Ei kai kukaan teistä vain juota lapselleen mansikanmakuista pullovettä?
Kommentit (23)
Meidän lapset on tyytyväisiä ihan tavalliseen veteenkin. Juo sitä monta lasillista päivässä.
Saati sitten, että vesi mennään vielä maustamaan jotenkin.
Oikeasti, kuka ostaa Suomen oloissa vettä tai mehuntapaista vesilitkua pulloissa?
ja typeryyttä on juoda pullovesiä!
Mansikanmakuista pullovettä ostetaan jos ollaan reissussa, lapset janoisia eikä ole omaa vesipulloa mukana. Aika moni tarjoaa lapselleen silloin sokeripommi-pillimehua, ja mansikanmakuinen vesi on terveellinen mehun korvike.
Ja niitä pulloja voi käyttää myöhemmin vesipulloina reissussa, täytettynä ihan hanavedellä.
Viikko pari sitten kuulin että olisi kokonaan vedetty pois myynnistä jonkin valmistusvirheen takia? Mutta siis silloin kun sitä vielä sai joivat lapset sitä joskus reissussa, pullon koko on tosi kätevä.
Herkkupupu:
Mansikanmakuista pullovettä ostetaan jos ollaan reissussa, lapset janoisia eikä ole omaa vesipulloa mukana. Aika moni tarjoaa lapselleen silloin sokeripommi-pillimehua, ja mansikanmakuinen vesi on terveellinen mehun korvike.
Mun mielestä se ei ole lainkaan tyhmää. Me oltiin markkinoilla. Lapselle tuli jano, vaihtoehdot oli, mansikan makuinen pullovesi, lima ja kahvi. Arvaa minkä ostin?
Ilman muuta juotan, paljon mieluummin kuin pillimehuja tai muita sokerilitkuja!!
Haloo!!
Yleensä tottakai omat vedet mukana, mutta joskus nkin loppuvat kesken kun oikein on lämmin päivä tai muuten vaan sattuu janottaan enemmän.
Pillimehujen kulutus lapsiperheissä on aivan järkyttävää! Tuo pullotettu vesi (vaikka muuten onkin ajatuksena turha) on hyvä askel parempaan suuntaan siinä, mita vanhemmat lapsilleen juottaa. Meillä ainakin tuo mansikkavesi upposi " aivan täysillä" suurena herkkuna ja hyvä niin.
Itse juoma on pahaa, mutta haluaisin sen pullon, kun on niin näppärän kokoinen. Joko takaisinveto on purettu?
Söpö ja myöhemminkin käyttökelpoinen pullo, hyvänmakuista, ei vahingoita hampaita.
Miksi en ostaisi?
(paitsi jos olisin ekohörhö)
Espoossa on pahanmakuinen vesi, joten saunaan otetaan toisinaan mukaan janojuomaksi. Enkä halua reissussa tai erityistilanteissa juottaa sokerilitkuja pillimehuja. Siitä pullosta on ihan kätevä juoda.
Seuraavilla kerroilla muistakaa täyttää se pullo tavallisella vedellä. Säästätte rahaa ja luontoa sekä opetatte lapsillenne, että vesi on paras janojuoma.
Kiitos.
ap
Vierailija - 30.07. 20:15 vastaa tähän viestiin (19/25)
9
Mun mielestä se ei ole lainkaan tyhmää. Me oltiin markkinoilla. Lapselle tuli jano, vaihtoehdot oli, mansikan makuinen pullovesi, lima ja kahvi. Arvaa minkä ostin?
No toivottavasti et ainakaan limaa, yäk!!
Sinäkin varmaan teet jotain sillain, että mun mielestä se ei ole ollenkaan järkevää. Ja jokaisella meillä on oikeus tehdä omat valintamme asioiden suhteen. Niin kauan kun pysytään lain suomissa rajoissa...
se ap joku jumala, kun noin suvaitsee armollisesti anteeksiantoa täällä jaella :DDD
Jos juodaan limsaa niin juodaan, mehua jos juodaan, vettä jos juodaan!
Musta se on oiva keksintö, parempaa kuin limsa tai mehu. Mutta vähän vaihtelua tavalliselle vedelle!
NIUHO
No en, itse maistoin ja juomatta jäi. Miksi ei saisi?