Miksi lähes aina hyvännäköisillä ihmisillä
On hyvän kropan ja kauniiden/komeiden kasvojen lisäksi paksut hiukset ja helposti ruskettuva iho? Harvoin tällaisilla on ohut harva lirutukka tai punakka/kalmanvalkoinen iho...
Kommentit (31)
Makuasia. Minusta vaalea iho on ihan hyvä. Kuka etsii mitäkin ja milloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö on myös paljon sitä, mitä syö... Iho ja hiukset voi hyvin kun syö laadukasta, puhdasta ruokaa ja oikeanlaisia vitamiineja ja hivenaineita ja ne geenit...🙂
Itse asiassa syömisillä ja elämäntavoilla ei ihan hirveästi pysty vaikuttamaan hiusten paksuuteen tai ihopigmentin muuttamiseen... Kyllä ne on geeneistä kiinni lähes kokonaan.
Toki luonnostaan paksuhiuksinen pystyy pilaamaan hiuksensa epäterveellisillä elämäntavoilla, mutta luonnostaan ohuthiuksinen ei saa paksua tukkaa terveellisillä elämäntavoilla...
Mä tein joskus aloituksen siitä miten ulkonäkö saattaa jopa korreloida älykkyyden kanssa. Mä oon ainakin pistäny merkille esim somessa että jokainen sellainen vihaa lietsova ja tyhmä ihminen on aina hirveän näköinen ulkoisestikkin. Tätä näkee kaikkialla siis yleisissä kommenttiosioissa, esim Iltalehtien kommenttiosiot, tyhmin kommentti tulee aina tyhmimmän näköseltä ihmiseltä.
Mut mä en sano et jokainen hyvännäkönen on älykäs, onhan niitäkin tyhmiä vaikka kuinka. Mä oon vaan ite pistäny merkille tälläsen asian minkä mä oon ite huomannu
Rusketusta saa purkista/suihkurusketuksena ja hiuksia lisää jatkeiden muodossa. Näitä ne jotkut hyvännäköisetkin käyttää.
Paksut hiukset ja erikoiset kasvojenpiirteet ovat voineet periytyä samojen geenien kautta. Ripaus etelämaalaisuutra esimerkiksi näkyy sekä hiuksissa että kasvoissa. Et ehkä arvosta hyvin suomalaista ulkonäköä.
Ravinto tekee paljon, jos syö huonosti se näkyy ulkosestikkin
Monesti ihmiset kuvittelee että kukaan ei näe sitä, sen näkee silti vaikka ois laiha ihminen kyseessä. Sen näkee kaikesta.
Sama oikeastaan koskee alkoholisteja, nekin luulee että ihmiset ei näe sitä niiden tapaa vaikka oikeasti se paistaa kilometrin päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö on myös paljon sitä, mitä syö... Iho ja hiukset voi hyvin kun syö laadukasta, puhdasta ruokaa ja oikeanlaisia vitamiineja ja hivenaineita ja ne geenit...🙂
Itse asiassa syömisillä ja elämäntavoilla ei ihan hirveästi pysty vaikuttamaan hiusten paksuuteen tai ihopigmentin muuttamiseen... Kyllä ne on geeneistä kiinni lähes kokonaan.
Toki luonnostaan paksuhiuksinen pystyy pilaamaan hiuksensa epäterveellisillä elämäntavoilla, mutta luonnostaan ohuthiuksinen ei saa paksua tukkaa terveellisillä elämäntavoilla...
No meikä ryyppäsi ja rellesti 16 vuotta ja yhtä paksuna pysyi hiukset. Geenit ne nämä tosiaan määrittää.
Vierailija kirjoitti:
Paksut hiukset ja erikoiset kasvojenpiirteet ovat voineet periytyä samojen geenien kautta. Ripaus etelämaalaisuutra esimerkiksi näkyy sekä hiuksissa että kasvoissa. Et ehkä arvosta hyvin suomalaista ulkonäköä.
No, en tiedä onko kovinkaan monen mielestä erityisen kaunista/komeaa se hyvin suomalainen ulkonäkö..?
Vierailija kirjoitti:
Rusketusta saa purkista/suihkurusketuksena ja hiuksia lisää jatkeiden muodossa. Näitä ne jotkut hyvännäköisetkin käyttää.
Tämä joidenkin kohdalla toki, mutta tiedän kyllä monia, jotka eivät tee näin. Iho päivettyy kauniisti kesällä ja tukka on paksu. Sellainen ehkä ruotsalainen tyyli...
Höpö höpö! Yrität vihjata, ettei valkoisten maissa olisi kauniita ihmisiä haha. Silti aikojen saatossa suomalaisia sijoittunut eniten top6 universumissa. Esim. Smura,Pohtamo, Ritva lehto, Leena brusiin, armit, Johanna raunio, ym.ym.
Jos sinä menet mihin vaan maahan, sieltä löytyy niin kauniita kuin mitättömänpiäkin. Mutta pelkästää tummien ihmisten maissa taas vaaleaa hipiää ja vaaleampaa olemusta ihaillaan, esim, Pakistanissa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä
No ne on hiuslisäkkeitä ja tekorusketus, esim. Sara Sieppi & muut influensserit. 😅 Ps. Itselläni aidosti paksu tukka, muutama kampaaja sanonut, että minulla on epäsuomalainen hiustyyppi: paksu ja karhea, kun yleensä suomalaisilla ohut ja "lasipintainen".
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö! Yrität vihjata, ettei valkoisten maissa olisi kauniita ihmisiä haha. Silti aikojen saatossa suomalaisia sijoittunut eniten top6 universumissa. Esim. Smura,Pohtamo, Ritva lehto, Leena brusiin, armit, Johanna raunio, ym.ym.
Jos sinä menet mihin vaan maahan, sieltä löytyy niin kauniita kuin mitättömänpiäkin. Mutta pelkästää tummien ihmisten maissa taas vaaleaa hipiää ja vaaleampaa olemusta ihaillaan, esim, Pakistanissa.
Onko näillä mainitsemillasi misseillä ollut ohut lirutukka?
Linda Lampenius on esimerkki aika ohuthiuksisesta, mutta kauniista naisesta. Nykyisin moni julkkis käyttää hiuslisäkkeitä, ei niistä mitään voi sanoa.
Vaaleus on hyvin arvostettua mm. Aasiassa ja onhan se kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, en tiedä onko kovinkaan monen mielestä erityisen kaunista/komeaa se hyvin suomalainen ulkonäkö..?
No, kyllä minä mielummin valitsen LEENA BRUSIININ ULKONÄÖN 25_vuotiaana kuin esim Sara chafakin.
ensin mainittu on luomu, kaunis, täyteläiset kauniit OMAT huulet omat hiukset,,omat kaikki! Ja erittäin viehättävä. Menestyi myös Miss Universumissa. Suomessa paljon kauniita naisia. Katsopa Tarja Smuran mitat nuorena! Huh!huh! Pitkät jalat , täysluomu, mahtava.
Vierailija kirjoitti:
No ne on hiuslisäkkeitä ja tekorusketus, esim. Sara Sieppi & muut influensserit. 😅 Ps. Itselläni aidosti paksu tukka, muutama kampaaja sanonut, että minulla on epäsuomalainen hiustyyppi: paksu ja karhea, kun yleensä suomalaisilla ohut ja "lasipintainen".
Sinulla aidosti paksu tukka, mutta muilla ei voi olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kyllä minä mielummin valitsen LEENA BRUSIININ ULKONÄÖN 25_vuotiaana kuin esim Sara chafakin.
ensin mainittu on luomu, kaunis, täyteläiset kauniit OMAT huulet omat hiukset,,omat kaikki! Ja erittäin viehättävä. Menestyi myös Miss Universumissa. Suomessa paljon kauniita naisia. Katsopa Tarja Smuran mitat nuorena! Huh!huh! Pitkät jalat , täysluomu, mahtava.
Aloituksessa puhuin nimenomaan suomalaisista, joilla luonnostaan paksut hiukset, ruskettuva iho jne. ja ovat muutenkin kauniita/komeita. Eivät siis ihan niitä tyypillisiä suomalaisia... Kuten tuo missikin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa puhuin nimenomaan suomalaisi
Sovitaan ap, että jos sä ajat tukkas pois ja peset meikkis ja poistat lisäkkeet , niin oot tyypillisen turkkilaisen vuohipaimenen näköinen.