Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***SUURPERHEODOTTAJAT VKO 31***

30.07.2007 |

Ja taas kohti uutta viikkoa!

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin tonne nimi-puolellekin kyselyn kun meidän pojan nimi tulee olemaan Sören, vanha kunnon norjalais-tanskalainen nimi jota jonkun verran on Ruotsissa. Eli olisiko ehdotuksia esim. sinä joka asuit 9v Ruotsissa tietäisitkö mitään toista nimeä joka sopisi Sörenin kanssa jotta saisin nimestä kaksiosaisen (Jens-Sörentä on ehdotettu), mutta jos se kaksiosaisuuden joudun hautaamaan niin ainakin toinen ja kolmas nimi pojallemme tulee eli niihin ottaisin ehdotuksia huom. meillä kun on neljä poikaa ja kaikilla on kolme nimeä niin voitte uskoa että aika usea on jo käytössä ja en niitä tänne viitsisi kirjoittaa jos joku tuttu sattuisi lukemaan kun emme tästä vauvelista ole kertoneet juuri kellekkään. Eli nyt kaikki rouvat aivonystyrät toimimaan ja nimen hakuun mulle on aivan kauhean tärkeetä että vauvalla on jo nimi kun hän syntyy.

Annlinn ja pikku Sören

Vierailija
42/72 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Lumina...PALJON ONNEA VAUVASTA.

Täällä paistaa aurinko. Tänään en kyllä mätäne sisällä. Otan itteeni niskasta kiinni ja lähen ulkoileen lasten kans.

Palailen illalla lueskelemaan pinoa jos jotain uutta tullut.

Annlinn sinäkö kaipailit nimiehdotuksia??? Sisko on suomenruotsalaisen kans naimisissa ja he miettivät pojalle joskus nimiä: Nico, Roger...iik ei tuu nyt mieleen muita.

Risella rv tasan 34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luminalle Paljon Onnea ja Halauksia Pienen Prinsessan johdosta!!!

Ja terkkuja koko perheelle♥

Medison +5

Vierailija
44/72 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihania vauvantuoksuisia hetkiä toivottaa

Leanna ja 6 kullan nuppua

Vierailija
45/72 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luminalle onnittelut tytön johdosta! Teillä kävikin sitten kaikki tosi äkkiä :-).

Ja Leannalle kiitos onnitteluista :-). Minkäs ikäinen teillä onkaan nyt tuo pikku-kuutonen?

Mulla on nyt kirjoittelut vähissä, kun vatut on alkaneet täälläkin kypsyä ja niitä pitää kulkea keräämässä. Viime kesänä kuljin hiki hatussa ison masun kanssa pitkin metsäaukkuja. Jestas, että oli tukalaa, mutta mukava muisto siitäkin jäi. Kylmään suihkuun piti aina kotiin tultua mennä. Nyt taitaa olla taas aika tukalat marjankeruuajat tiedossa, mutta siitä vaan. Ihan mukavaa, että vielä on kesää jäljellä... lal lal laa :-).

Miehen siskolle paljastin tekstiviestillä raskauteni, joten eiköhän miehen ihan lähin suku nyt tiedä asian. Vielä pitäis nyt viikonloppuna paljastaa parille miehen serkulle perheineen. Sit ei tarttis enää oikeastaan salailla :-).

Hauskaa viikonloppua kaikille!

neronja & masu rv 13+5

Vierailija
46/72 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumina sitten tata kautta kun en saa sulle laitettua sahkista; tulee aina takaisin... Onnea siis menninkaistytosta!!!

Ja Leanna; olisi kiva kuulla sunkin kuulumisia pitkasta aikaa; seka myos Neronja on tuttu nikki?!

Meikalainen voi paksusti taalla hitsin kuumassa ymparistossa, ainahan taalla kesaisin tallasta helletta piisaa, muttei nyt niin jaksaisi! Tanaankin taas luvattu tuota + 37° ja mies vetaa pitkaa paivaa kun tyokaveri on lomalla!

Eilen kaytiin kauppareissulla 2 ja 1/2 tuntia tuli kaveltya, ja kylla huusi jalat armoa koko illan sen jalkeen. Mutta kun niin haaveilin noista vauvantarvikkeista joita en siis vielakaan ole saanu paikoilleen, ja mitaan en loytany aleista! Pitanee siis vaihtaa kauppaa, heh. Tanaan vietan lepopaivan josko sitten alkuviikosta taas jaksaisi.

Viela olis tuleva viikko ' pakkolomaa' ja sitten sais jo alkaa rasittaakin itseaan kun ' astun' yhdeksannelle kuulle niinkuin taalla sanotaan, meilla annetaan sen jalkeen vauvan tulla jos olis tullakseen...(rv+36).

Samalla disperiini loppuu...

Vointi tosiaan olis ihan okei jollei olis naita turvotuksia, painoa on tullu hillitysti, taa viikkokin meni -400g linjalla. Eli valilla menee se 10 kg puhki ja taas laihdun...

Mies on tottunu mun lihovan paljon enemman ja vaittaa mun kiduttavan neitoa hengilta kun en syo... mutta kun ei maistu kuin ruoka!

Tana aamuna tuli esikolta (15v) jo kommenttia etta vatsanmalli on alkanu muuttua, painunu alaspain? Eli josko tassa parin viikon sisalla jotain jo tapahtuisikin. Nyt kylla sinnittelen tuonne syyskuun alkupuolelle, josko vaikka supistuksilla lahtis tulemaan? Kaynnistettaisiinkin jos menisin pyytamaan, mutten viela halua luopua tasta vika massusta!!!

Voikaahan hyvin

- levinia ja Hope neito rv 35 seka tyttelit 15/11/8 ja 4v -

Vierailija
47/72 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sit neito oikein päin maailmaan tulossa. Sitä vähän jännäilin. Mielettömästi onnea koko perheelle.

Annlinnille en osaa yhtään nimeä antaa.. meillä vähän sama ongelma mut nimen pitäis olla ehdottomasti suomalainen :) Alkaa hyvät vaihtoehdot olla vähissä. Suvussakin kun on ukkovalta.

Neronja on minulle myös tuttu nicci-- *pohtii pohtii mut ei hoksaa*

Levinialle hyviä vointeja helteestä huolimatta. Mä voisin tulla sinne lämmittelemään. Koko viikon satoi ja lämmintä ollut max 14 astetta. Ei ole todellakaan ollut tukalaa.. en muista milloin olisin ollut kesällä näin kalpea..

Medison-- vilkutus jos käyt kurkkimassa. Olen aikonut miljoona kertaa laittaa sähköpostia mut täytyy tunnustaa, että laiskottaa kirjoittaa. Jospa viikonloppuna ottaisin itseäni niskasta kiinni. Olisi kiva saada kuulumisia.

Nyt takaisin ompelukoneen ääreen..

moi moi

Vierailija
48/72 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää polikliininen synnytys oli kyl hyvä valinta meille,tyttö syö ja nukkuu ja nukkumisajan oon huomioinut eritoten taaperoa,mut myös isompia sisaruksia,tänään siivosin jo kodinkin ja leivoin sämpylöitä.

Levinia...harmi kun sähköposti ei tuu perille,mistähän lie johtuu

Jälkisupistukset on olleet taas aikas imakoita,ja pari buranaa oon ottanut eilisen ja tän päivän aikana.

Terkka kävi äsken kotikäynnillä ja tytön paino oli tippunut 100g,normaalia kuulemma.Huomenna mennään lääkärin jälkitarkastukseen Keskus-sairaalaan

nyt mennään taaperon ja vauvan kans pikkupäikyille.

Lumina

Vierailija
49/72 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pojan pötkylä jo 2 vk+1 pv. Paino nousee mieletöntä vauhtia. Nyt oli jo 4570 g. Syntyissään siis oli 3,78 kg. Tänään aloitimme DeVitolin antamisen ja sen verran kiemurteli ja kitisi että kävin heti hakemassa Rela-tippoja hänelle. En ole ennen käyttänytkään, mutta kokeillees onko apua. Saispa olla, oli sen verran hinnakkaita...

Helteitä luvassa, toivon voimia kaikille odottajille!! Ja pikku nyyttien kantajille kanssa!

Ulmeri ja poika 2vkoa (piti pysyä taustailemassa ;))

Vierailija
50/72 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli viimeinen lääkäri jos nyt ei mitään ihmeellistä ilmaannu. Vauva oli pää alaspäin niinkuin pitää. Painoa on tullut viikossa yli kilon tai oikeastaan tuo oli tullut aamun ja yön aikana sillä illalla koti vaakan mukaan olin vielä miinus puolella =O. Olikin aamulla sormet niin turvoksissa että ei meinannunt koukkuun niitä saada. Neuvolaan mennessä turvotus oli ilmeisesti siirtynyt sormista muualle kun ei poiskaan ollut tullut =). Minulla on 80kg ollut rajana että sen yli ei mentäisi mutta nyt näyttää aika pahalta tässä on vielä yli kolme viikoa la:han ja nyt jo 78.9 oli neuvola vaa' assa lukema. Pitää ottaa kunnoon vesi/ananas kuri ennen seuraava neuvolaa että saa kaiken ylimääräisen nesteen ulos =). Pissa ja verenpaine kunnossa. Hb:tä ei otettu tälläkäään kertaa. Lääkäri tutki kanavat ym. Ulkoa olin jo auki sormelle kanavaa 2-3cm ja pehmeä joten normaali tälläiselle uudelleen synnyttäjälle. Syke 140-145 tosin myös 160 on saatu sykkeeksi taisi nyt nukkua eikä herännyt vaikka lääkärin kädet oli tosi kylmät. Sf-mittaakaan ei mitattu enkä ole mitään arviota saanut vauvan koosta. Ehkä hyvä niin luultavasti normaalikokoinen kun eivät ole mitään valittaneet. Kyllähän tämä tuntuu samankokoiselta kun kuopus eli sellaiset 3500g on sitten syntyessään ehkä?

Seuraava neuvolakäynti osui samalle päivälle koulunalun kanssa pääsen siis neuvolaan vain noiden pienten kera kun isot on koulussa. Vieläkin on hakusessa kuka tulee katsomaan meille lapsia synnytyksen ajaksi. Yksi jo suostui mutta heillä on kesäloma elokuun viimeiset kaksi viikkoa joten ei ehkä pääsekkään. En sentään voi vaatia että hän nyt kotona minun synnytystä odottelisi omat lomansa. No uskon että tuohon tehtävään joku löytyy tai sitten on synnytettävä virkaajan ulkopuolella niin varmasti on joku joka voi tulle meille vahdiksi.

Toiveissa ensi viikon suhteen on että päästäisi vielä lasten kanssa mökille ainakin alkuviikoksi pitää nyt katsoa mitä mieltä tuo mies on päästääkö minua enää yksin mökille lasten kanssa näillä viikoilla =).

nuttu rv 36+4 (27.8) jokos se minä olen seuraavaksi jakautumis vuorossa vai vieläkö joku on tuossa välissä???

Vierailija
51/72 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopsaan oli synnytys sujunut, mut ethän yritä olla liian reipas, ettet väsy yhtäkkiä. Vaikka nuori oletkin, synnytys on aina aika rasite. Hienoa, että kaikki meni hyvin ja neito oli oikein päinkin.

Enpä ole täällä odotuspuolella kirjoitellut ollenkaan. Luminan kuulumiset olen kyllä käynyt lukaisemassa ja sen verran seurannut, että onko kuumeilupuolelta tuttua väkeä siirtynyt tänne. Itsellänihän on menossa rv 34+1 ja viides siis tulossa. Meillä sen sijaan tuosta tarjonnasta ei ole minkäänlaista epäselvyyttä, ipana on kököttänyt perätilassa koko ajan. Reilu parin viikon päästä on polikäynti, jossa tilanne tarkastetaan. Ulkokäännöstä aikovat ilmeisesti sitten yrittää, mikäli edelleen on väärin päin. Kovasti ei ajatus innosta, muttei kyllä perätilasynnytyskään. Meidän synnytyssairaalassa kun ei perätilasta huolimatta edes keskustella vaihtoehdoista.

Leannalle myös vilkutus; olet siirtynyt kokonaan pois vauvapalstoilta kun en ole sinua lainkaan bongannut.

Vetäydyn itsekin takaisin pimentoon, kunhan tosiaan tulin Luminaa onnittelemaan.

Hyvää odotusaikaa kaikille suurperheellisille ja turvallisia raskauksia ja synnytyksiä!

Vierailija
52/72 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen hirmuista valitusvirttä ONNITTELUT LUMINALLE täältäkin

Tämä on täällä kysytty varmaan sata kertaa mutta kysyn taas, kuinka te muut suurperheelliset asutte?

Olen täällä koko päivän ahdistunut tästä ihanasta tilanpaljoudesta...75neliötä ja joulukuussa 6ihmistä..tänään otin itseäni niskasta kiinni ja siirsin esikoisen huoneesta kirjahyllyn viisivuotiaan huoneeseen että saan tuon 11kuisen kohta sänkyineen esikoisen huoneeseen että mahtuu vauva sitten aikanaan meidän huoneeseen...tuloksena kaksi leikkitilan pienenemisestä rutisevaa lasta. Ja kun sitä leikkitilaa ei pojan huoneessa ole ollutkaan paljon, niin harmittaahan se, ymmärrän.

JA näitä muutoksia tehdessä on tietysti jääny kaikki muut kotihommat vallan tekemäti joten tuntuu etei täällä ole kertakaikkiaan kohta tilaa edes hengittää!!

Olen kovasti koettanu puhua isomman kodin puolseta, turhaan. mies ei halua ottaa lisää lainaa näillä koroilla ja asuntojen hinnoilla, toisaalta ymmärrän, mutta tämä jokapäiväinen pyöriminen näissä ahtaissa neliöissä ahdistaa. Hän sentään pääseen töihin niitä pakoon isoksi osaksi päivää.

Muutenkin jotenkin alakuloinen olo tänään, mikään ei huvittaisi ja väsyttäs vaan. Osansa voimista vetää tietysti tuo lämmin ilmakin, en ole helteen ystävä muutenkaan, saatika sitten kun on tuo extrapatteri tuossa edessä lämmittämässä.

*laskee tunteja nukkumaan menoon*

MInjuska ja Manteli 22+4

Vierailija
53/72 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minjuska! me asutaan 120 neliön omakotitalossa. Tällä hetkellä kaksi lasta per.huone koska meillä on vaan kolme makuuhuonetta ja jossainhan meidänki pitää nukkua :o) Sitten kun vauva tulee on toisessa makkarissa kolme lasta,no toki vauva nukkuu ensimmäisen ja toisenkin vuoden meidän huoneessa. Hyvin on mahduttu vaikka olisihan se ihanaa jos kaikilla lapsilla olisi omahuone varsinkin kun kasvavat mutta kun ei ole rahaa niin ei ole....

Niiloakseli rv 8+4

Vierailija
54/72 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

H

Vierailija
55/72 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sait suunnittelemasi polikliinisen synnytyksen !!

Mulla olisi lomat lusittuna puolessavälissä enkä mitään ole saanut aikaiseksi mutta olenpahan ollut vaan muksujen kanssa ja välillä sekin on ihan kivaa...

Kohta lähdetään taas mökille kunhan isukki töistä kotiutuu ja maanantaina taas tullaan ainakin piipahtamaan ja pyykkäämään tänne kaupunkiin...

Kiva kun Tuulitii ja Leannakin oli känyt täällä moikkaamassa !!

Nyt on pakko mennä laittamaan sapuskaa ja pakkaamaan loppuja kamoja...

Aurinkoista viikonloppua kaikille !!

Isotikru

Vierailija
56/72 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neronja:meidän pikkuinen on nyt 4kk " vanha" ihananainen neiti.

Misti oli tuonne vauvat puolelle avannut pinoa jo vauvautuneille suurperheellisille,tulkaahan sinne kunhan ensin jakaannutte ja muutenkin,vaikka ennakkoon!

Vauvakuume ja odotuspuolella en niin " uskalla" vierailla=)

Vilkutus kaikille tutuille!!!!!

Vierailija
57/72 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiitkästä aikaa pinoudun, olen kyllä käynyt lukemassa varmaan kaikki pinot mutta ei muka ole aikaa juuri silloin kirjoitella ja sitten se aina jää...

Tänne onkin tullut paljon uusia odottajia, kiva kiva! Ja pidempään palstalla pyörineetkään ei varmaan mua muista muista koska en ole kovin aktiivinen ollut, mutta ajattelin vielä näin viime metreillä aktivoitua. Eli meille odotetaan viidettä, rv 38+0 tänään. Perheeseen kuuluu meidän vanhempien (33 ja 34v) lisäksi kaksi koululaisneitiä (-97 ja -99) sekä kaksi poikaa (-02 ja -05). Nyt sitten jännätään tuleeko meille ukko- vai akkavalta, kun mitä luultavimmin tämä jäänee viimeiseksi vauvaksemme... Nyyh!

Joku kyseli asumisesta, asumme pääkaupunkiseudulla rivarissa jossa n. 90 neliötä. Alunperin tämä on ollut 80 neliöinen kolmio, mutta kattorempan myötä on rakennettu käyttöullakko, joka antaa kyllä todella kivasti lisää tilaa (ja sitä säilytystilaakin). Eli meilläkin lapset joutuvat jakamaan huoneet, tytöt toisen ja pojat toisen. Muuten neliöt on käytetty ihan fiksusti, mutta eteinen on olematon käytävän pätkä ja siihen ainoaan vessaan on joskus jonoa (onneksi sentään kylppäri erikseen). Mutta yhtään suurempaa asuntolainaa emme halua, koska olen ajatellut edelleenkin jatkaa kotona lasten kanssa (kuten jo kohta 10 vuotta), ehkä hoitolapsen/-lapsia otan taas jossain vaiheessa. Ja toisekseen olemme suuri saaneet tämän remontoitua just eikä melkein meidän oloiseksi, en millään jaksaisi aloittaa kaikkea uudelleen. Asuinaluekin on osoittautunut tosi kivaksi, lasten koulu ja kerhot ja muukin toimii (metrolle kymmenen minuutin kävelymatka!). Tässä siis pysymme vaikka esikoista välillä ahdistaakin jakaa huone siskonsa kanssa jonka siisteyskäsitys vähän eri luokkaa.

Omaa napaa, vatsa on tosiaankin iso ja isosti tiellä. Sen huomaa varsinkin nyt kun mies lähti loman jälkeen töihin ja saa taas pukea ja pestä tuon kuopuksen kakkoja, ei meinaa tämä mamma enää taipua! Lisäksi tietysti supistelua, selkäkipua, liitoskipuja, närästystä, kävelykin muistuttaa välillä ihan ankkaa (ja mistään näistä mulla ei ollut kokemusta parissa ekassa raskaudessa!). Mutta silti saisi vaavi pysyä vatsassa ainakin sen pari viikkoa, saisi nuo koululaiset taas aloitettua koulun ja kolmonenkin kerhon. Muut alapset ovatkin syntyneet hieman yli lasketun (40+2, 40+5, 40+5 ja 40+4), joten ihan samaan luulen/toivon tämänkin osuvan. Saas nähdä kuinka käy.

Muu perhe pakkasi juuri itsensä autoon ja lähti viikonlopuksi tuonne parin tunnin ajomatkan päähän. Itseäni ei autossa istuminen huvita enää yhtään, ja kyläilläkään ei jaksaisi lainkaan, ainakaan yökyläillä. Niinpä sovimme että jään itse kotiin kun muut menevät, näkevätpä miehen puolen suku lapsiamme ja minä saan hieman hengähtää yksin kotona. Enpä voi oikein valittaa!

Jaksamisia kaikille,

Hilmis ja " pallo" 38+0

Vierailija
58/72 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulitii:ei oo pelkoa väsymisestä,en oo yhdenkään synnytyksen jälkeen väsähtänyt,mut ei oo kyl kukaan ollut vaativa vauvakaan.Mulle ei ihan vain oleilu sovi,paitsi jos ollaan lomalla muualla kuin kotona.Tän kuun lopulla lähdetään Äkäslompoloon muutamix päivix ihan vain oleilemaan...

Miehelle tulee tervetullut taukoa työputkeen...Hirmu kiirettä ollut koko kesä ja vielä syyskuulla on mökin kasaus Sallan tontille...Sit pitäs näil näkymin pahimpien kiireiden helpottaa.

3 vanhimmalla alkaa ens to koulu ja sit jää arkisin kotiin vain 2 pikkuisinta...Mä oisin mieluusti pitänyt kotona vielä isompiakin...Eka kesä,kun kukaan lapsista ei oo pitkästynyt loman aikana...

Lumina ja Lahja sekä muu poppoo(täälläkin " muka" nettipimennossa,pakko kurkkia muiden kuulumisia)

Vierailija
59/72 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa joka asuu ahtaasti meillä on kuudes lapsi tulossa ja kahdeksan henkeä pitäisi mahtua noin 89neliön asuntoon. Mutta syy meillä tähän asumiseen on eri kuin sulla eli asunto on ostettu 15vuotta sitten kun menimme naimisiin ja me vain rakastetaan tätä niin paljon kun ollaan vuosien varrella koko koti täysin remontoitu ja huolella sisustettu. Lisäksi kotimme sijaitsee tosi hyvällä paikalla Helsingin keskustassa ja talonyhtiömme ei kerää yhtiövastiketta kun noita liikehuoneistoja on koko alakerta täynnä eli asunto-osakkeemme on siksi oikea kultakaivos. Meillä on kaksi vessaa ja kylppäri jossa koppisauna siis jälkeen päin asennettu yhden ihmisen komero, (mieheni halusi sen). Makuuhuoneet olemme jakaneet siten että mulla ja miehellä on makuuhuone, vanhin lapsi sai oman huoneen ja kaksi seuraavaa on yhdessä huoneessa ja olohuoneessa olevaan alkoviin rakensimme pienen matalan parven jossa on kaksi nuorinta. Eli vauva tulee meidän makkariin. Tiedämme että Espoosta tai Vantaalta saisimme samalla hinnalla omakotitalon mutta päätöksen teko on niin vaikeeta olemme myös ajatellu että vuokraisimme tämän ja ostaisimme jostain kauempaa maalta ison tilan mutta kun on kokemusta siitäkin että jossain toisessa paikassa voi olla yllätyksiä joita ei halua.

Me kun ollaan asuttu miehen työn takia pikkuisessa kunnassa maalla reilu vuosi ja siellä yllätys yllätys toisiksi vanhinta poikaamme kiusattiin koulussa jossa oli noin 60 oppilasta ja tämä kiyusaaja oli koulun opettajan poika. Vaikka kuinka sitä yritettiin saada loppumaan niin opettajat vaan piti tän kiusaaja pojan puolia ja yrittivät oikeuttaa teon kaikellaisilla syillä että esim. mun pojan vika on se että sillä on pisamia ja se oikeuttaa muut kiusaamaan häntä ym. olimme tosi onnellisia kun pääsimme takaisin Helsinkiin sieltä tuppukylästä ja siksi emme uskalla niin vaan tehdä päätöksiä suuntaan eikä toiseen. Täällä kaikki lapsemme viihtyy koulussa ja ketään ei kiusata vaikka oppilaita onkin noin 300.

Kauhea ryöpytys nyt oikein tuli ja mulla on varsinkin nyt kesällä oikein ärsyttänyt se kun tilaa on niin vähän mutta toisaltaan täytyy olla onnellinen että on katto päänpäällä ja jäähän nyt joka kuukausi säästöön rahaa että jos sitten joskus asunnon ostaa ei ainakaan lainaa tarvitse ottaa. Lisäksi yhtenä hyvänä puolena voisi sanoa sen että juuri äsken yksi idiootti naapurikin muutti pois joten meillä on aivan ihanat naapurit ja heidän asunnon osti oikea ihana miespariskunta jotka todellakin pitävät lapsista.

Voimia Minjuska sinulle ja kyllä ne asuntoasiat aina tuppaa järjestymään tavalla tai toisella.

Annlinn

Vierailija
60/72 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minjuska...meitä on kohta 6 henkeä ja asutaan 90 neliön kerrostalossa...rivari ois haaveena, mutta ovat täällä kauheen kalliita.

En muista joko onnittelin Luminaa...onnittelut vielä varmuuden vuoksi.

Hyvät perjantai-illan jatkot. Minä meen miehen kans viettään iltaa sohvannurkkaan.

Risella rv 34