Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko kertoneet miehillenne ihastuksistanne muihin miehiin? Mun tekis mieli kertoa. Mies huomaa etta minua vaivaa jonkin mutta en ole pystynyt

Vierailija
31.07.2007 |

kertomaan mikä koska pelkään loukkaavani häntä. Olen siis ihastunut erääseen mieheen. Oikeastaan olen ollut ihastunut häneen toooosi pitkään jo, ennen kuin mieheni astui kuvioihinkin jo. Välillä hän on unohtunut, sitten taas muistunut mieleen. Meillä on tavallaan telepatiaa tuon miehen kanssa ja vaistoan nyt että hänellä on joku asia huonosti. Tämä ihastukseni on enemmänkin henkistä. Mitään fyysistä (seksi, suudelma, edes kädestä pitäminen) ei välillämme ole koskaan ollut ja olemme todella erilaisia ihmisiä mutta tuollainen henkinen side löytyy ja se tuntuu olevan ja pysyvän vaikka olen yrittänyt päästä siitä eroon.

No nyt tuo mies siis pyörii mielessäni. Ja mies kyselee mikä minulla on kun olen niin omissa maailmoissani. Kanssakäymiset mieheni kanssa tuntuvat väkinäisiltä koska salailen tätä asiaa joka mieltäni vaivaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan aika kuluisi järkevämpään.

Vierailija
22/23 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kertonu miehelleni, en heti mutta jossain vaiheessa. Mä haluan olla miehelleni rehellinen, siinäkin pelossa että hän jättäisi mut sen takia. On kuitenkin ottanut asian rauhallisesti ja ollut kiitollinen että olen kertonut enkä pimittänyt tuollaista asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se nyt salassakaan pysy ja mitä pahaa sanoa, että, toi " xxxx" on aika ihana, sille sitten yhdessä voi nauraa ja oma mies kiusaa sillä ;)

ei se sen vakavampaa kun tiedämme ettei kumpikaan sen kummempaa ihastele eikä tee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi