Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet, jos näet lihavan lapsen?

Vierailija
31.07.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvinvoinnista :(

Vierailija
2/7 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tiedän kyllä, että vanhemmat ovat syypäitä. Silti ajattelen helposti negatiivisesti myös lapsesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vanhempien vika. Yleensä ne vanhemmatkin on niitä hehtaari perseitä. Tosi ikävää ja surullista. Mä välillä mietin, miten niiden sisäelimet jaksaa ja ruuansulatus yms on varmaan aika heikoissa kantimissa.

Teini-ikäiset lihavatkin mua harmittaa. Aika vaikeaa voi olla painon pudotus, kun kiloja vaan kertyy ja kertyy... Lihavia nuoria näkee nykyään kyllä tosi paljon vrt esim. 90-lukuun.

Vierailija
4/7 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset lihavat eivät aiheuta mitenkään negatiivista reaktiota samoin kuin lihavat lapset.

Vierailija
5/7 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava voi aina laihduttaa ja pitää itsestänsä huolta, tosin kilojen poissa pitäminen hiukan työläämpää. Itse olen ollut lihava lapsi ja luonnetta se kyllä kasvatti ja sanavalmiutta.

Vierailija
6/7 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kaiken helposti periksi, siis pääsee paljon helpommalla kuin muutaman vuoden nuorempi sisaruksensa ja minun lapset. Saa kiroilla, lyödä isäänsä ja sisartaan, kiukutella, kaikkeen sanoo aina ekana:" EI!" RASITTAVA TAPAUS. Ja kai melko yleistä. Vedotaan siihen, että " kun meidän erkkiä kiusataan muutenkin niin paljon ton lihavuutensa takia ja sillä on niin huono itsetunto...." , niin annetaan kaikki helpommin periksi sitten... En käsitä.

Vierailija
7/7 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule olemaan helppoa sillä lapsella. Ehkä vähän myös pidän laiskana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän