Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤~HELMET~¤¤ vko31

30.07.2007 |

Kokeilempas avata meille uutta pinoa kun ei sitä tälle viikkoa vielä tainnut olla?? Nimestäkään en ollu varma sovittiinko et ollaan helmiä niinkun viimevuotisetkin vai jotain muuta, mut antaa sen nyt olla noin:D

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki viime viikon pinoon: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=102&m=10832675&p=2&tm…

Pahoittelut Nellille joukosta poistumisen takia:(

ON: Maha turvotus laskenut jonkin verran, johtuukohan siitä et väsymys hieman hellittänyt ja alkanut jaksaa taas vähän liikkuakin..?

Keskiviikkona siis alkuraskauden ultra, julkisella:) Sitä olikin viime viikon pinossa jotkin ihmetelly et alkuraskauden ultraan pääsee julkisella puolella, sitä en tiennyt minäkään, mut näin täällä pohjois-savossa.

Ratas asiaa olitte kans miettiny, tällä erää meillä ei ole sitä ongelmaa. Kuopus on jo melkein 5v. kun vauva syntyy ja meillä on melkein uudet oran yhdistelmät odottamassa tulokasta. Esikoisella ja kuopuksella on taas 11kk ikäeroa, ja tuplat oli silloin välttämättömät koska esikko oppi kävelemäänkin vasta kuopuksen syntymän jälkeen. Ja käyttöä niille tuplille oli sinne pari vuotta. Pelkkien tuplien kans on kyllä tosi hankalaa, jos lähteekin joskus vain toisen kans jonnekin, tuntuu vähän tyhmälle työntää yhtä lasta tuplissa. Siks meillä oli yhdistelmät ja tuplat eriksee, käyttötarpeen mukaan.

Ja jos on enemmän ikäeroa, niin oma ajatukseni ois et sisar istuin, seisomalauta, pulkka, pyörä, reppu/liina tms..sille isommalle lapselle. Onhan se tietty hankalampaa hieman jos joutuu vetämään lumessa pulkkaa toisella kädellä ja toisella työntämään painavia vaunuja joissa mahdollisesti vielä ruokakassit mukana..

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille=)

mami rv 10+5

Vierailija
2/48 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan hyvää maanantaita,

Kivasti vähän syksyä ja omenantuoksua ilmassa, kun aamulla pyöräili töihin. Esikoinen aloittaa tällä viikolla taas päiväkodin pitkän kesätauon jälkeen, saapa nähdä miten rutiinit taas saadaan toimimaan. Ihan kiva ajatella, että talvella saa sitten esikoinenkin jäädä kodin leppoisimpiin aikatauluihin vauvan syntyessä.

Olot on samat kuin ennenkin: pahin huonovointisuus on kadonnut, mutta pahoinvointi iskee iltapäivällä ja illalla, välillä vielä pitää käydä oksentelemassa. Ultraan vielä melkein viikko aikaa (yksityisellä kävin siis vkolla 9 näkemässä että vauva on ja oikeassa paikassa) - sitä odotellessa.

Mukavaa viikon alkua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on tosin vielä vapaapäivä! Käytiinkin esikoisen kanssa muistin virkistykseksi päiväkodissa pyörähtämässä ettei huomenna olisi niin hirveä shokki! Vaikka shokki se tulee kuitenkin oleman! No toivottavasti rytmi löytyy nopeasti ja sopeutuminen tapahtuu...

Viikonloppuna oli aivan järkyttävä olo ja ajattelin, että kyllä on rankkaa... no nyt on taas pari päivää mennyt ihan ok, kun muistaa syödä tarpeeksi usein.

Ratasasia on täälläkin sitten helmikuussa ajankohtainen, mutta varmasti palaan siihen asiaan lähempänä, sillä vielä on mahdotonta sanoa, mikä on esikoisen meininki sitten. Ulos on päästävä kunnon kävelylle, koska koira asustaa myös meidän taloudessa ja itse haluan myös saada happea päivän mittaan lenkin muodossa. Ja sen tiedän jo nyt, että jompi kumpi liinassa ja toinen rattaissa plus koira ei tule onnistumaan. Se on rattaat ja koira, eikä mitään kantamuksia. Kotona ollessa ajattelin kyllä kokeilla vauvalle sitten liinaa, niin jää kädet vapaaksi esikoiselle ja kotitöihin.

Nyt olisi reilu viikko np-ultraan ja jos siellä kaikki ok, niin voisin töissäkin kertoa uutisen. Ovat varmasti puolestani iloisia, mutta tiedän, että olisivat halunneet minun jatkavan töissä...no sellaista on elämä ja lapset on johonkin väliin mahdutettava ja meillä on se väli nyt! Eihän tämä " urakehitykselle" tee yhtään hyvää, mutta omalle elämälle kyllä. Myöhemmin mietin sitten tuleeko uraa vai ei, jotain aion kuitenkin työelämän piirissä tehdä, kotiin en jää äitiysloman jälkeen, jos lapsilla kaikki kunnossa.

Hyvää viikon alkua kaikille

lehvä 11

Vierailija
4/48 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tämän illan sokeritoukka myrkytyksen takia karanteenissa joten en pääsen kotiin vasta iltamyöhällä. Siispä kaytämme tilaisuutta hyväksi ja työpäivän jälkeen menemme miehen kanssa elokuviin katsomaan Simpson Movieta ja sen jälkeen syömään. Sitten kotiin tultua pitääkin jo kiiruhtaa kantamaan parveekkelta tavaroita takaisin sisälle kun varsin vetistä säätä on luvattu- taas. :(

[b]Vimpa[/9] päivittelen esittelylistaa huomenna.

ON: Mun paino vaan jatkaa putoamistaan. Onhan tuossa massaa mistä ottaa, ja pääasiahan on se että vauva saa riittävästi energiaa kasvamiseen.

mantelipulla 13+3

Vierailija
5/48 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nellille pahoittelut keskenmenosta, tiedän omasta kokemuksesta että siinä vaiheessa mitkään sanat eivät lohduta. Itse olen jälkeenpäin ajatellut, että onneksi kaikki kolme keskenmenoa ovat tapahtuneet jo alkuraskaudesta, etten ole voinut iloita montaakaan viikkoa raskaudesta. Onnea tulevaisuuteen!

Tänään oli np-ultra. Sikiö vastas kokoa 12+6, turvotusta oli 1,6mm. Liikkui normaalisti pienen herättelyn jälkeen ja pari kuvaa saatiin. Mies oli tässä ultrassa mukana. Aiemmin olen käynyt jo kaksi kertaa ultrassa (niistäkin on toki kuvia) mutta mies ei ole niihin tullut mukaan. Rakenneultraan sain ajan syyskuun lopulle. En silti vielä uskalla iloita tästä, pelkään yhä edelleen jos jotain tapahtuu... Laskettu aika ois siis 5.2.2008.

Nyt lähdetään maalle lomailemaan. torstaina lääkärineuvola edessä.

Ja pitää sammuttaa tietokone, juur tuli ukkoskuuro päälle!

Aurinkoista viikkoa!

jonttu rv 12+6

Vierailija
6/48 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro! Tänään oli sitte toinen np-ultra. La siirty siis 4 päivää. Muuten kaikki oli hyvin. Paineetkin kunnossa. Pissasta löyty vähän proteiinia. Sitä pitää seurata ja verenpainetta kans, mut kotona saa itse seurata. Rakenneultra on 24.9. Peukalo suussa oli vauvalla np kuvassa. Jäi mukava muisto.

Luulin jo pahanolon lähteneen niin eilen sit oli aivan öklö olo. Tänään taas parempi. Keskiviikkona ois töihin meno. Juhannuksena viimeksi olen ollu töissä. Vähän jännittää jaksamisen kans. Vessaankaan ei pääse kun haluaa..

Jaksamisia kaikille, Siirikki 12+2

Vierailija
7/48 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että ultrat on mennyt mukavasti. Itselläni tuo (toinen np ultra jo) on perjantaina enkä jaksaisi mitenkään taas odottaa. Pari viikkoa pitäisi vielä jaksaa pitää suu supussa ja sitten jo varmaankin uskaltaa maailmalle kailottaa.

Taistelen flunssan kanssa nyt jo kolmatta päivää. Onneksi pahin on menossa ohi. Inhottava olo kuitenkin. Flunssa on kyllä aika ikävä tauti, varsinkin kun minulla ei IKINÄ nouse kuume että pöpöt kuolisivat pois. Edellinen kuume mulla oli joskus monta, monta vuotta sitten.

Mutta oikein hyvää alkanutta viikkoa kaikille! Kohta vaihtuu taas kuukausi, syksy lähenee kovaa vauhtia!

Suan

11+5

Vierailija
8/48 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sitten oli vihdoin ja viimein se kauan odotettu np-ultra. Pelkäsin koko viikonlopun pahinta, mieskin jo muutamaan kertaan tuskastu mun kanssani. Onneksi kävi ilmi että pelkoni oli aivan turhaa. Pikkuihminen kasvaa niin kuin kuuluukin. Niskaturvotusta oli vain 0,8 mm ja sikiö vastasi viikkoja. Itseasiassa mitan mukaan oli päivän pidemmällä kuin arvioitu, mutta laskettua aikaa ei muutettu. Ensi viikon keskiviikkona olisi tasan puoli vuotta la:han. Uskaltaisikohan tätä merkkipaalua jotenkin juhlistaa?

Mulla on huomenna viimeinen työpäivä ja sitten olen työtön. Onko muita työttömiä odottajia? Miten toimitte työhaastatteluissa, kerrotteko olevanne raskaana vai ette? Mä en ole vielä päässyt edes haastatteluihin asti joten toistaiseksi olen välttynyt tältä omatunnonkysymykseltä.

Ihanaa viikkoa kaikille!

Mammuliz rv12+3

Vierailija
9/48 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyit tosta työttömyydestä. Minäkin työttömänä. ja haastatteluista en tiedä sanoako vai ei mutta eikös nykyään aika moneen paikkaan ole lääkärin tarkastus ennen kuin paikan saa. tuollahan se raskaus sitten varmasti esille tulee. joten kai se sitten kannattaa melkeinpä sanoa vain suoraan. mulla on sellainen tunne etten töitä saa ennen vauvan syntymää, joten olen tyytynyt keikkahommia tekemään. parempi sekin kuin ei mitään. ja onhan noita henkilöstövuokrausjuttujakin aika monia, eiköhän kuitenkin jotain hommia löydy.

suan

11+5

Vierailija
10/48 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni on jo päässyt vaavinsa ultrassa näkemään, mutta meillä se päivä oli tänään.

Vihdoinkin oli se kauan kaivattu np-ultra. Siellä se vaavi köllötteli hereillä ja liikuskeli. Nt saatiin mitattua ja sitä oli 0,6 mm. Pari hyvää kuvaa saatiin mukaan. Meillä mieskin pääsi mukaan ultraan. Ainutlaatuinen kokemus molemmille, koska kyseessä on kuitenkin ensimmäinen raskaus. Koko vastasi ihan sitä mitä kuukautistenkin mukaan, joten ei tarvitse mennä la:ta mitenkään muuttelemaan. Keskiviikkona olis lääkärineuvolan aika.

Olo on viimisen viikon aikana parantunu, ei tuu enää niin helposti etova ja paha olo. pitää vaan muistaa syödä säännöllisesti.

Ajattelin huomenna rohkaistua ja kertoa pomolle tilanteesta, sattuu olemaan sopivasti kehityskeskustelun aika. Saa nähä minkälaisen vastaanoton tieto saa.

-Sara-Maria rv 11+4-

Vierailija
11/48 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli pakko kertoa pomolle jo viime viikolla kun olin niin huonovointinen ettei tyo oikein sujunut. Torstaina jouduin migreenin takia lahtemaan aikaisin toista kotiin. Pomo otti asian ihan positiivisesti vastaan, tosin sanoi olevansa yllattynyt, mista taas mina olin vuorostani yllattynyt kun mulla on kuitenkin jo yksi lapsi ja avioliitossa elelen.

Olo on ollut suht hyva (niin kauan kuin vaan valtan sokeria) ja vasymys on alkanut hellittamaan niin ettei enaa tarvitse menna nukkumaan klo 21. Eli taas on pari tuntia illalla sita omaakin aikaa, mika on kylla loistavaa.

Vierailija
12/48 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut taas uusille ultratuille! Joka arkipäivälle on varmaan aina joku, joka np-ultrassa nyt lähiviikkoina vielä käy :-).

Itsellä ei mitään sen erikoisempaa. Masu on jo melkoinen. Nippa nappa sen saa vielä peiteltyä väljällä paidalla. Äidilleni sain vihdoin kerrottua tästä kuutosen odotuksesta. Ei meinannut millään tajuta, kun vähän kiertotietä tästä " lihomisestani" aloin puhua (sehän mulle tokaisi kolme viikkoa sitten, että sinä oot tainnut taas lihoa). Oli kenties ajatellut, ettei meille enää enempää tulis. Sitä vaan sanoi, että no kyllä sitä työtä sitten riittää, mutta eipä sillä oikeastaan muuta ollut kommentoitavaa. Kysyi, että kuinka moni siitä jo tietää. Yleensä tottunut kuulemaan raskausasiat ensimmäisten joukossa.

Läheisessä anoppilassa oli nyt viikonloppuna miehen sisko perheineen ja viereisellä mökillä mieheni serkku perheineen. Huomasin aina, että vähän vaistomaisesti välillä vedin vatsaa sisäänpäin, ettei vaan masu liikaa t-paidan alla pullottaisi. Siitäkö lie johtunut, että eilen illalla nukkumaan ruvetessa huomasin, että mulla on alavatsalihakset tosi jännittyneen tuntuiset. Tai sitten juuri katsomamme jännittävä inkkarileffa sai vatsalihakseni jännittymään ja elokuvan jälkeen vasta rentouduin. Tai ehkä molempia näitä yhdessä ;-). Ensi viikonloppuna on miehen sisko taas perheineen tulossa anoppilaan ja viereiselle mökille tulee paljon lisää sukulaisia lomailemaan. Pitäis varmaan laittaa joku ihonmyötäinen vaate ja paljastaa kaikille kerralla. Eipähän tarvitsis asiaa sen enempää miettiä. Ei tätä masua kohta pysty enää mitenkään piilottelemaan. Eihän tässä muuten mitään, mutta kun tosiaan kuopus on vasta vajaat 11 kk ja kuudes jo tulossa, joten en voi sille mitään, että mietin, mitä muut mahtaa ajatella. Siis tyyliin " Eikö ne osaa ehkäisyä käyttää" " Milloin ne meinaa lopettaa" ... Suurperheellisillehän nuo on kyllä hyvinkin tuttuja kommentteja.

Että tällaista. Pahaa oloa edelleen välillä pukkaa, mutta ei onneksi niin pahasti kuin aiemmin. Ei kai tässä olossa muuten juuri valittamista ole.

Ai niin, Mantelipulla taisi olla se, joka kertoi sokeritoukkien myrkytyksestä. Meillähän piti myös viime talvena välillä myrkytellä niitä yökötyksiä, mutta se myrkky ei kylläkään ollut sellaista, että olis pitänyt olla talosta poissa tietty aika. Nyt niitä on onneksi näkynyt enää vain harvoin. Meillä on ehkä liian lämmin huoneilma talvisin, kun leivinuuniakin lämmitetään. Senkö takia ne meillä viihtyy? Yhtenä karkoitteena käytin muuten seetripuuöljyä. Eivät nimittäin tykkää sen hajusta. On siis sellainen myrkytön karkoite. Muitakin ötököitä oli lueteltu, jotka eivät tuosta hajusta tykkää. Netistä löysin kun googlella tein hakuja. No, toivottavasti pääsette nyt eroon niistä yökötyksistä!

jazuliini & mazu rv13+1

Vierailija
13/48 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oottelen np-ultraa malttamattomana ja keskiviikkonahan se sit on.Muuten olo ok.Pahaoloa ei ole enään joka aamu,mut syödä täytyy parin tunnin välein muuten tulee heikko olo ja alkaa tekeen pahaa.

Rinnat on vielä kipeät aika kovastikkin,lapset aina välillä tökkäävät niin huuto meinaa tulla.Onko teillä muilla rinnat vielä kipeät?

Mulla on tänään eka kesäloma päivä.Aivan ihanaa!Saa nukkua aamulla pitkään ja ei tarvi lähtee töihin.Viikonloppuna lähemme lasten kans Norjaan kesälomalle.Siellä onkin aivan ihanat maisemat.Mut nyt täytyy lähtee pesulle.

anna_liisa 12+5

Vierailija
14/48 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkava viikko näyttää taas oikein mukavalta... Keskiviikkona kun siis palattiin reissusta ni illasta tuli 6henkeä kohta samasta ovenavauksesta kylään...

Nyt on sit kierretty Linnanmäet ja Korkeasaaret noin vaihteeksi tälle kesää... Ja voi miten rauhallista meillä tänään onkaan, kun kukaan ei huuda eikä juokse eikä kiukuttele... Paitsi oma flunssainen esikko :P

Siitä raskaana työhön menosta... Riippuu varmaan alasta, mut mä laitoin pari viikkoa sitte yhdelle oh:lle mailia, et jos hällä olis antaa syksyksi töitä ja kerroin samassa olevani raskaana, ni hän vaan onnitteli ja kutsui haastateltavaksi. Tänään kävin näyttämässä paperini pojan kanssa osastolla ja elo-syyskuulla aloitan sit oikeissa töissä ainaki jouluun saakka. Isä jää vaihtelun vuoksi pojan kanssa kotiin siihen saakka, ko mulla alkaa uus äitiysloma... :D

Vantaa tarjoaa muuten kaks ultraa; np ja rakenne. Np olis ens viikon tiistaina, et sitä odotellessa... Saa nähdä, tipunko mä maaliskuisiin vai miten käy...

Ja vielä (.): Paha olo hellittää hiljalleen, mut naama kukkii edelleen ja ne mun paineet on mitä on... Lauantaina iltavuorossa mittailin eka RR:n ni 100/57 ja tunti ruokailusta VS 4,5...

Mietin tuossa jo sitäki, et jos mamma voi näin " voimakkaasti" , ni mitähän se vauva minusta saa sit irti... Ja kun mä lienen tän porukan ainoa, joka yhä sauhuttaa, ni oon miettiny sitäki, et miten käy paineiden jos oppikirjan mukaisesti lopetan kofeiinin ja nikotiinin nauttimisen vauvani parhaaksi... :@

Noh, sateeseen koiraa ulkoiluttamaan, mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

Luuk@

Vierailija
15/48 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pelkkä Helmet on jotenkin niin semmoinen, että meinaa hukkua muiden joukkoon.. Kunniaa en tästä ehdotuksesta voi itselleni ottaa, mutta joko tämä oli tarjolla tuolla kuumeilupuolella tai sitte ihan alkuvaihessa täällä odotuspuolella (raskausdementiaa..?), mutta mun mielestä HELMIHAIKARAT oli jotenkin niin suloinen ja jäi pyörimään mieleen. Mitä olette mieltä?

(.) Kävin tänään uudestaan mittauttamassa niitä np-mittoja kun viikko sitten niitä ei saatu. 1.3 mm oli, elikäs ihan normaali. Kätilö oli tuttu ja ultrasi vaikka kuinka kauan ja mukaan saatiin varmaan 10 kuvaa eri asennoista. (vauva edestä, vauva takaa, vauva istuu, vauva makaa..)

Olo on pysynyt kohtuuhyvänä, mutta syötävä on kyllä kellon tarkkuudella tai huono olo iskee.. Ja teetä on ruvennut jostain syystä juomaan mukitolkulla päivässä, hapankorppuja menee myös melkoinen määrä. Ja hei, mistä tietää että olen raskaana.. No, menin ja ostin sitten kaupasta lauantaimakkaraa, jota en IKINÄ muuten ostaisi. Ja sepä on oikein hyvääkin ;)

Nyt olisi fiksuinta painua sänkyyn, muttei millään malttaisi kun on niin kivaa viettää tätä " omaa aikaa" kun tosiaan en putoa enää yöunille Tyllerön kansa 20.30.

Voikaa hyvin!

-Nojanda ja muru 11+6

Vierailija
16/48 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi odottaja ilmoittautuu seuraanne! Kolmosta odotellaan syntyväksi helmikuun lopulla. Raskauteen sopeutuminen on vienyt aikaa ja vasta nyt aloin kiinnostumaan vertaistuellisesta internettarjonnasta:) Onko muilla ollut sopeutumisongelmia? Meille raskaus tuli täytenä yllärinä ehkäisyn pettäessä.. Olin juuri aloittanut työt ja ajattelin pitää parin vuoden tauon lasten välissä. Suunnitelmissa on kyllä ollut useampi lapsi, mutta aikataulu yllätti... No ajatukset on nyt suunnattu uuteen tulokkaaseen ja odotan jo innokkaasti vauvan syntymää.

Joku kirjoitti tupakoinnista (sori en muista nicciä). Mulla on ollut kauhea stressi tupakoinnin lopettamisen kanssa. Olen aina ollut sitä mieltä, että raskaana ollessa en polta. Nyt en saa vain jostain syystä lopetettua. Olen vähentänyt tupakat minimiiin, korkeintaan 5 puolikasta tupakkaa päivässä. Päätän aina askin ostaessani, että tämä on viimeinen ja sit taas onneton menen ja ostan uuden. Huoh! Joku tolkku tuohon pitäisi saada.

Harmittaa, kun en ole päässyt vielä ultriin ja te kaikki muut tunnutte käyneen jo niissä. Kateellisena lueskelin. No, ens viikolla eka neuvola ja sit np-ultra parin viikon päästä. Välillä tuntuu, että onkohan tuolla masussa elämää, vaikka kaikki raskauden oireet viittaavatkin siihen:)

Olen ollut yövuoroissa, joten vuorokausirytmi ihmeellinen. Pitääpi lähteä petiin yrittämään nukkumista.

t. Amanda kera Touhun 10+1

Vierailija
17/48 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aluksi Nojanda: Minulle passaa mainiosti tuo Helmihaikarat. Olisihan se jo siinäkin, että nimi olisi eri kuin viimevuoden helmikuisilla.

Amandatrio: Tervetuloa mukaan! Meillä kanssa ei ollut ihan niin suunniteltu vauva vielä mutta alun " järkytyksen" jälkeen olo on mitä iloisin ja odottavaisin:) No, toisaalta meille tämä nyt passaakin hyvin kaikinpuolin sillä olin jäämässä hoitovapaalle jokatapauksessa töistä niin olen sitten hoitovapaalla sinne asti kun seuraava äitiysloma alkaa.. Oli minulla kyllä muita suunnitelmia tähän alkuun. Tarkoitus oli ottaa tuttavan lapsi hoitoon omien lisäksi mutta se jää nyt sillä en uskalla luvata, että jaksan hoitaa koko vuoden sitten mukisematta. Ikinä ei tiedä miten raskaus menee ja entäs sitten kun vauva tulee taloon..

Tuosta tupakoinnista.. Itsekkin poltin ennen raskautta mutta kiitos ällötyksen tupakka jäi siihen sitten. No, aiemmatkin raskaudet ja imetykset olen ollut polttamatta vaan sitten sitä jostain syystä aina repsahtaa. Huoh! No, jospa nyt onnistuisi kokonaan lopettaminen. Vaikeaa se on kyllä.. ja se nyt ei helpota yhtään, että mieskin polttaa. Sille oonkin yrittänyt ehdotella, että josko sekin lakkoa yrittäisi ja onkin vähän lupaillut, että voisi yrittääkkin. Saas nähdä sitten, että lupailee vaan, että saa minut pysymään hyvällä tuulella..

ON: Np-ultraa odotellessa. Eilen sain sen varattua ja aika on sitten elokuussa. Reilun viikon päästä se taisi olla.. Muuten olo on ihan hyvä. Väsyttää mutta se nyt johtuu siitä, että oon niin aikasin herännyt. Olen eilisen ja tämän päivän ollut töissä vielä ja sitten jäänkin kotia. Mies siellä nyt on kotiemäntänä häärännyt sitten. Kiva olikin eilen mennä kotiin kun olivan yhteistuumin siivonneet. Jospa ne tänään sitten leipoisivat :)

Mutta nyt töitä tekemään!

Vimpula rv11+0.. jos en ihan sekaisin päivistä mennyt

Vierailija
18/48 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän kirjoitit tosta teen juonnista ja hapankorpusta.. Mulla on sama mut vaan näkkärin kanssa. Mulla menee monta kuppia teetä päivässä ja melkein aina siinä sivussa näkkäri tai pari. :D

Ja tuo helmihaikarat kuulostaa ihan kivalta. =)

Suan

11+6

(huomenna taas viikko vaihtuu, huh.)

Kylläpäs aika menee nopeasti, ensimmäinen kolmannes alkaa olla pikku hiljaa takana.

Vierailija
19/48 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmihaikarat kuulostaa hyvältä nimiehdotukselta minunkin mielestä=)

Tervetuloa vaan Amandantrio mukaan=)

Tuntuu kyllä uskomattomalta että ensimmäinen kolmannes tosiaan lähenee loppuaan, hui miten nopsaan aika menee.

Pahoinvointi on täälläkin vähentynyt, onneksi. Väsymys kyllä ei tunnu kaikkoavan minnekkään.

Auton kanssa pitäisi mennä huoltoon tänään, huoh, mieluummmin olisin vaan kotosalla. Kurja keli vaan kun vettä sataa taivaan täydeltä, olisinkin leiponut mutta maito oli niin vähissä enkä viitsinyt sitä erikseen lähteä hakemaan.

Me ollaan raskaudesta nyt kerrottu vähän vapaammin tai itseasiassa pakon sanelemissa tilanteissa kun salailu ei enää tahdo onnistua. Muutama kaveri tietää ja mun vanhemmat. Miehen vanhemmille pitäisi seuraavaksi kertoa, hirvittää vaan kun aikaisemmin ei ole tullut mitään kommenttia, ei onnitteluita, ei kysytty että koska on la tai mitää muutakaan. Ihan niinkuin mitään ei olisi kerrottukaan. Eivät siis ole pitäneet kuulemastaan aikaisemmissa tapauksissa, en ole mikään suosikkiminiä ollut ikinä, pikemmminkin anoppi pitää mua poikansa ryöstäjänä=/ Mutta nyt kun sen tietää eikä toivokkaan muuta niin toivon mukaan ei tällä kertaa tunnu niin pahalta kuin aikaisemmin.

Mutta nyt lähden laittamaan lapsille päiväruokaa ja nuorempaa päikkäreille. Mukavaa päivänjatkoa kaikille!

p02p06 ja masunen 11+1/11+3

Vierailija
20/48 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin neuvolalääkärissä. Lääkäritäti ei saanu kuulumaan sydänääniä. Mää jo vähän nieleskelin siinä maatessani, mutta lääkäri meinas ettei kannata huolestua. Näillä viikoilla on kuulema ihan onnenkauppaa, kuuluuko vai ei. Kohtu on kasvanut ihan mukavasti ja hyvin ja ulottuu navan puoleen väliin. No, ei tässä auta kuin odotella ensi viikon keskiviikkoon ja ultraan. Piiiiiiiitkä on viikko edessä...

Tosiaan, hyvä nimi tuo Helmihaikarat!

Safiiri 10 ja jotain päälle. Tarkentuu ultran jälkeen.