Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pyytää rahaa häälahjaksi?

Vierailija
29.07.2007 |

Kun emme tarvitse mitään tavaraa...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaan joskus (tälläkin palstalla) ollut aistivinani, että jotkut pitävät rahan pyytämistä jotenkin kammottavana. AP

Vierailija
2/15 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsisimme esimerkiksi uuden sängyn, mutta sitä ei voi pyytää lahjaksi... En voi ymmärtää, miten on nolompaa pyytää rahaa kuin jotain tavaraa, jota häävieras joutuu kenties metsästämään kauankin. Rahan saa nopsasti automaatista vaikka menomatkalla. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisitiettyä summaa -2

Vierailija
4/15 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme tietenkään ole ajatelleet mitään summaa per henkilö, vaan jokainen saa laittaa sen verran kuin haluaa. Itse olemme antaneet pariskuntana 70 euroa vastaavissa tapauksissa. Mitä olette mieltä summasta? ap

Vierailija
5/15 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla työttömyyttä tai muuta rahamenoa mut esim,alesta saattaa löytyä hienoja lahjoja - periaatteesta en menis rahahäihin

Vierailija
6/15 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin sitten juhlitaan vaikka niin, että toivomuksena on " ei lahjoja" . Sitten ei kenenkään tarvitsisi nähdä vaivaa.

Jos sänkyä toivotte, kertokaa toive vaikka (lähi)sukulaisille, niin voivat yhdessä organisoitua " sängynostoryhmäksi" .

Näin mä ehkä toimisin.

Vierailija
7/15 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat juuri niitä " leivänpaahtimia" ja irrallisia viinilaseja tai kuppeja jne. joita emme todellakaan tarvitse. Ja itse olen maailman huonoin heittämään tavaraa pois, joten sielläpä sitten saisivat homehtua komerossa ikuisesti. AP

Vierailija
8/15 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä päivänä ihmisten pitäisi miettiä tätä maailman tavarapaljoutta joka on jo ihan sairasta. Sitten vielä ostettaisiin toisille jotain mitä he eivät tarvitse, lisää tavaraa vain ostamisen ilosta! Ilman muuta häälahjarahat tilille.

Itse en muuten kaipailisi häihini ihmisiä jotka vetäisivät sellaisesta herneen nenään. Meidän häihin olisi voinut tulla ilman minkäänlaista lahjaa jos rahat olisi tiukilla.

Vierailija
9/15 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään kokemusta?

Vierailija
10/15 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanoo ettei halua synttärilahjoja tai joululahjoja tms,niin aina joku silti niitä antaa

Vierailija
11/15 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kenelläkään kokemusta?

Itse myönnän, että ostaisin vaikka väkisin jotain, vaikkapa samppanjaa. Juhliin ei vain mennä ilman lahjaa. Piste.

Vierailija
12/15 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi annan rahaa, kun sitä toivotaan, vaikka en toiveesta pidäkään ja menen ilman lahjaa, jos se on toiveena.

Vierailija
13/15 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olette hankkimassa uutta parisänkyä ja vieras/vieraat voivat halutessaan muun lahjan sijaan " osallistua sänkyhankintaanne sopivaksi katsomallaan summalla" .

Sitten laittaisitte jonkin kauniin reilun kokoisen suljettavan astian hääpaikalle ja siihen kylkeen parivuoteen kuva tms. ja sitten jokainen laittaisi sinne anonyyminä sopivaksi katsomansa summan.

Vierailija
14/15 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häälahjaksi kuitenkin ostetaan vaikka mitä turhaa (ja mautonta) hilavitkutinta mikä tukkii kaapit.

Me olimme viime kesänä häissä jossa häälahja pyydettiin rahana, joten rahaa myös annettiin. Minusta minimi on 80¿, sen alle ei kyllä viitsisi koko häihin mennä.

Vierailija
15/15 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Häälahjaksi kuitenkin ostetaan vaikka mitä turhaa (ja mautonta) hilavitkutinta mikä tukkii kaapit.

Me olimme viime kesänä häissä jossa häälahja pyydettiin rahana, joten rahaa myös annettiin. Minusta minimi on 80¿, sen alle ei kyllä viitsisi koko häihin mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän