Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taipuuko muilla varpu?

Vierailija
29.07.2007 |

Kääk, minulla todellakin taipuu varpu! En olisi uskonut, enkä uskonut koko juttuun ennen kuin itse koin. Outo juttu!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri juttu sitten merkitseekö se mitään

Vierailija
2/10 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en siis uskonut koko juttuun, ennen kuin kokeilin huvikseni sen jälkeen kun appi oli etsinyt meidän pihalta vesisuonia samalla konstilla.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeiltiin niin hän oli ainut joka " löysi vettä" . ihme juttu muutoin . .. mutta emme viitsineet kaivaa mökin polkua auki että oiskos siinä hyvä kaivon paikka ;)

Vierailija
4/10 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taipuiko sinulla varpu samassa kohtaa kuin appiukolla vaikka et tietäisi missä kohtaa se taipuu?

Jos todellakin saat sen toimimaan niin James Randilla olisi rahaa tarjolla.

Vierailija
5/10 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja monella muullakin tuntemallani. Se on kuin on/off, joko taipuu tai ei. Ja faktaa on, ihan todistetusti.

Vierailija
6/10 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taito on kuitenkin suht monella. T. se jolla taipuu

Vierailija
7/10 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa joukko kaivonkatsojia ja maasäteilyn etsijöitä sai kartoittaa annetun alueen. Kokeiden tuloksista kävi ilmi, etteivät koehenkilöt löytäneet toistensa osoittamia kohteita eivätkä edes omiaan uusintakerroilla. Varvun avulla ei löytynyt maahan upotettuja paloletkuja eikä varpu myöskään paljastanut veden virtaussuuntaa. Raportin yhteenvedossa todetaankin, ettei taikavarvulla voi luotettavasti paikantaa sen paremmin vesisuonia kuin maasäteilykenttiäkään.

http: //www. skepsis. fi/jutut/maasateilyraportti. html

Vierailija
8/10 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tietysti missä apella varpu taipui. Mutta en kyllä olisi millään muistanut niitä omasta päästäni, jos olisin keksinyt koko jutun.

Ei varmistettu tulosten paikkansa pitävyyttä kaivamalla kuoppia :) Mutta pihaan on kyllä tehty aikoinaan kaivo samalla metodilla.

Luulen, että jotenkin ilmiö olisi selitettävissä. Itse pidin ihan hömppänä ennen kuin appi alkoi katsomaan omenapuulle sopivaa paikkaa (ettei olisi vesisuonten kohdalla tai ainakaan risteyksissä). Appi piti sitä ihan maailman luonnollisimpana juttuna, minä vähän naureskelin mutta myönnän, että hymy kyllä hyytyi.

ap

Vierailija:

Taipuiko sinulla varpu samassa kohtaa kuin appiukolla vaikka et tietäisi missä kohtaa se taipuu?

Jos todellakin saat sen toimimaan niin James Randilla olisi rahaa tarjolla.

Vierailija
9/10 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka tällaiset ilmiöt eivät KOSKAAN toimi valvotuissa testeissä. Ihmisen piilotajunta vaikuttaa kummasti moniin asioihin, tästä hyvästä ovat monet taikurit ansainneet isoja rahoja!

Vierailija
10/10 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta taas toisaalta, ihan vilpittömästi olen sitä mieltä, etten taivuttanut varpua tahallisesti. Ja kaivon lähettyvillä ja eräässä toisessa kohtaa tunsin vedon oikein voimakkaana, pitkällä käsivarressa. Vaikka järki sanoo, että tämän täytyy olla huuhaata, niin vaikeaa on kiistää omien tuntemuksiensa todenperäisyyttä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi