Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kahtena yönä nähnyt samaa painajaista, esikoiseni on kuollut!!! Miksi?

Vierailija
30.07.2007 |

Olen itkenyt unessa ja kertonut kaikille mitä on tapahtunut ja kukaan ei ole reagoinut siihen millään tavalla.

Onko kukaan muu nähnyt painajaista, että oma lapsi kuolee?

Olen surullinen, uskallanko ensi yönä edes nukkua..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös nähnyt unia että lapseni ovat vaarassa ja minun on pelastettava heidät mutta en löydä kumpaakaan tai en saa soitettua apua tms.

On varmasti ihan normaalia pelätä lastensa puolesta ja se purkautuu sitten uniin.

Vierailija
2/4 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellui vedessä naama alaspäin kuin joku tukki... Onneksi sain (millähän kyvyillä?) elvytettyä, mutta jäi epäilys, millaisia vaurioita oli jo ehtinyt saamaan. Hirveä fiilis herätessä. Tai toisaalta tietysti helpottunut, kun se olikin vain unta. Päätin opetella elvyttämään oikeasti, ja olla entistä varovaisempi veden äärellä... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tulkitsen ne niin kuin kakkonen. Ei ne mitään enteitä ole.

Vierailija
4/4 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt mm. unta, että poikani jäi auton alle ja kuoli. Siitä on aikaa noin vuoden verran jo. en tiedä mistä uni kumpusi.

Lisäksi olen joskus useita vuosia sitten nähnyt unta, että itse putosin tornista ja kuolin maahan osuessani. Jostain luin, että se on varsin harvinaista, yleensä ihminen herää juuri ennen kuin näkisi unessa kuolevansa.