Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No just. Huusinpas sitten yhden " todella kivan" Huutonetmyyjän kohdetta. OV

Vierailija
30.07.2007 |

Kohde sulkeutui 4.7. Mulla oli oma kuvauksessa tieto, että olen poissa koneen äärestä 1.-8.7.

Myyjä laittoi ekan viestinsä tuolloin, 4.7 ja toisen viestin 8.7, missä sanoo lähtevänsä muutaman viikon lomalle 9.7 ja voi postittaa maksetut kohteet vasta sitten. Myyjän oma kuvauksessa EI ollut mitään mainintaa lomasta, jos olisin sen tiennyt, niin olisin kiertänyt tuon kohteen kaukaa.

Laitoin myyjälle viestin, missä kysyin, josko voisin maksaa sitten, kun hän palaa lomalta (koska mulla on huonoja kokemuksia siitä, että myyjä lähtee lomalle ja sitten sattuu unohtamaan postittaa maksetun tuotteen, vaikka myyjille olisi ilmoittanut maksusta jne. 7 kertaa olen joutunut huomauttelmaan myyjälle ties kuinka montaa, että voisi lähettää sen maksetun kohteen, kun myyjä on palannut kotiin).

Myyjästä ei tuon jälkeen kuulunut enää mitään, joten oletin tuon sopivan hänelle. Noh, myyjäpä olikin sitten palannut kotiin ja lätkäisi negan, missä valehtee mm. yrittäneensä ottaa USEASTI yhteyttä jne. Ja hän oli laittanut kohteen uudestaan myyntiin. Tämä tapahtui viime tiistain-iltana. Laitoin myyjälle keskiviikkona viestin, missä mainitsin hänen lähettämänsä viestit ja vastaus oli, että yks taikka neljä viestiä, mitä väliä. Sama asiahan se on!!! Ja lupasin maksaa perjantai-iltana, kun tullaan myöhään kotiin (en ollut sillä hetkellä kotona vaan anoppilassa ja olin unohtanut nettipankkitunnukset kotiin, koska mulla ei ollut muuta maksettavaa, kun tuo kohde). Myyjälle tuo sopi.

Tultiin perjantaina tosi myöhään kotiin ja painuin suoraan nukkumaan ja tarkoitus oli maksaa heti lauantaiaamuna. Mutta, armas myyjäpä oli laittanut kohteen taas kerran uudestaan myyntiin ja mulle todella töykeän viestin, missä haukkuu ja on todella töykeä jne. Laitoin hänelle uuden viestin, missä sanoin, ettei rahat kuitenkaan olisi olleet perjantaina hänen tilillään, koska rahat tulee toisesta pankista ja olisin maksanut tuon, mutta eipä ole rouva vielä vastannut.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, onko rahat silloin myyjän tilillä. Sinä lupasit, etkä tehnyt niin.

Vierailija
2/2 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeestä kohteen myyjä tiesi, maksoiko ap sen silloin pe iltana vai ei? Itse olen myynyt sekä ostanut paljon huutonetissä, mutta aina sekaan mahtuu just noita kyseisiä idiotteja, kuten ap kertoi =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla