Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä tartten mukaan kun menen ekaa kertaa kuntosalille?
29.07.2007 |
Ja tutustumiskäynnille... mitähän siellä tapahtuu?
Kommentit (2)
En oikein tiedä :oO No anyway, mulla on mukana lihaskuntotestin tulokset että niitten perusteella kai tekee ohjelman. Oletan.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
riippuu tutustumiskäynnistä.
Jos vaan esittelee paikkoja ja et itse kokeile laitteita niin tavalliset vaatteet.
Jos itse kokeilet laitteita niin ota sisäkengät, verkkarit ja vaikka t-paita.
Niillä pärjää hyvin jatkossakin. Juomapullokin on hyvä asia ja pyyhe, ainakin myöhemmin.