Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vitsi toi Tukiainen ON sumee...

Vierailija
14.10.2008 |

http://www.dollsdancers.fi/paivakirja.html

En tiedä aukaiseeko toi linkki kuvagalleriaa. Mutta käykäpä kattomassa niitä "yksityiskuvia" ja etenkin kuvatekstejä. Jos se on kirjoittanut ne itse, niin tosi outo tapaus se kyllä on.....

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ystävä Anette tavallisessa mekossa on tituleerattu luonnonlapseksi... HIH!

niin mikäpä sinua siinä niin huvittaa?

Vierailija
2/52 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta valitettavasti tämän vuoden aikana mennyt ihan överiksi.

Vilkaiskaa kuvagallerista ne Mickey Rourke -kuvat. Pahaa tekee katsoakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa maha näkyy koko ajan (tai käy rasvaimussa). Joskus mietin, että onko koko homma huumoria (olis aika hyvin vedetty), mutta ei se taida olla.

Ihan kohtuullista englantia se kirjoittaa.

Vierailija
4/52 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se linkki ei toimi kun noi Mian alastonkuvat vissiin tukki koko sivuston.

Tuksu käy siellä kännipäissään räyhäämässä. Viimeksi viikonloppuna siellä oli su aamulla itse Tuksu ja pitkin pe-la ja la-su yötä jotain Tuksun fiksuja kavereita.

Mä alan olla oikeesti jo huolissani tuon naisen mielenterveydestä. Tolla elämän tavalla ei elä edes kovin vanhaksi.

Vierailija
5/52 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksu käy siellä kännipäissään räyhäämässä. Viimeksi viikonloppuna siellä oli su aamulla itse Tuksu ja pitkin pe-la ja la-su yötä jotain Tuksun fiksuja kavereita.

Mä alan olla oikeesti jo huolissani tuon naisen mielenterveydestä. Tolla elämän tavalla ei elä edes kovin vanhaksi.

hei oletko sinäkin hymyn ketjun vakkareita? :) Hitto sekosi se foorumi just kun oli kiintoisia juttuja. Ja ei se ole Tuksu joka siellä räyhäsi. Eräs lähipiiriläinen tosin.

Vierailija
6/52 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kuin elukkalauma käymässä heikkoutta osoittaneen jäsenen kimppuun. Sille joka epäilee Tuksun masennusta, niin kyllä se todellista on, ei tarvi kuin katsoa monia kuvia.

Vierailija
7/52 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meikä voi vain tuumata yhtäkkiä että "vitsi kun masentaa, lähtisköhän Thaimaahan vai Gambiaan. Viisi tähteä pitää olla kuitenkin!" Sillähän ei ole verotettavia tulojakaan kuin muutama tonni tämän päivän lehtitietojen mukaan... Hauska tapaus kaiken kaikkiaan.

Vierailija
8/52 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kuin elukkalauma käymässä heikkoutta osoittaneen jäsenen kimppuun. Sille joka epäilee Tuksun masennusta, niin kyllä se todellista on, ei tarvi kuin katsoa monia kuvia.

hyeenoja vai näätiä? :D

Vierailija
9/52 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei oletko sinäkin hymyn ketjun vakkareita? :) Hitto sekosi se foorumi just kun oli kiintoisia juttuja. Ja ei se ole Tuksu joka siellä räyhäsi. Eräs lähipiiriläinen tosin.

Meistä saattaa olla yllättävän moni täälläkin. Tuksu the puksukin linkitti av:lle. Se taitaa vaan olla nyt reissussa, joten ainakin 3.

Miten niin ei ollut Tuksu? Se joka eilen aamulla itki rikkimenneitä käsiään jossain potkunyrkkeily reeneissä. Mä kyl luulen et se oli itse Tuksu. Aikeis nyt noi hymyn sivut niin pääsis palstaileen sinnekin.

Vierailija
10/52 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/52 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.dollsdancers.fi/gallery/disp_img.php?id_img=11155

liian suuren vyötärönympärysmitan takia...

Vierailija
13/52 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.dollsdancers.fi/gallery/disp_img.php?id_img=11155

liian suuren vyötärönympärysmitan takia...

Vierailija
14/52 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossakin?

Voin hyvin kuvitella tuohon Iken.

http://www.dollsdancers.fi/gallery/img/5/mini-IMG_1709.JPG

Vierailija
15/52 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyeenoja vai näätiä? :D

Vierailija
16/52 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä saattaa olla yllättävän moni täälläkin. Tuksu the puksukin linkitti av:lle. Se taitaa vaan olla nyt reissussa, joten ainakin 3.

Miten niin ei ollut Tuksu? Se joka eilen aamulla itki rikkimenneitä käsiään jossain potkunyrkkeily reeneissä. Mä kyl luulen et se oli itse Tuksu. Aikeis nyt noi hymyn sivut niin pääsis palstaileen sinnekin.

Vierailija
17/52 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko 44 Räsis?

Miksi lähipiiri ei ole takonut järkeä sen Tuksun päähän? Tosta ei nimittäin hyvä seuraa tollasesta elämänmenosta.Huh huh.

Vierailija
18/52 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Tuksu on vähän erilainen kuin te, niin so what? En mäkään haluaisi olla sellainen kuin hän, mutta ei mua häiritse sen look ja hassut jutut. Hän nyt sattuu olemaan tommonen ja sillä selvä. Kyllä meitä tänne maailmaan mahtuu. Eikö teitä häiritse oma pahansuopuutenne??

Vierailija
19/52 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Tuksu on vähän erilainen kuin te, niin so what? En mäkään haluaisi olla sellainen kuin hän, mutta ei mua häiritse sen look ja hassut jutut. Hän nyt sattuu olemaan tommonen ja sillä selvä. Kyllä meitä tänne maailmaan mahtuu. Eikö teitä häiritse oma pahansuopuutenne??

Mä toistan ton lauseen (tai jonkun vastaavan) aina kun joku ottaa kyseisen pölvästin binbon puheeksi.

Täällä saa olla sitä mieltä kun on. Vrt kotiäiti/uraäiti, imetys/tutteli, Reimatec/Lassie jne. ketjut. Miten yks Tukiaisen horo olisi erityisasemassa?

Vierailija
20/52 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka hakkaa puolisoaa, juo liikaa ja jolla on väkivalta- ja rötöstuomioita. Huomattavasti mieluummin poseeraisin tikkarin kassa, vaikka se ahdaspipoisia ihmisiä ärsyttäisi kuinka :)