Yh ja vauvakuume
ajatus vauvasta lähti liikkeelle jo reilu vuosi sitten, kun silloin 6 vuotias poikani sanoi, että äiti eikö hänellekin voisi tulla pikkuveli/sisko. Silloin vastasin lapselle, että ei nyt vielä ainakaan koska siihen tarvitaan mieskin. Nyt mieleni on kuitenkin muuttunut, en haluakaan miestä elämäämme, mutta vauva olisi tervetullut. Kuitenkin mielessäni on se, että olenko liian itsekäs jos hankin lapsen ilman miestä?
Kommentit (7)
Vierailija:
Kukaan ei voi sanoa, tuleeko lapsesi kärsimään siitä vai ei, mutta omalla kasvatuksellasi voit siihen paljon vaikuttaa. Anna palaa, jos ikä painaa vastaan. Muuten odottelisin vielä ainakin vähän aikaa sitä uutta isäehdokasta.
rohkaisevista sanoistasi, ikää minulla on 30 vuotta.
ap
tapaamisista, hakea nimeä isältä jokaiseen lupalappuun (passi, tilinavaaminen ym) elikkä helpompi olla ihan oikea yh, ei isää, kun eronnut yh jonka lapsi ei mahd. nää isäänsä mutta tämä olemassa oleva isä " hankaloittaa" asioita.
Ja voihan tulevaisuus tuoda uuden miehen elämääsi, kyllä yh:t saa avo/aviopuolisoita siinä kun sinkutkin ; )
sinullekin ja niinhän asia on, koskaan ei voi tietää mitä tuleman pitää vaikka mies olisikin.
tosin mulla on vielä pienet lapset. Haaveissa on vielä kolmas lapsi, joko yksin tai sitten uuden miehen (jos sellainen löytyy) kanssa.
Melkein helpompi olisi kyllä tehdä lapsi ihan yksin, miehistä kun ei koskaan tiedä.
Lapsen yritystä takana kolme ja puoli vuotta. Saldona 3 keskenmenoa. Syytä ei tiedetä. Nyt tuli sitten avioero, mutta vauvakuume jatkuu.
En nyt ainakaan vielä tee mitään vauvakuumeen eteen, mutta pelko on perseessä, että odotan uutta kumppania joitakin vuosia, odotan hänen kanssaan sopivaa aikaa yrittää lasta ja sitten kävisikin taas samalla tavalla eli keskenmenoja toisensa perään. Silloin olisin jo päälle 35v ja kello tikittäisi tikittämistään.
mulla on ns. vakipano jonka kanssa olen asiasta keskustellut. Hän on hulivilimies ja voisi lapsen siittää enkä olisi mitään vailla.
ap
Kukaan ei voi sanoa, tuleeko lapsesi kärsimään siitä vai ei, mutta omalla kasvatuksellasi voit siihen paljon vaikuttaa. Anna palaa, jos ikä painaa vastaan. Muuten odottelisin vielä ainakin vähän aikaa sitä uutta isäehdokasta.