapa haluaisi olla se messuhalli itse....

n28 + 2 lasta

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuutta on 4,5 cm eli ihan keskimääräisesti. Pituutta on 16 cm.

Vierailija:

Mutta milloin sinä hyväksyt sen, että sulla on pieni?

Vierailija
42/51 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hyvät idiootit ihmiset, lukekaa vaikka jotain anatomian kirjaa! emättimessä on lihaksia muuallakin kun suuaukolla. itse sen voi myös tuntea. kun tungen sormen sisälle, enkä jännitä lihaksia, tunnen sen onkalon siellä syvemmällä.

kun jännitän, onkalo katoaa, ja tilalle tulee puristus. ja taatusti puristus tuntuu hyvältä miehestä.

ihan oikeasti, älkää viitsikö tulla keskustelemaan asioista, mistä ette ilmeisesti tiedä yhtään mitään! menkää vaikka gynelle kyselemään, mutta älkää tänne tulko kirjoittamaan typeryyksiä mututuntumalta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että yhdynnässä (josta tässä nyt lienee kyse ;D) ainakin minä harrastan seksiä naisen kanssa, en paneskele fysiologista reikää.

Jokainen nainen tuntuu erilaiselta, eri päivinäkin. Tämän lisäksi seksissä on niin paljon muutakin kuin se pelkkä penetraatio.

Nainenkin tuntuu täysin erilaiselta riippuen millä tuulella, miten kiihottunut tai kuinka väsynyt on.

Sama taitaa myös päteä meihin miehiin, tiedän tasan tarkkaan että erektioni on erilainen eri tilanteissa. Joskus kovempi, joskus pehmeämpi. Useimmiten vähän ennen laukeamista kaikkein se on kaikkein kovimmillaan. Kuitenkaan pelkkä erektio ei riitä naista tyydyttämään, aika paljon joudun muutakin tekemään. Eiköhän sillä " muulla" ole molemmin puolin suuri merkitys, eikö vain?

m37

Vierailija
44/51 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitä " muutakaan" ei huvita enää tehdä kuin ennen, koska seksi päättyy useimminten sen väljän reiän rassaamiseen. Mälli kyllä lentää, mutta töitä sen eteen saa nykyisin tehdä, eikä se silti tunnu niin hyvältä kuin ennen.

Vierailija:

Kuitenkaan pelkkä erektio ei riitä naista tyydyttämään, aika paljon joudun muutakin tekemään. Eiköhän sillä " muulla" ole molemmin puolin suuri merkitys, eikö vain?

m37

Vierailija
45/51 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kannattaisiko sinun vaimosi venyneeseen pilluun kyllästyneen sitten vaikka ostaa vaimolle ne kuulat ja kehottaa jumppaamaan?? Mulla on ainakin tiukempi pillu, kuin koskaan, nyt kolme lasta synnytettyäni. En edes tiennyt ennen lapsia, että pitäisi lantionpohjaa treenata.

Ja mitä onkaloon tulee niin se todella oli synnytyksen jälkeen, muttei ole enää. Päivittäin teen ainakin 400 lantionpohjasupistusta. Kohta varmaan pillu umpeutuu! Mies laukeaa liiankin nopeasti jo.

Vierailija
46/51 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hei kannattaisiko sinun vaimosi venyneeseen pilluun kyllästyneen sitten vaikka ostaa vaimolle ne kuulat ja kehottaa jumppaamaan?? .

Minä ostin vaimolleni kuulat muutama vuosi sitten, muttei hän niitä suostu käyttämään.

Vierailija
47/51 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä vaimoakin vähän vastuuttaisin. Mutta sinun kannattaisi mielestäni osoittaa vaimolle halusi(esittää siis) ja kehua kauniiksi ja tiukaksi. Jos hän kokee, että seksielämä on ohi, eikä häntä enää haluta niin ei varmasti huvita jumppaillakaan.

Ja mitä enemmän saa seksiä, sitä enemmän sitä haluaa. Pane siis ahkerasti, tarjoa kuulia uudelleen- kyllä se pimpsa siitä pienenee.. Tsemppiä toivottaa tiukka äiti.

Vierailija
48/51 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertaakaan sanonut hänelle että hän olisi väljä, mutta synnytyksen jälkeen hänellä oli pidätysongelmia, ja silloin hankin myös hänelle nämä kuulat.

Nyt kuulemma ongelmia ei ole, ja kuulia hän ei suostu käyttämään. Näissä jotka ostin oli sisällä jotkut toiset kuulat, joten ne kolisivat, ja ensin se oli syy - sitten hän valitti että jos ne on sisällä niin hän joutuu stressaamaan että ne koko ajan tippuvat ulos. Koska en halua painostaa häntä en yrittänyt argumentoida enempää, mutta nämä ovat näitä isoja silikonipäällysteisiä kuulia - ja minusta se kertoo jo jotain jos hän ei jaksa niitä pidätellä sisällään.

Mutta kuten sanoin, en ole kertaakaan valittanut hänelle siitä että hän olisi löysä tai väljä, kyllähän meillä seksi edelleen onnistuu, mutta koska minulla sattuu olemana vielä läheltä vertailtavaa (samanikäinen, sama määrä lapsia) niin tiedän että meitä molempia hyödyttäisi jos hän ymmärtäisi edes hieman näkemään vaivaa.

Mutta kun ei niin ei. Kaikki seksilelut ovat tabu, ja koko hänen alapäänsä on niin herkkä ja yksityinen ettei siihen oikein ole asiaa kuin harvoin. Huvittava yksityiskohta lienee että niinä lähes kymmenen vuoden aikana kun olemme olleet yhdessä olen _nähnyt_ hänen klitoriksensa ehkä kolme kertaa...

Vierailija
49/51 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit tehdä oikein emämunauksen, kun teit tuollaisen naisen kanssa lapsia.

Vierailija:

Huvittava yksityiskohta lienee että niinä lähes kymmenen vuoden aikana kun olemme olleet yhdessä olen _nähnyt_ hänen klitoriksensa ehkä kolme kertaa...

Vierailija
50/51 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos minulla olisi tuollainen puoliso, niin ei hänkään kyllä yksityisimpiä kohtiani näkisi.

Minä kuulun niihin naisiin, jotka eivät ennen lapsen saamista edes tiennyt, että näitä lihaksia voi ja pitää treenata.

Vierailija
51/51 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tottakai suhteessa on paljon muutakin kuin seksiä; paljon rakkautta ja keskinäistä kunnoitusta. Muuten emme olisikaan yhdessä. Se ei silti poista sitä ongelmaa että hän todella on seksuaalisesti mielestäni aika estoinen, ikävä kyllä. Minusta on erittäin surullista ettei hän pysty pitämään itsestään parempaa huolta, tai ettei hän pysty avautumaan ja antautumaan nautinnolle, ja teen todellakin parhaani että hän tuntisi itsensä rakastetuksi turvallisessa ympäristössä.