Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovaiset! Lapseni kuoli syöpään tuhansista rukouksista huolimatta,enää en pysty uskomaan

Vierailija
29.07.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tapahtukoon SINUN tahtosi, myös maan päällä...

Jumala tahtoi teidän pienokaisen luokseen.

Vierailija
2/3 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitsekaan tunnetasolla uskoa, mutta toivottavasti surussasi käännyt kuitenkin vielä Jumalan puoleen. Sekin on uskomista.

Otan osaa surusi tähden. Meillä vauva kuoli seitsemän vuotta sitten ja se oli todella suuri kriisi.

Miehelläni on paljon terveydellisiä ongelmia vuosia kestäneistä rukouksista huolimatta. Olen joskus pohtinut, miksi mieheni ei parane, vaan monesti tilanne vain heikkenee siten, että välillä jo luulen kuoleman olevan lähellä. En tiedä, miksi hän on vuosia ollut tässä kuoleman ja elämän välimaastossa. Rukoilen kuitenkin edelleen hänen puolestaan. Rukouksen muoto vain muuttuu välillä ja se, mihin asioihin kiinnitän elämässä huomiota.

Siunausta sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen saakka kunnes sille asetettu määräaika on ohi.

Kaikki juontaa juurensa perisynnistä jonka alaisia me kaikki olemme Aadamin ja Eevan rikkomuksen vuoksi.

Kuitenkin meillä on toivo pelastumisesta ja ylösnousemuksesta mikä Raamatussa on luvattu ja sanotaan niin " minä luon uudeksi kaikki ja ettei kuolemaa ja surua enää ole"

Tämän hyvän ajan tuo tullessaan Jumalan valtakunta ja näihin lupauksiin voi todella uskoa ja saada niistä lohtua.

Teillä on mahdollisuus nähdä pienokaisenne ylösnousemuksen jälkeen, silloin kun ennallistetaan paratiisiolotilaan ja täällä vallitsee sopu ja rauha kaikkien kesken.

Hae lohtua Jumalan lupauksista Raamatusta ja paljon voimia kestää menetyksenne. Ota yhteys paikkakuntasi Jehovan todistajiin ja pyydä heitä kertomaan lisää ylösnousemuksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme