Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaapa, kumman teidän mielestä pitäs joustaa enempi seksiasiassa?

Vierailija
28.08.2006 |

Tilanne siis se, että halujen määrä ei oo mulla ja miehellä kohdannut enää vuosikausiin. Minulle sopiva määrä olisi n. kerta viikossa, miehelle n. kerta päivässä.

Seksi on molempien mielestä tyydyttävää, monipuolista ja ns. laadukasta. Vaihtelua on ja molemmat nauttivat kovasti.

Yhdessä on oltu kohta 10v ja lapsia neljä, joista vanhin 7v ja nuorin pieni vauva. Mies tekee paljo töitä ja minä hoidan lapset pääasiassa yksin, samoin kotitöistä teen ainakin 90%. Lapset nukkuu hyvin, mutta silti olen monesti aika väsynyt iltaisin kaikesta tohinasta.

Asiasta on viime vuosien aikana keskusteltu PALJON, välillä riideltykin.

Välillä asiaa on ratkaistu niin, että ollaan harrastettu useemmin ns. pikapanoja, jotka riittäs mulle oikein hyvin, mutta mies kyllästyy aika pian ja tahtoo " oikeaa, pitkää ja hekumallista seksiä" . Johon taas minä en useinkaan jaksa.

Viimeisen vuoden aikana seksiä on ollut aikalailla tasaisesti 2-3 x vkossa, tuosta yleensä aina kerta niin, että minä tyydytän miehen suulla ja kädellä, koska itseäni ei innosta sekstailla.

Nyt sitten taas viimeset 2 vkoa mies on suunnilleen koko kotonaoloaikansa käyttänyt minun kourimiseen ja seksistä vihjailuun, joka ärsyttää minua PALJON. Miehen mielestä hän elää jatkuvassa puutteessa ja minun tulis ajatella hänen halujaan. Minä taas haluaisin alkaa iltaisin ihan rauhassa nukkumaan tarvimatta miettiä, että miten tällä kertaa kieltäytyis miehen seksipyynnöistä tai lähentelystä.

Välillä minulla on huono omatunto, kun en pysty pitämään rakastamaani miestä tyytyväisenä, välillä koen että minulla on täys oikeus vaan itsekkäästi kieltäytyä seksistä, koska kuitenkin hoidan lapset ja kodin.

Mies taas välillä sanoo, että ei mun tarvi ottaa asiasta paineita, onhan hällä oma käsi, joka helpottaa oloa. Mutta välillä taas kovastikin syyllistää minua tästä tilanteesta.

Nyt odotan innolla teidän puolueettomien mielipiteitä tai ideoita asian ratkaisemiseksi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtaa rakastelun ajankohtaa aamuun? Hyvin nukutun yön jälkeen olisit virkeä ja levännyt.

Vierailija
2/11 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan mies herää aina niin viimetipassa, että just kerkee töihin. Sunnuntaiaamuisin joskus onnistuu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joustaa, jos sinä olet iltaisin väsynyt, miksi miehen pitäisi sanella, milloin harrastatte seksiä? jos itse olet virkeämpi aamuisin (kuten minäkin) niin ilmoitat asiasta miehellesi, on tynpeää itse olla aina väsynyt..

Vierailija
4/11 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko useammin, jos et olisi väsynyt?

Vierailija
5/11 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies oikein pahasti alkaa painostaa, niin voit kertoa, että jos nainen saa OIKEASTI HYVÄÄ SEKSIÄ, niin kyllä hän sitä haluaa lisää ja lisää; eikä edes suostu vain tyydyttämään toista suulla tms. Olin itse sellaisessa suhteessa, että seksi alkoi olla " pakkopullaa" , en olisi jaksanut ym. Mies halusi joka päivä, joten aloin myös tyydyttää häntä suulla. No, mieshän oli onnesta soikea ja rento ja tyydytetty, ja minusta kasvoi pikkuhiljaa seksinvihaaja.

Ei kukaan voi olettaa, että seksi kiinnostaa, jos ei se ole oikeasti tyydyttävää. Ja taas se ei sitä ole, jos on todellakin väsynyt, kuten sinä ap lapsilaumasi kanssa. Saako kysyä, MITEN miehesi yrittää auttaa sinua koti- ja lastenhoitotyössä, niin että saataisiin sinut pirteämmäksi seksin suhteen?

Vierailija
6/11 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä varmaa että heti kun tällainen aihe pukataan eetteriin niin heti on armeijan verran miehensyyllistjä eukkoja jonossa kyselemässä no mietitäänpäs nyt että mitä vikaa siinä miehessä on!

Tehkääpä nyt sillä tavalla että keräännytte porukalla ap:n kotiin haukkumaan sitä miestä.

Yksi voisi aloittaa aiheesta " sinä haluat useammin/enemmän kuin ihmiset keskimäärin" Olet siis väärässä.

Siitä voisi sitten jatkaa haukkumalla että kun nukkuu liian myöhään, valvoo liian myöhään, ei hoida lapsia -->vaimoa väsyttää, ei tee kotitöitä-->vaimo on väsynyt, vaimon EI OLE PAKKO SUOSTUA (onnellisen parisuhteen tärkeä lähtökohta) jos se ei halua. jne jne.

Saarnatkaa ja syyllistäkää sille muutaman tunnin niin hyvällä tuurilla se vihaa kohta kaikkia naisia niin paljon että tyytyy kertaan viikossa ja senkin jonkun muun kanssa.

Vierailija
7/11 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä, jos joka päivä sun pitäis nuolla tai muuten tyydyttää sun vaimo, mutta olisit tosi väsynyt etkä jaksaisi? Mutta pitäisi vaan, ja mitä sinä saisit? Et mitään. Kerran viikossa sitten saisit tyydytyksen sinäkin, mutta niinä muina päivinä nuolisit kieli kipeänä etkä saisi itse mitään.

Mihin ihmeeseen se on kirjoitettu, että miehen on suhteessa saatava säännöllistä seksiä?

Vierailija
8/11 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kieltäydy koskaan seksistä, mutta mies ei myöskään saa marista, etten ole innostunut. Oli molemmille helpottavaa pitäytyä selkeisiin rooleihin. Nyt sitten raakstelemme välillä päivittäin ja välillä on useiden päivien taukoja. Mies ei halua rakastella kuukautisten aikana, joten tuon tauon jälkeen olen usein itsekin aika innostunut ja ovilsen aikaan kiinnostus myös nousee. Saan siis nuo haluamani 3-4 orgasmia kuukaudessa ja mies saa varmaan 15. Molemmat tyytyväisiä.

Vierailija
9/11 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksielämän työehtosopimus?

Neuvottelujen lähtötilanne = mies vonkaa ja nainen ei anna.

Mies joustaa = ei vonkaa vaikka haluaa.

Nainen joustaa = antaa vaikkei halua.

Konsensus = mies ei vonkaa ja nainen antaa.

Vierailija
10/11 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästä aloittaja vonkuu tällä palstalla kun mies ei anna eikä oo kiinnostunut seksistä... ja siskot neuvoo kuorossa: " vaihtoon vaan mies" .

No mieshän on tällä välin jo kerinnyt oppia ettei kannata " vongata" ja tyytyy osaansa/omaan käteen, tai hakee muualta sen mitä tarvitsee. Näin se vaan monesti menee, ikävä kyllä.

Vierailija
11/11 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n kertoman mukaan seksiä on 2-3krt/vko

Tuon luulisi riittävän, jos mies vaatii enemmän pitäisi hänen ymmärtää sen olevan kohtuutonta. Jos kompromissi ja sopu löytyy seksin tiheydelle, vaikka miten " epäluontevasti" , sehän kertoo vain parisuhteen toimivuudesta.

Ja jos mikä on kohtuutonta, se on uhkailu suhteen päättymisellä tms. " jos et anna, menen muualle" .