Onko perhe jotenkin arvottomampi, jos on lapsissa vain samaa sukupuolta?
Kommentit (27)
Jos olisi vain toista sukupuolta, tuotteen voisi ohittaa tyttö- tai poikaperheen juttuna.
Minulla on 3 poikaa, enkä voi heidän äitinä väittää olevani jäänyt mistään paitsi. Mitä enemmän voisin enää toivoa? Pojat voivat olla epäpoikamaisia ja tytöt epätyttömäisiä, vanhempien toiveet voivat käydä taakaksi lapselle ja vanhemmalle itselleen.
Kaikkea sontaa olen minäkin kuullut, vaan vastineenkin on jokainen saanut. Kuka hyvänsä kouluja käynyt ihminen tietää, että sukupoli on sellainen asia, johon itse ei voi tässä maassa vaikuttaa. Ruikutkset sikseen, ollaan onnellisia lapsistamme.
Sellaiset perheet vaan saavat enemmän huomiota kun lapset on vain yhtä sukupuolta ja mitä enemmän samaa sukupuolta olevia lapsia on, niin sitä enemmän saavat huomiota. Minusta tämä huomion on enemmänkin humoristista siihen tyyliin, että " te sitten saatte vain poikia/tyttäjä" .
joista selviäisi onko sellaisia perheitä suhteessa enemmän, joissa kaksi ekaa samaa sukupuolta kuin sellaisia, joissa ennestään molempia? Sattuman perusteella pitäisi olla 50:50, mutta jos monissa perheissä on toiveena ollut saada molempia sukupuolia ja siksi se kolmaskin hankittu, pitäisi vähemmistössä olla nämä, jossa kaksi ekaa tyttö-poika-x tai poika-tyttö-x ja enemmistössä nämä joissa joko tyttö-tyttö-x ja poika-poika-x.
Täytyy tehdä molempia sukupuolia ettei sitten tulevaisuudessa Suomessa ole enemmän vapaita nuoria naisia tai miehiä.
Niin ja täytyyhän vanhempien saada tietää sekä nukke- että autoleikeistä. Pojathan leikkivät vain autolla ja tytöt nukeilla.
Se on vaan niin säälittävää.
Meillä on poika ja tyttö.
Katsokaapa vaikka mainoksia, leffoja, tv-sarjoja... ihanneperheessä on 1 molempia. Sellaiset missä on samaa merkkiä ovat jotenkin " epäonnistuneita" , esim. ne tyttölapset jotka tappelevat sämpylästä siinä mainoksessa.
Onneksi kukaan ei (ainakaan päin naamaa) kehdannut sanoa että saittepa sitten tytön jälkeen vihdoinkin pojan (saa kuulla minulta kunniansa jos joku uskaltaa eriarvoistaa sukupuolen perusteella) mutta se, että " nyt teillä sitten on MOLEMMAT!"
En tiennytkään, että kyseessä on joku kerää koko sarja juttu:)
Ja paras oli kun juttelin 3 lapsesta (vasta suunnitteilla) niin " teillähän on jo tyttö ja poika!"